Ik ga d'r es over nadenkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Boek een vakantie!![]()
Naar Engeland ofzo, waar het nog veel erger is
Of gewoon de gordijnen dicht en hier blijven posten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga d'r es over nadenkenwant dat klonk niet best
Bijna alles wat je op Google zoekt verwijst naar FOK!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:08 schreef APK het volgende:
Je kunt woorden of afkortingen die je niet kent ook op de google zoeken
Jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:18 schreef Eska het volgende:
[..]
Bijna alles wat je op Google zoekt verwijst naar FOK!
Ja, precies! Toen ik doorkreeg dat ik mijn verjaardag eigenlijk vooral voor anderen vierde, ben ik er mee gestopt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:03 schreef Karina het volgende:
Dat was eigenlijk de reden dat ik er in eerste instantie mee ben gestopt, verjaardag vieren, de visite, meestal heb je er zelf niets aan.
En later had ik ook zoiets: waarom zou ik het vieren? Uit eten of met wat mensen iets gaan drinken kan ook als ik niet jarig ben.
Oh, da's helemaal handig dan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:20 schreef Karina het volgende:
JaIk zocht met Google vanmiddag een plaatje van Frank Rijkaard met snor, kwam ik terecht in een topic met een plaatje dat ik ooit ZELF had gepost
kon ik die mooi nog een keer gebruiken.
Dan ben je een gelukkig mens. Fijn toch?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:41 schreef Karina het volgende:
Hoe leuk is dat, als je Wie van de Drie zit te kijken en het hele panel heeft het fout, maar jij raadt het goed. Ja ik vind al snel iets leuk
Ik moet voor het eerst in jaren werken tussen kerst en oud en nieuw.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik werd altijd helemaal depri van kerst en oud en nieuw, dus tegenwoordig ga ik dan lekker op vakantie
Geen sentimentele zeikfilms op tv, geen lege schappen bij AH, geen scheelmakende informatie overload in winkels en geen extra-vervelende jengelende kinderen
Grote dingen komen niet zoveel voorbij, dus ik doe het maar met de kleine dingen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:44 schreef Eska het volgende:
't Zijn de kleine dingen die 't doen, Karina.
Dat nou ook weer niet, het was meer zo van "haha ik wist het lekker welquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ben je een gelukkig mens. Fijn toch?
we halen hier graag beroemdheden in huis....quote:Op zondag 6 november 2011 00:21 schreef Staal het volgende:
Aarzelt. 38 jaar. Maar ja, wel veel gemeen.
't Eerste is hier enorm ondergeschikt aan 't tweede.quote:Op zondag 6 november 2011 00:21 schreef Staal het volgende:
inderdaad, en in Staal's geval...je bent zo oud als je je voeltquote:Op zondag 6 november 2011 00:26 schreef Eska het volgende:
[..]
't Eerste is hier enorm ondergeschikt aan 't tweede.
kon het niet laten....maar het artikel heeft wel wat los gemaakt hier op Fok!quote:Op zondag 6 november 2011 00:30 schreef Staal het volgende:
, die zag ik inderdaad niet aankomen. Grappig.
In dat geval zou ik eigenlijk gewoon in het midtwintigerstopic moeten posten.quote:Op zondag 6 november 2011 00:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en in Staal's geval...je bent zo oud als je je voelt
woorden van een wijs man, Amenquote:Op zondag 6 november 2011 00:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Je wordt wel wijzer maar qua geest toch echt niet ouder dan 25.
Wat ik er persoonlijk grappig aan vond was dat men in POLSC niemand zich er iets van aan trok maar intussen wel de hele dag onderhuids over aan het ouwehoeren was. Leuk.quote:Op zondag 6 november 2011 00:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kon het niet laten....maar het artikel heeft wel wat los gemaakt hier op Fok!
Heks!quote:Op zondag 6 november 2011 00:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
woorden van een wijs man, Amen
Waarom wil je hier ook posten dan?quote:Op zondag 6 november 2011 00:21 schreef Staal het volgende:
Je hebt er echt moeite mee ook he.quote:Op zondag 6 november 2011 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom wil je hier ook posten dan?
Bespreekt men hier dingen die elders niet aangekaart worden?
Maakt mij verder niet uit hoor
Echt totaal niet joh, dit is een SC.quote:Op zondag 6 november 2011 01:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Je hebt er echt moeite mee ook he..
Daar heb je die vervelende Staal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |