ja daar heb je het al, ik weet zelf dus niet eens wat 'TL;DR' betekentquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar het is toch heel makkelijk uit te leggen?
Iemand post bv een bericht over Wilders en dan reageert iemand met 'Hahaha, alle buitenlanders naar Ameland' en een ander weer 'TL;DR' enzo
Mijn moeder is 73 en noemt het 'chatten', dus ze begrijpt het wel een beetjequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Het "post een bericht" snappen ze denk ik al niet. Je moet het zien om te snappen.
Houe zo ! Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:56 schreef Karina het volgende:
Maar ik doe ook niets aan Kerst of mijn verjaardag.
Ow, als men over chatten begint dan doe ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn moeder is 73 en noemt het 'chatten', dus ze begrijpt het wel een beetje
Mijn moeder is 75 en die weet ook niet wat chatten is, ze zit wel op internet, maar vooral om foto's en zo op te zoeken van filmsterren en "weetjes" over acteurs. Dat soort dingen. Email sturen lukt ook maar NET.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn moeder is 73 en noemt het 'chatten', dus ze begrijpt het wel een beetje
Dat was het punt, ik had ook 'TVP' oid kunnen gebruikenquote:
Geen verjaardag!?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:56 schreef Karina het volgende:
Ik krijg nooit kadootjes![]()
Maar ik doe ook niets aan Kerst of mijn verjaardag.
TVP is zoooo 2010.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was het punt, ik had ook 'TVP' oid kunnen gebruiken
Misschien al 15 jaar al niet meer. Maar nu ik weer alleen ben is er sowieso geen bal meer aan. Een lekker ontbijtje was wel altijd leuk, maar kadootjes hoefde voor mij niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen verjaardag!?Die houd ik er altijd wel in.
![]()
En kerst is leuk samen zijn maar geen kadootjes of zo. We hebben al genoeg verjaardagen die maand.
Verjaardag is voor mij altijd een prima excuus om een stel vrienden uit te nodigen voor een leuk avondje. Niet teveel mensen, want dan ren ik mezelf weer kapot.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien al 15 jaar al niet meer. Maar nu ik weer alleen ben is er sowieso geen bal meer aan. Een lekker ontbijtje was wel altijd leuk, maar kadootjes hoefde voor mij niet.
Nee, dat betekent: too long, didn't read (als er een heeeel lang verhaal staat).quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maar eh.. 'TL;DR' betekent dus niks? dat is het nieuwe TVP als ik het goed begrijp?
ja ik vraag het maar effewant nu weet ik nog niks, ik ga maar uit van een JA als
niemand antwoord geeft.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, dat betekent: too long, didn't read (als er een heeeel lang verhaal staat).
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ow... oké
![]()
dank je daar was ik nooit opgekomen
Dat geloof ik direct ! Die OP's zijn soms heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]Vooral vaak te zien in R&P topics volgens mij.
Ik werd altijd helemaal depri van kerst en oud en nieuw, dus tegenwoordig ga ik dan lekker op vakantiequote:Op zaterdag 5 november 2011 19:01 schreef Cat22 het volgende:
Kerst is 1 dag familie en 1 dag voor mezelf. Da's voor mij het voordeel van single zijn.
kelere nou ben ik depriquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik werd altijd helemaal depri van kerst en oud en nieuw, dus tegenwoordig ga ik dan lekker op vakantie
Geen sentimentele zeikfilms op tv, geen lege schappen bij AH, geen scheelmakende informatie overload in winkels en geen extra-vervelende jengelende kinderen
Je kunt woorden of afkortingen die je niet kent ook op de google zoekenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah... weer iets geleerd vandaag![]()
Is het toch nog ergens goed voor
niet aan gedacht dit keerquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt woorden of afkortingen die je niet kent ook op de google zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |