SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Zometeen eens douchen en dan naar Groningen
Ja, dat heb ik ook..quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
To shave or not to shave, that's the question.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:22 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn vader is vandaag 50 jaar geworden en ik liep met een pop over mijn schouder door de straat alsof het een lijk was, al die mensen keken mij zo raar aan
Ik bagger nooitquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Advies: Niet zoveel baggeren.
Hehe.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:22 schreef Bloempje. het volgende:
Klipsje is naar een open dag in de gevangenis. Ik ben benieuwd of ie nog terug komt![]()
Weet je wat helemaal vreemd is? Als ik straks iets in je oog steek.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Dit is echt vreemd, ik denk steeds dat ik op twitter kijk.
Bedreiging, mag niet, TR gemacht.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet je wat helemaal vreemd is? Als ik straks iets in je oog steek.
Klinks tochquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Steek een pen in zn oogquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat hij niks terug deed.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een keer een liniaal in het oog van een klasgenoot gestoken, per abuis!![]()
Hij kwam 's middags niet naar school. Ik was bang dat hij mijn ouders zou gaan bellen.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jammer dat hij niks terug deed.
Jij naar kind dat je dr bent.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een keer een liniaal in het oog van een klasgenoot gestoken, per abuis!![]()
Hij kwam 's middags niet naar school. Ik was bang dat hij mijn ouders zou gaan bellen.
Het was mijn liniaal en hij wilde hem uit mijn handen trekken alles en ik trok terug en toen kwam hij opeens in zn oog! Eerlijk waar!quote:
Geen vrouwen slaan hoor jij deugnietquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jammer dat hij niks terug deed.
Wel als ze niet luisteren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geen vrouwen slaan hoor jij deugniet
Wordt verworpen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij van de mannen.
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij van de mannen.
Misschien kun je maar beter in UDOWU en GRTD blijven, want volgens mij word je hier over het algemeen niet zo gewaardeerd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ah sahbi er is nooit beef hier
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hem ergens waardeertquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien kun je maar beter in UDOWU en GRTD blijven, want volgens mij word je hier over het algemeen niet zo gewaardeerd.
maar daar post jij niet zo veelquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien kun je maar beter in UDOWU en GRTD blijven, want volgens mij word je hier over het algemeen niet zo gewaardeerd.
Ik waarder mezelf keihard, G. Als het kan zou ik mezelf neuken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hem ergens waardeertof laat staan dat hij zichzelf waardeert
Heb je zo'n kleine piemel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik waarder mezelf keihard, G. Als het kan zou ik mezelf neuken.
Noh, was het maar zo. Hij is zo groot dat het vervelend isquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je zo'n kleine piemel.
Ik post sowieso niet zoveel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
maar daar post jij niet zo veel
okay.jpgquote:
neenquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
okay.jpg
Maar ik post hier alleen maar af en toe om de niet-bazen mijn baasheid te laten ruiken. Nu haten ze me nog maar over 2/3/4 maanden (?) hebben ze allemaal lobi voor me omdat ze door mij een chimeid hebben kunnen hosselen.
Jawel gek. Altijd als ik chillings in holly zet hosselen mn boiis veel sneller als ik erbij ben.quote:
Ik vind mensen niet snel irritant, maar jij krijgt het soms wel voor elkaar. Deze post is zo'n moment.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
okay.jpg
Maar ik post hier alleen maar af en toe om de niet-bazen mijn baasheid te laten ruiken. Nu haten ze me nog maar over 2/3/4 maanden (?) hebben ze allemaal lobi voor me omdat ze door mij een chimeid hebben kunnen hosselen.
soms, niet altijd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind mensen niet snel irritant, maar jij krijgt het soms wel voor elkaar. Deze post is zo'n moment.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jawel gek. Altijd als ik chillings in holly zet hosselen mn boiis veel sneller als ik erbij ben.
Dat zeg ik ook alleen maar, omdat ik het anders zo lullig vind klinken. Snap dat dan, potjandrie.quote:
Zeg hem maar gewoon dat hij een randdebiel is anders leert ie het nooit afquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook alleen maar, omdat ik het anders zo lullig vind klinken. Snap dat dan, potjandrie.
Dat is toch niet lief om te zeggennnn.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zeg hem maar gewoon dat hij een randdebiel is anders leert ie het nooit af
Ik ben (bijna) altijd sagt, liev en baas.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook alleen maar, omdat ik het anders zo lullig vind klinken. Snap dat dan, potjandrie.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is toch niet lief om te zeggennnn.
Ik heb in weken niet zo gelachenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:04 schreef Renesite het volgende:
Hij zit beneden in de kamer bezig met school.
En ik op mijn slaapkamer.
Lachen.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb in weken niet zo gelachen
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:22 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn vader is vandaag 50 jaar geworden en ik liep met een pop over mijn schouder door de straat alsof het een lijk was, al die mensen keken mij zo raar aan
Ja! Had je status op facebook al geliked, maar gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:22 schreef Patje1987 het volgende:
Jij moet gewoon met alleen een veels te klein handdoekje om naar zn slaapkamer gaan en vragen of je een pauze mag en dan valt de handdoek opeens.... oepsquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg.. jij moet het met mannen eens zijn, niet met vrouwen
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij moet gewoon met alleen een veels te klein handdoekje om naar zn slaapkamer gaan en vragen of je een pauze mag en dan valt de handdoek opeens.... oeps![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:01 schreef PatriQue89 het volgende:
En mijn schoonmoeder is in extase ze heeft een potje wordfeud gewonnen!
Omg ik zou ook raar opkijken als ik mn vader opeens zie emo.giffenquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:23 schreef Bloempje. het volgende:
Ik had net een vreemd gesprek, waarvan ik niet dacht dat ik het ooit zou voeren
Papabloems: Waar is Klips?
'In de gevangenis'
Wattt?
'Ja, op bezoek hoor, niet zelf er in'
Ohhh
Oh, dat doet ie vaak hoor. Ik denk dat ik het daarvan heb, mijn hoofd staat soms gewoon de hele dag zoquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg ik zou ook raar opkijken als ik mn vader opeens zie emo.giffen
Als het van Klipsje was, ben je best goed.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:30 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ging laatst voor het eerst in mijn leven fifa doen en verloor niet heel hard, goed he?
Ja was van Klipsquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Als het van Klipsje was, ben je best goed.
Ik wil een Wii en dan elke dag een halfuurtje zo'n tennisgame doen, zodat ik kan zeggen dat ik weldegelijk sport.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:33 schreef Bloempje. het volgende:
En nu wil ik ook een xbox en oefenen en m verslaan
do ittttquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb bijna 50.000 posts, zal ik er een topic over openen?
Ik heb een wii. Met wiifit. Maar ik doe het nooitquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil een Wii en dan elke dag een halfuurtje zo'n tennisgame doen, zodat ik kan zeggen dat ik weldegelijk sport.
Ja, want jij bent tof.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb bijna 50.000 posts, zal ik er een topic over openen?
Oh, ruilen? Je mag best mijn parkiet hebben ofzo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb een wii. Met wiifit. Maar ik doe het nooit
quote:
Ik durrrrf niet.quote:
Dan wordt hij opgegeten door een van de 2502395 katten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, ruilen? Je mag best mijn parkiet hebben ofzo.
ja maar die katten hebben wel heel veel beweging dan tijdens de jacht naar het vogeltjequote:Op zaterdag 5 november 2011 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Dan wordt hij opgegeten door een van de 2502395 katten.
En daarna is het meteen lekker rustig.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja maar die katten hebben wel heel veel beweging dan tijdens de jacht naar het vogeltje![]()
ja hequote:Op zaterdag 5 november 2011 16:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben een groepsopdracht aan het nakijken.. en ik denk soms echt: Really?staan zulke domme fouten in
die leventjequote:
ZIE PIquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:01 schreef Beach het volgende:
[..]
dat wil ik allesbehalve goed noemen
Niks, maar wat ben je vrolijk de laatste tijd?quote:
Ik ben een heel vrolijk jongetjequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks, maar wat ben je vrolijk de laatste tijd?
Ben je zwanger ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ben een heel vrolijk jongetje
Hahaha sluikreclame dezequote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hahaha sluikreclame dezeik dacht het heeft iets te maken met zwanger zijn ofzo maar gewoon je eigen topic
![]()
deugniet
Ik ga om half 8 naar de wc en dan om 12 over 10 nog een keer en dan als laatste om 5 voor 12 en dan ga ik slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:33 schreef Furdinand het volgende:
Huh? NeejohTwee keer al ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww maar maar anders waren we al heel snel klaar met elkaar als dat wel zo was
Jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nu wel gezoend? anders ben je keihard gefriendzoned, vriend.
om 20:00quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga om half 8 naar de wc en dan om 12 over 10 nog een keer en dan als laatste om 5 voor 12 en dan ga ik slapen
En jij ?
even uitgerekend en na 1162261467 dates zijn we klaar met elkaar hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3 is scheepsrecht
Heb je de plastic pop 'holly' genoemd die wijdbeens op je bed ligt te wachten op je ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
om 20:00
drinken
en dan
om 1:00
naar
holly
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
even uitgerekend en na 1162261467 dates zijn we klaar met elkaar hoor
Ze had geen keuze, ze was vastgebonden alles!quote:
Misschien is in dat geval 3 keer wel scheepsrecht ja voor hij jarenlang in de cel belandquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze had geen keuze, ze was vastgebonden alles!
nee hollyquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je de plastic pop 'holly' genoemd die wijdbeens op je bed ligt te wachten op je ?
Andersom juist ik was vastgebonden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze had geen keuze, ze was vastgebonden alles!
Oowww lekker buiten zwerven en op zoek naar halve sigaretjes voor de Hollywoodquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww lekker buiten zwerven en op zoek naar halve sigaretjes voor de Hollywoodklinkt als een topavond man
omdat ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waarom ben je op deze wereld gebracht ? walgelijk stuk vreten je familie kotst je uit![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]Ik kreeg een epileptische aanval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nohhhhquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kreeg een epileptische aanval.
quote:
Lees je inquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:56 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Nee, serieus. Leg het even uit...
krappe voldoende 6.5quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat voor cijfer zou je mij geven als mens, murp ?
daar kan ik mee levenquote:
Ik hoop dat het Furdinand is anders hebben we straks een depressieve Furdinand hierquote:
Geen reden om depressief te zijn hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Furdinand is anders hebben we straks een depressieve Furdinand hier
Hebben jullie al samen gitaar gespeeld ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen reden om depressief te zijn hoor.
Ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hebben jullie al samen gitaar gespeeld ?
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hallo vertel eens meeeeer.
Ja, nou. Samen gitaar spelen enzo. En toen ging hij alleen gitaar spelen en ik zingen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hallo vertel eens meeeeer.
En waar was het?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, nou. Samen gitaar spelen enzo. En toen ging hij alleen gitaar spelen en ik zingen.![]()
Oh, en af en toe een kusje.
Daar zit een nieuwe band inquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, nou. Samen gitaar spelen enzo. En toen ging hij alleen gitaar spelen en ik zingen.![]()
Oh, en af en toe een kusje.
Bij mij thuis, morgen ga ik waarschijnlijk naar hem.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En waar was het?Wat lief.
Goh, jou heb ik ook al lang niet meer gesproken zegquote:
Mereltje!quote:
Ja is al weer een tijdje geleden inderdaad hehequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Goh, jou heb ik ook al lang niet meer gesproken zeg
Jij vieze meis, al zijn liefde en aandacht negeren en nu heb je het eindelijk door en heb je spiiiijt dat je er niet eerder aan begonnen bent. JATOGJATOG?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mereltje!
Hihi, dankje! Ik vind het ook heel leuk, stom dat ik niet eerder met hem heb afgesproken...
Wel een beetje jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mereltje!
Hihi, dankje! Ik vind het ook heel leuk, stom dat ik niet eerder met hem heb afgesproken...
Hoe is het?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja is al weer een tijdje geleden inderdaad hehe
Ja, oké, ik ben stom, ik geef toe.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij vieze meis, al zijn liefde en aandacht negeren en nu heb je het eindelijk door en heb je spiiiijt dat je er niet eerder aan begonnen bent. JATOGJATOG?
Maakt niet uit, we maken allemaal fouten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, oké, ik ben stom, ik geef toe.
Ohja? Wat zei hij?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wel een beetje ja![]()
Hoorde het een paar dagen geleden van m echt leuuk
Omg wat, even Facebook checkennnn.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hai MerelJij hebt ook een nieuwe vriend las ik?
Leuk!
Klopt jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hai MerelJij hebt ook een nieuwe vriend las ik?
Leuk!
Haha top danquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja gaat lekker tochmet mn klinkybinky
![]()
Dm's openbaar maken mag nietquote:
Ik heb geen relatiestatusupdate gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omg wat, even Facebook checkennnn.
Ohja nee klopt, ik had je op een gegeven moment verwijderd omdat ik allemaal fokkers had die mij via jou gingen vinden. Niks persoonlijks verder, maar meer dat ik daar geen zin in hadquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:23 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, ik kan niet eens kijken, omdat we geen Facebookvriendjes zijn.
Oh oké, sorry.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja nee klopt, ik had je op een gegeven moment verwijderd omdat ik allemaal fokkers had die mij via jou gingen vinden. Niks persoonlijks verder, maar meer dat ik daar geen zin in had
Jou zag ik er ook tussen staan geloof ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Appel heeft bijna alle FOK!kers op facebook ja.
Maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh oké, sorry.Maakt niet uit.
Fijn danquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt he als ik Merel intyp krijg ik meteen jou te zienTerwijl ik met een andere Merel bevriend ben ook.
Welke twee?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Fijn dan![]()
Ik heb 2 fokkers op facebook geloof ik, verder allemaal verwijderd.
Jij hebt er anders ook behoorlijk wat hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Appel heeft bijna alle FOK!kers op facebook ja.
Je moet je moettttttquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mag niet haten, ik mag niet haten, ik haat niet, ik haat niet.
Lief zijnquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mag niet haten, ik mag niet haten, ik haat niet, ik haat niet.
Vertel me er meer over.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:39 schreef 92Merel het volgende:
Er zit vlees in de frietjes van de Mac
Ipv dat ze dat nou in de hamburgers stoppen, nee, de frietjes zijn een betere plek
Er zit vlees in ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:39 schreef 92Merel het volgende:
Ipv dat ze dat nou in de hamburgers stoppen, nee, de frietjes zijn een betere plek
Whut.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:39 schreef 92Merel het volgende:
Wat de neuk?! Al die vegetariërs, mensen die alleen halal eten, dit dat allessss.quote:
Het staat in een plaatje dat iemand getekend heeft dus het is zooooquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat de neuk?! Al die vegetariërs, mensen die alleen halal eten, dit dat allessss.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOE KUNNEN ZE DAT IN FRIET VERSTOPPEN MEREL ZEG HET MIJ.
Ja dan pakken ze een koe en maken hem dood en heel klein en gooien ze er zetmeel en kleurstof en smaakmakers door heen en dan in een frietjesbuis en dan heb je macdonaldsfrietjesquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat de neuk?! Al die vegetariërs, mensen die alleen halal eten, dit dat allessss.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOE KUNNEN ZE DAT IN FRIET VERSTOPPEN MEREL ZEG HET MIJ.
maar ze stoppen het er wel echt inquote:
Als dat bekend is wordt dat sowieso allang niet meer gedaan lijkt me tenzij ze van alle kanten aangeklaagd willen wordenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
maar ze stoppen het er wel echt in
want ik heb het van een geniale feitjessite http://www.learnsomethingeveryday.co.uk/
Alsof mensen daar eten gaan halen omdat ze kwaliteit willenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als dat bekend is wordt dat sowieso allang niet meer gedaan lijkt me tenzij ze van alle kanten aangeklaagd willen worden
Njah als je als vegetariër of iemand die halal wil eten gewoon friet en sla haalt en er vlees in blijkt te zitten kun je lekker binnenlopen lijkt me hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Alsof mensen daar eten gaan halen omdat ze kwaliteit willen
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Halloooo man met de halloween UI
Tja, er staat nergens dat het vegetarisch is geloof ik.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah als je als vegetariër of iemand die halal wil eten gewoon friet en sla haalt en er vlees in blijkt te zitten kun je lekker binnenlopen lijkt me hoor
Oh okequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ook, bedoelde het niet bot ofzo.
Maar mn laptop is op dit moment echt fucking traag en alles bleghh. Zo maar over op mobiel ofzo.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:59 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb wel een heleboel geleerd hoor Merel, ik wil je bedanken voor het delen van deze kennis
Dat ontken ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:59 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb wel een heleboel geleerd hoor Merel, ik wil je bedanken voor het delen van deze kennis
Ik wil morgen naar Furdi toe, zeggen ze dat ik voor het eten thuis moet zijn. Maar dan moet ik dus om 4 uur al weg.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, vertel!
Dan ga je er vroeg heen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil morgen naar Furdi toe, zeggen ze dat ik voor het eten thuis moet zijn. Maar dan moet ik dus om 4 uur al weg._!
Kan je daar niet eten dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil morgen naar Furdi toe, zeggen ze dat ik voor het eten thuis moet zijn. Maar dan moet ik dus om 4 uur al weg._!
vergeet gewoon perongeluk de tijdquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ga ik al.quote:
Nope, Furdi moet 's avonds weg.quote:
Dat geloven ze niet meer, want dat doe ik altijd al.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
vergeet gewoon perongeluk de tijd
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ga ik al.
[..]
Nope, Furdi moet 's avonds weg.
[..]
Dat geloven ze niet meer, want dat doe ik altijd al.
Nah, ik heb gewoon boos gezegd dat ik pas rond 6 uur naar huis ga, volgens mij snappen ze het nu wel.
Ik ben toch geen 3 meer, man.
1000quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Krijg ik wel een extra kusje dan, voor de moeite?
Op Appel?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:27 schreef Furdinand het volgende:
ik ga morgen mijn nieuwe snowboard uittestennnnnn![]()
omggg vieserd hou je orgasmes voor jequote:Op zaterdag 5 november 2011 23:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
OMG, nu weet ik zeker dat ik kom.
Inderdaad, belachelijk weer dit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
omggg vieserd hou je orgasmes voor je
Ha-ha.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
omggg vieserd hou je orgasmes voor je
Ja ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, Jan heeft wat met plaatjes.
Jan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |