Die twee zitten samen nu dus al op 53 zetelsquote:SP in peiling tweede grote partij
De SP is in de nieuwste peiling van Maurice de Hond de tweede partij van Nederland geworden.
De partij van Emile Roemer staat nu op 27 zetels, drie meer dan vorige week. De VVD heeft net als vorige week 32 zetels.
De winst van de SP komt volgens De Hond helemaal van de PVV, die drie zetels verliest en op 26 komt. De onderzoeker schrijft dat toe aan de kwestie-Mauro; PVV-sympathisanten die vinden dat Mauro een verblijfsvergunning moet krijgen, zijn overgestapt naar de SP.
De SP is in de peiling net zo groot als CDA en PvdA samen. Het CDA staat net als vorige week op een dieptepunt van elf zetels; de PvdA zakt van achttien naar zestien.
http://nos.nl/artikel/310(...)de-grote-partij.html
Wat is er precies onwettig aan de discretionaire bevoegdheid van de minister?quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:51 schreef SeLang het volgende:
Het kabinet valt bijna over de onwettige voorkeursbehandeling van een knuffelnegertje omdat die het zo leuk doet op TV, terwijl niemand zich kennelijk druk maakt om een Nederlands commitment van 85 miljard euro aan Griekenland, Portugal en Italië.
Ohja en met andere partijen wordt het he-le-maal anders.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:11 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
Beter dan wat we nu hebben. De VVD en het CDA gaat echt geen enkele van onze problemen oplossen.
In elk geval zal de HRA eraan gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja en met andere partijen wordt het he-le-maal anders.
En dan? Dan moeten mensen met een modaal inkomen met een huis een paar duizend extra per jaar ophoesten. Hoera!quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:16 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
[..]
In elk geval zal de HRA eraan gaan.
Nee, de PVV wil de HRA volledig handhaven en de SP wil de HRA aftoppen op 350k.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:16 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
[..]
In elk geval zal de HRA eraan gaan.
Dus gaat de HRA eraan. Of heb je nu nog niet door hoe de PVV werkt ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:28 schreef boofer het volgende:
[..]
Nee, de PVV wil de HRA volledig handhaven en de SP wil de HRA aftoppen op 350k.
lolquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:29 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Dus gaat de HRA eraan. Of heb je nu nog niet door hoe de PVV werkt ?
Inderdaad. Hoera!quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan? Dan moeten mensen met een modaal inkomen met een huis een paar duizend extra per jaar ophoesten. Hoera!
Oh LOL, je hebt gelijk! De PVV wil inderdaad van de HRA afblijven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:28 schreef boofer het volgende:
[..]
Nee, de PVV wil de HRA volledig handhaven en de SP wil de HRA aftoppen op 350k.
Zal de VVD dan toch eerder landelijk in een coalitie stappen met de SP dan dat de PvdA dat doet?quote:
Weet je, het zal mij niet eens meer verbazen. Alles voor het pluche.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zal de VVD dan toch eerder landelijk in een coalitie stappen met de SP dan dat de PvdA dat doet?
Ik roep het niet voor nietsquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Weet je, het zal mij niet eens meer verbazen. Alles voor het pluche.
En of je dan CDA of PVV hebt maakt ook niet zoveel meer uit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:13 schreef eriksd het volgende:
Hans Wiegel noemde VVD - SP - CDA de coalitie van de toekomst geloof ik.
Hm, zou kunnen. Vergeet niet dat de PVV een soort van SP met een vleugje moslimhaat is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:13 schreef eriksd het volgende:
Hans Wiegel noemde VVD - SP - CDA de coalitie van de toekomst geloof ik.
Een schrijnend gebrek aan visie inderdaad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik roep het niet voor niets. Een beetje een lijn met een doordachte blik op de toekomst zit er bij geen partij mee in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |