quote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Heb al de aflevering voor morgen gekeken. - kon 't even niet laten -
geniet morgen van de acteerprestaties van Maxime die in een herfstdip verkeren.Verrassende spoiler jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd was helemaal niet verwacht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd dadelijk![]()
Haha, gaaf om te zien/lezenquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
http://news.google.com/ne(...)IBAJ&pg=1496,9428586
Een krantenartikel met een interview over de 'restless years' (inclusief een foto van de Australische Arnie en Karin Alberts)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Dan nog, als het zover is zijn er echt zo weinig meisjes die hun kind nog afstaan, volgens mij zijn er echt in Nederland maar 5 kinderen per jaar ofzo die na de geboorte worden afgestaan. En natuurlijk is Rikki daar één vanquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:36 schreef kissaa het volgende:
Rikkie heeft vanaf dat ze wist dat ze zwanger was, het kinsje niet gewild.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze stond naast Nick en was gewoon een kop groterquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:De outfit van Nina
, wat een lange benen heeft die meid!
Die worden nog eens extra benadrukt door die meesteres laarzen van haar.
Ja he, toch staat op internet dat ze maar 1,70 is. Vreemd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Net eventjes de GTST aflevering van gisteren gezien, je kunt tegenwoordig ook voor 99 cent de nieuwe aflevering al vast zien bij RTL XL.
Ze hebben weer een manier gevonden om nog meer geld te verdienen.
Ik zal dit absoluut nooit gaan doen, ook al is het een keer heel erg spannend.
Charlie zei alleen maar verstandige dingenen de bodyguard van Janine had tekst
.
De outfit van Nina, wat een lange benen heeft die meid!
Een GTST aflevering met de hele familie Sanders er in, is altijd veel boeiender.
Stoorde me ook niet aan Riki & Sjoerd, dat was goed gedaan.
Puber Sjoerd die er niet echt over had nagedacht en Rikki die juist weer als een moeder ging nadenken in het belang van haar kind.
Kortom, een goede GTST aflevering!
Waar let je op zeg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Die benen van nina was ook het eerste wat mij opviel!quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Net eventjes de GTST aflevering van gisteren gezien, je kunt tegenwoordig ook voor 99 cent de nieuwe aflevering al vast zien bij RTL XL.
Ze hebben weer een manier gevonden om nog meer geld te verdienen.
Ik zal dit absoluut nooit gaan doen, ook al is het een keer heel erg spannend.
Charlie zei alleen maar verstandige dingenen de bodyguard van Janine had tekst
.
Een GTST aflevering met de hele familie Sanders er in, is altijd veel boeiender.
Stoorde me ook niet aan Riki & Sjoerd, dat was goed gedaan.
Puber Sjoerd die er niet echt over had nagedacht en Rikki die juist weer als een moeder ging nadenken in het belang van haar kind.
Kortom, een goede GTST aflevering!
Ze vielen nogal op.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Rohan... Is dat niet de schrijver met zijn wiskundige formules ala '9, uh nee 10... Of toch 9... Of was het nou toch 10? In ieder geval meer dan 8 en minder dan 11'?
Wat?
Die benen leken zo extra lang vanwege de korte rok (die volgens mij ook vrij hoog zat) en de laarzen. Optisch bedrog een beetje.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:38 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Ja he, toch staat op internet dat ze maar 1,70 is. Vreemd.
Mij vielen ze idd ook meteen op!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze vielen nogal op.
Heeft Lieke van Lexmond ondertussen eigenlijk al haar laatste scènes opgenomen?
Dan is ze kleiner dan ik ben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:38 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Ja he, toch staat op internet dat ze maar 1,70 is. Vreemd.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:14 schreef Klipnap het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |