Dr. Reid was wel erg sexyquote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Trouwens bijna precies dezelfde verhaallijn met homo's in atwt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik toch bijzonder knapquote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar de tijd heeft in GTST tussen 8 juli en eind augustus stilgestaan.
Leuke woordspelingquote:Op woensdag 9 november 2011 20:36 schreef vencodark het volgende:
Bing en Sjors zijn zo walgelijk he.
Arme Lucas, zo genaaid worden door je vriend.
In coma liggen is in Meerdijk net zoiets als een griepje in de echte wereldquote:Op woensdag 9 november 2011 20:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hij ziet wel goed uit na 2 maanden in een coma
En geen moeite met praten of geheugen, is niet echt geloofwaardig volgens mij
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
Goh, Bianca heeft het tegen Sjoerd over "begin november"
Janine zegt tegen Lucas dat-ie "Twee maanden in coma heeft gelegen."
Klopt dus geen reet van, want Noud en Nina zijn op 8 juli getrouwd (dat zei die trouwambtenaar) en het feest (waar Wiet de boel kwam opvrolijken) werd diezelfde dag gehouden.
Eénmaal raden wie deze rekenfout gemaakt heeft:Is gewoon zo stom. Op de grafsteen van Rosa staat dat ze 31 augustus is overleden, ze heeft maar een paar dagen in het ziekenhuis gelegen en niet 2 maanden. En Lucas heeft 4 maanden in coma gelegen, niet 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaar dat Rikki ineens heel dik is, de tijd vliegt in Meerdijk![]()
Dat dus. In de tijd dat Rogier Proper als hoofdschrijver de scepter zwaaide ging het wel anders:quote:Op woensdag 9 november 2011 20:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Is gewoon zo stom. Op de grafsteen van Rosa staat dat ze 31 augustus is overleden, ze heeft maar een paar dagen in het ziekenhuis gelegen en niet 2 maanden. En Lucas heeft 4 maanden in coma gelegen, niet 2
Vandaar dat Rikki ineens heel dik is, de tijd vliegt in Meerdijk
Oftewel: de huidige schrijvers zijn gewoon dom bezigquote:"Er moeten helemaal geen verwijzingen in zitten naar tijd of plaats. Je moet nooit Amsterdam of Rotterdam of Nederland horen, het moet een abstracte wereld zijn. Dat is mijn theorie, ik denk dat mensen zich beter kunnen verplaatsen in een verhaal als ze die referenties niet hebben. Hoe meer realisme je in zo'n serie verwerkt, hoe meer je dat gaat vergelijken met de rest, en de rest is natuurlijk volkomen bizarre onzin."
Het enige wat klopt is de kersttijd.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dus. In de tijd dat Rogier Proper als hoofdschrijver de scepter zwaaide ging het wel anders:
[..]
Oftewel: de huidige schrijvers zijn gewoon dom bezig
En niemand heeft het doorquote:Op woensdag 9 november 2011 20:57 schreef loezzzje het volgende:
Daar werd in het begin van de serie ook nooit aan gedaan. In het eerste seizoen stond er wel een kerstboom in de woonkamer van Huize Alberts, Dekker etc., maar er werd voor de rest geen woord aan besteed. In die jaren erna werd dat zelfs helemaal niet gedaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het enige wat klopt is de kersttijd.
Rikki is sowieso kansloos aan het doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is ook gewoon kansloos dat Rikki haar zwangerschap nog steeds verborgen wil houden. Die buik zie je van 10 kilometer afstand nog.
Inderdaad, een bierbuik zelfs. had ik ook niet verwacht.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zo'n idee kreeg ik ook. Hij keek zo eng.
En Edwin had niet echt een strakke sixpack moet ik zeggen
Rik besteld tegenwoordig alleen maar pizza's bij Thuisbezorgd.nl, vind je het dan gek dat die arme Rikki zo dik wordt.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Was al eerder zo. Vind het hem ook niet staanquote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
haha, wat was er deze aflevering met Jef z'n kapsel gebeurd? vingers in het stopcontact?
Wie? Edwin?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Inderdaad, een bierbuik zelfs. had ik ook niet verwacht.
Teveel thuisbezorgd gekregenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wie? Edwin?
Hij was wel behoorlijk veel afgevallen de eerste maanden dat hij in de serie te zien was. Misschien last van een jojo-effect?
Nee, van de bakken Haribo, de troep van Thuisbezorgd.nl, de Kruimelcake van Koopmans en de Breakersquote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wie? Edwin?
Hij was wel behoorlijk veel afgevallen de eerste maanden dat hij in de serie te zien was. Misschien last van een jojo-effect?
En Charlie verblijft in de Rozenboom... zouden ze die schuld al afgelost hebben?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Rik besteld tegenwoordig alleen maar pizza's bij Thuisbezorgd.nl, vind je het dan gek dat die arme Rikki zo dik wordt.
Als ze naar school gaat, krijgt ze inplaats van bammetjes, een trommeltje Haribo snoepjes mee van haar vader.
Volgens mij zit er niet altijd écht dat spul in zo'n verpakking; er zijn altijd acteurs die er niet tegen kunnen oid. Voor hetzelfde geldt zit er gewoon water in ofzoquote:Op woensdag 9 november 2011 21:18 schreef Madame_Paon het volgende:
GMTA?
Door die reclame voor Breakers heb ik zelf zin gekregen in dat spul. In de supermarkt gekeken, maar er zitten zonnebloempitten in.Jakkes.
Ik heb medelijden met de acteurs.
tja.. met zijn lengte is het eigenlijk best schandalig als je dik bent.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wie? Edwin?
Misschien is hij geschrokken van de kritische posts hier.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
Trouwens, is Martin van Steijn vertrokken bij GTST ofzo? Hij staat niet meer gecredit bij de schrijvers en ook op Wikipedia is zijn naam weggehaald als leider van het scenarioteam.
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien is hij geschrokken van de kritische posts hier.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
Goh, Bianca heeft het tegen Sjoerd over "begin november"
Janine zegt tegen Lucas dat-ie "Twee maanden in coma heeft gelegen."
Klopt dus geen reet van, want Noud en Nina zijn op 8 juli getrouwd (dat zei die trouwambtenaar) en het feest (waar Wiet de boel kwam opvrolijken) werd diezelfde dag gehouden.
Eénmaal raden wie deze rekenfout gemaakt heeft:Ja dat vond ik ook echt heel storend. Ik rekende zelf 3 mnd. in coma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, zou goed kunnen, zijn naam is niet voor niets verdwenenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
Trouwens, is Martin van Steijn vertrokken bij GTST ofzo? Hij staat niet meer gecredit bij de schrijvers en ook op Wikipedia is zijn naam weggehaald als leider van het scenarioteam.
Ze zeiden toch ook dat Rikki nog twee weken moest? Dan is ze dus nu 8 en een halve maand zwanger... Dan zou ze half maart zwanger moeten zijn geraakt...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook echt heel storend. Ik rekende zelf 3 mnd. in coma.
Maar toen ze na de bruiloft naar het ziekenhuis ging was ze toch 6 maanden zwanger?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zeiden toch ook dat Rikki nog twee weken moest? Dan is ze dus nu 8 en een halve maand zwanger... Dan zou ze half maart zwanger moeten zijn geraakt...exclusief zomerstop zelfs nog veel eerder...
Ja precies, exclusief zomerstop zou ze in januari/februari zwanger moeten zijn geraakt.. Raar dat ze zulk iets niet gewoon goed kunnen doen...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar toen ze na de bruiloft naar het ziekenhuis ging was ze toch 6 maanden zwanger?
En dat was in juli...
Dat is inderdaad nog lomp van de schrijvers...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja precies, exclusief zomerstop zou ze in januari/februari zwanger moeten zijn geraakt.. Raar dat ze zulk iets niet gewoon goed kunnen doen...
Grappig want dat was dus mijn eerste gedachte..quote:Op woensdag 9 november 2011 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog lomp van de schrijvers...
Dus in theorie zou het kind nog van Sil kunnen zijn toch?
Dat zeg ik toch al de hele tijd?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dus in theorie zou het kind nog van Sil kunnen zijn toch?
ach.. ze wordt binnenkort vast nog wel een keer overgrootoma, als Noud en Nina hun eerste spruit ter wereld zetten. Ook dan weer zou de soap-wiskunde flink falen.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:41 schreef Crohnjurist het volgende:
Soras kan toch ook al in de buik van Rikki plaatsvinden... Maar het zou idd ook kunnen dat het alsnog van Sil blijkt te zijn, wordt Laura weer oma!
De soap wiskunde faalt toch juist niet dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:16 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
ach.. ze wordt binnenkort vast nog wel een keer overgrootoma, als Noud en Nina hun eerste spruit ter wereld zetten. Ook dan weer zou de soap-wiskunde flink falen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |