SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Zometeen eens douchen en dan naar Groningen
Ja, dat heb ik ook..quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
To shave or not to shave, that's the question.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:22 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn vader is vandaag 50 jaar geworden en ik liep met een pop over mijn schouder door de straat alsof het een lijk was, al die mensen keken mij zo raar aan
Ik bagger nooitquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Advies: Niet zoveel baggeren.
Hehe.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:22 schreef Bloempje. het volgende:
Klipsje is naar een open dag in de gevangenis. Ik ben benieuwd of ie nog terug komt![]()
Weet je wat helemaal vreemd is? Als ik straks iets in je oog steek.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Dit is echt vreemd, ik denk steeds dat ik op twitter kijk.
Bedreiging, mag niet, TR gemacht.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet je wat helemaal vreemd is? Als ik straks iets in je oog steek.
Klinks tochquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Steek een pen in zn oogquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat hij niks terug deed.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een keer een liniaal in het oog van een klasgenoot gestoken, per abuis!![]()
Hij kwam 's middags niet naar school. Ik was bang dat hij mijn ouders zou gaan bellen.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jammer dat hij niks terug deed.
Jij naar kind dat je dr bent.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een keer een liniaal in het oog van een klasgenoot gestoken, per abuis!![]()
Hij kwam 's middags niet naar school. Ik was bang dat hij mijn ouders zou gaan bellen.
Het was mijn liniaal en hij wilde hem uit mijn handen trekken alles en ik trok terug en toen kwam hij opeens in zn oog! Eerlijk waar!quote:
Geen vrouwen slaan hoor jij deugnietquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jammer dat hij niks terug deed.
Wel als ze niet luisteren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geen vrouwen slaan hoor jij deugniet
Wordt verworpen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij van de mannen.
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij van de mannen.
Misschien kun je maar beter in UDOWU en GRTD blijven, want volgens mij word je hier over het algemeen niet zo gewaardeerd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ah sahbi er is nooit beef hier
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hem ergens waardeertquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien kun je maar beter in UDOWU en GRTD blijven, want volgens mij word je hier over het algemeen niet zo gewaardeerd.
maar daar post jij niet zo veelquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien kun je maar beter in UDOWU en GRTD blijven, want volgens mij word je hier over het algemeen niet zo gewaardeerd.
Ik waarder mezelf keihard, G. Als het kan zou ik mezelf neuken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hem ergens waardeertof laat staan dat hij zichzelf waardeert
Heb je zo'n kleine piemel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik waarder mezelf keihard, G. Als het kan zou ik mezelf neuken.
Noh, was het maar zo. Hij is zo groot dat het vervelend isquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je zo'n kleine piemel.
Ik post sowieso niet zoveel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
maar daar post jij niet zo veel
okay.jpgquote:
neenquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
okay.jpg
Maar ik post hier alleen maar af en toe om de niet-bazen mijn baasheid te laten ruiken. Nu haten ze me nog maar over 2/3/4 maanden (?) hebben ze allemaal lobi voor me omdat ze door mij een chimeid hebben kunnen hosselen.
Jawel gek. Altijd als ik chillings in holly zet hosselen mn boiis veel sneller als ik erbij ben.quote:
Ik vind mensen niet snel irritant, maar jij krijgt het soms wel voor elkaar. Deze post is zo'n moment.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
okay.jpg
Maar ik post hier alleen maar af en toe om de niet-bazen mijn baasheid te laten ruiken. Nu haten ze me nog maar over 2/3/4 maanden (?) hebben ze allemaal lobi voor me omdat ze door mij een chimeid hebben kunnen hosselen.
soms, niet altijd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind mensen niet snel irritant, maar jij krijgt het soms wel voor elkaar. Deze post is zo'n moment.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jawel gek. Altijd als ik chillings in holly zet hosselen mn boiis veel sneller als ik erbij ben.
Dat zeg ik ook alleen maar, omdat ik het anders zo lullig vind klinken. Snap dat dan, potjandrie.quote:
Zeg hem maar gewoon dat hij een randdebiel is anders leert ie het nooit afquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook alleen maar, omdat ik het anders zo lullig vind klinken. Snap dat dan, potjandrie.
Dat is toch niet lief om te zeggennnn.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zeg hem maar gewoon dat hij een randdebiel is anders leert ie het nooit af
Ik ben (bijna) altijd sagt, liev en baas.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook alleen maar, omdat ik het anders zo lullig vind klinken. Snap dat dan, potjandrie.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is toch niet lief om te zeggennnn.
Ik heb in weken niet zo gelachenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:04 schreef Renesite het volgende:
Hij zit beneden in de kamer bezig met school.
En ik op mijn slaapkamer.
Lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |