Duurde even, maar ik heb het nummer gevonden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:26 schreef Bismarck het volgende:
Ik zoek naar de artiest + titel van het nummer in deze video:
http://bcove.me/lswrp6xy
Heeft iemand suggesties?
Oh ja! Bedanktquote:
Bij welk programma was dat?quote:Op maandag 21 november 2011 03:14 schreef Faazz het volgende:
Hmm ja ik hoorde dus vandaag een nummer op tv in een trailer van een programma van Discovery Channel. Ik heb het eerder gehoord op de radio, maar ik weet de naam niet. Voor zover ik weet is het vooral instrumentaal, waar blaasinstrumenten (trompetten?) een pakkend deuntje spelen en begeleid worden door drums.
Een beetje zoals dit
Van laag naar hoog -> laaaaaaaaaa la la laaaaaaaaa
Van hoog naar laag -> la laa laa la la laaaaaaa
Er is verder ook geen elktronische muziek in verwerkt zo ver ik weet, echte instrumenten dus.
Beetje lompe omschrijving maar ik kan er verder ook niks over vinden.
Teaser van een programma op Discovery HD Showcase. Ik weet niet of die ook wordt uitgezonden op het normale kanaal.quote:
Nee, dat ontvang ik helaas niet.quote:Op maandag 21 november 2011 15:19 schreef Faazz het volgende:
[..]
Teaser van een programma op Discovery HD Showcase. Ik weet niet of die ook wordt uitgezonden op het normale kanaal.
Geen idee of ik in de goede richting zit, maar dit schoot me te direct te binnen.quote:Op maandag 21 november 2011 03:14 schreef Faazz het volgende:
Hmm ja ik hoorde dus vandaag een nummer op tv in een trailer van een programma van Discovery Channel. Ik heb het eerder gehoord op de radio, maar ik weet de naam niet. Voor zover ik weet is het vooral instrumentaal, waar blaasinstrumenten (trompetten?) een pakkend deuntje spelen en begeleid worden door drums.
Een beetje zoals dit
Er is verder ook geen elktronische muziek in verwerkt zo ver ik weet, echte instrumenten dus.
Is em niet maar hij is wel leuk! Het nummer dat ik zoek is meer epischer en de trompetten (?) zijn meer aanwezig.quote:Op maandag 21 november 2011 18:52 schreef Horatio het volgende:
[..]
Geen idee of ik in de goede richting zit, maar dit schoot me te direct te binnen.
John Debney - End Of Daysquote:Op maandag 21 november 2011 17:06 schreef lort_reetveter het volgende:
Kan iemand aub mij helpen ^^ ik zoek t ID van t volgende. In het filpmje begint t rond 1 minuut en is in zijn volle glorie rond 3 minuten, maar houd daarnaa helaas ook op. Ik ken t en het is echt zo episch, maar ken t gewoon niet plaatsen. Wil het oh zo graag weten en mijn dank zal zeer groot zijn!!
Gevonden! Het is van de Prodigyquote:Op maandag 21 november 2011 18:52 schreef Horatio het volgende:
[..]
Geen idee of ik in de goede richting zit, maar dit schoot me te direct te binnen.
dit lijkt me deze:quote:Op maandag 21 november 2011 03:14 schreef Faazz het volgende:
Een beetje zoals dit
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:02 schreef datisstom het volgende:
Een makkelijke denk ik:
Ik zoek een recent rock nummer, met als tekst in het refrein ''What are you wai-i-ting fo-o-or, blablabla...''. Zo iets.Gezongen door een rockband ofzo.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:19 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een 80's nummer (Britse artiest/band) met een zanger met een zwarte muts waaronder zijn haar aan de voorkant uitkomt. In de clip staat hij te zingen en zie je o.a. twee rode telefooncellen op de achtergrond. Volgens mij een zeer bekend nummer.
Goed omschreven, ik wist direct wat je bedoeldequote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zoek een liedje..
Het is een recent nummer, wordt gedraaid bij 3voor12
en er zit een vrouw in die de hele tijd: "i i i i i a a a a a a a" zingt
Meer weet ik eigenlijk ook niet, weet iemand welke ik bedoel?
Sorry, flauwquote:Op woensdag 23 november 2011 15:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zoek een liedje..
Het is een recent nummer, wordt gedraaid bij 3voor12
en er zit een vrouw in die de hele tijd: "i i i i i a a a a a a a" zingt
Meer weet ik eigenlijk ook niet, weet iemand welke ik bedoel?
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe heet het recente Nederlandse nummer waarin Oi Oi Oi voorkomt?
Neen, het is niet een cover van het Oi Oi Oi nummer, maar het zit er wel in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |