SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Zometeen eens douchen en dan naar Groningen
Ja, dat heb ik ook..quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
To shave or not to shave, that's the question.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:22 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn vader is vandaag 50 jaar geworden en ik liep met een pop over mijn schouder door de straat alsof het een lijk was, al die mensen keken mij zo raar aan
Ik bagger nooitquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Advies: Niet zoveel baggeren.
Hehe.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:22 schreef Bloempje. het volgende:
Klipsje is naar een open dag in de gevangenis. Ik ben benieuwd of ie nog terug komt![]()
Weet je wat helemaal vreemd is? Als ik straks iets in je oog steek.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Dit is echt vreemd, ik denk steeds dat ik op twitter kijk.
Bedreiging, mag niet, TR gemacht.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet je wat helemaal vreemd is? Als ik straks iets in je oog steek.
Klinks tochquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Steek een pen in zn oogquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat hij niks terug deed.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een keer een liniaal in het oog van een klasgenoot gestoken, per abuis!![]()
Hij kwam 's middags niet naar school. Ik was bang dat hij mijn ouders zou gaan bellen.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jammer dat hij niks terug deed.
Jij naar kind dat je dr bent.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een keer een liniaal in het oog van een klasgenoot gestoken, per abuis!![]()
Hij kwam 's middags niet naar school. Ik was bang dat hij mijn ouders zou gaan bellen.
Het was mijn liniaal en hij wilde hem uit mijn handen trekken alles en ik trok terug en toen kwam hij opeens in zn oog! Eerlijk waar!quote:
Geen vrouwen slaan hoor jij deugnietquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jammer dat hij niks terug deed.
Wel als ze niet luisteren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geen vrouwen slaan hoor jij deugniet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |