hoezo? worden er een hoop mensen beschreven die alleen voor de Fok!kers duidelijk zijn?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:31 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand het hier al laten lezen aan iemand die nog nooit van FOK! heeft gehoord? Ik ben wel benieuwd of het verhaal dan een beetje overkomt.
of zo iets van....wat ik nu toch gelezen heb......quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]Je kunt toch gewoon zeggen, hé heb je dit gelezen?
Ik denk dat ik het aan mijn zus laat zien, die weet wel dat ik hier zit, niet precies hoe of wat en waarquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]Je kunt toch gewoon zeggen, hé heb je dit gelezen?
Shopping.quote:
Nee meer het "concept" zeg maar, van een community met allerlei mensen die van alles met elkaar bespreken, ik vroeg me af of iemand dat snapt, die het nog nooit gezien heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoezo? worden er een hoop mensen beschreven die alleen voor de Fok!kers duidelijk zijn?
Nee, juist niet. Het beschrijft een paar acties die via fok zijn opgezet, Yvonne licht eea toe en twee users zijn geïnterviewd (Bosbeetle en Staal) over hoe fok hun leven heeft beïnvloed.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoezo? worden er een hoop mensen beschreven die alleen voor de Fok!kers duidelijk zijn?
Ik ben benieuwd wat zij ervan vindt. Want ik denk juist dat het best duidelijk is opgeschreven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee meer het "concept" zeg maar, van een community met allerlei mensen die van alles met elkaar bespreken, ik vroeg me af of iemand dat snapt, die het nog nooit gezien heeft.
Ik denk dat als mijn moeder het leest, die kan ik het wel laten lezen trouwens van de week of zo, zij er geen drol van snapt.
Ik zou het echt niet weten, het is zo lastig om net te doen alsof je er zelf nog nooit van hebt gehoord en het dan op die manier te lezen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat zij ervan vindt. Want ik denk juist dat het best duidelijk is opgeschreven.
Haaiquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Over jezelf praten is zooooo 1990.![]()
Haai APK.![]()
Ja als je hier zit wel ja, maar voor iemand die nog nooit op een forum is geweest misschienquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat zij ervan vindt. Want ik denk juist dat het best duidelijk is opgeschreven.
Dat gaat alleen maar erger worden met de feestdagen in aantochtquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:36 schreef Cat22 het volgende:
Shopping.Ik heb er zo een hekel aan. De laatste maand heb ik af en toe in een winkel gestaan maar kon me er niet toe zetten iets te gaan passen, laat staan kopen. Sad but true.
![]()
Zijn er echt nog mensen onder de 60 die het concept van een forum niet snappen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja als je hier zit wel ja, maar voor iemand die nog nooit op een forum is geweest misschien
weer niet, ik beschreef het aan mijn zus toen als een ''soort van huiskamer'' waar altijd wel iemand
was waar je dan effe mee kon lullen ofzo, net als vroeger thuis, maar ja, dat was ''vroeger'' toen
in een andere SC nu zap ik meer een beetje in de rondte dus hoe ik het nu moet beschrijven weet
ik helemaal niet meer
eh... ik snap het zelf amperquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:45 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn er echt nog mensen onder de 60 die het concept van een forum niet snappen?
Zat. Ik denk dat mijn middelste zus en haar man dat ook niet weten (die zus is 2 jaar jonger dan ik).quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:45 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi!quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gaat alleen maar erger worden met de feestdagen in aantocht
Drukke overvolle winkels, spullen uitverkocht
Uhm... ja?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:45 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... ja?
Wist je dat mensen die je op internet ziet ook echt bestaan?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eh... ik snap het zelf amperdus JA die zijn er, zeker in mijn familie
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:48 schreef Karina het volgende:
Zat. Ik denk dat mijn middelste zus en haar man dat ook niet weten (die zus is 2 jaar jonger dan ik).
Maar het is toch heel makkelijk uit te leggen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:48 schreef Cat22 het volgende:
Uhm... ja?
Wist je dat mensen die je op internet ziet ook echt bestaan?
Het "post een bericht" snappen ze denk ik al niet. Je moet het zien om te snappen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar het is toch heel makkelijk uit te leggen?
Iemand post bv een bericht over Wilders en dan reageert iemand met 'Hahaha, alle buitenlanders naar Ameland' en een ander weer 'TL;DR' enzo
Dan heb je ook niks te eten en geen kadootjes om te geven zodat iedereen van je zou houdenquote:
Die snap ik sinds een maand pas.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar het is toch heel makkelijk uit te leggen?
Iemand post bv een bericht over Wilders en dan reageert iemand met 'Hahaha, alle buitenlanders naar Ameland' en een ander weer 'TL;DR' enzo
Ik heb heul geen kadootjes nodig om mensen van me te laten houden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dan heb je ook niks te eten en geen kadootjes om te geven zodat iedereen van je zou houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |