altijd jammer....quote:
Toch maar proberen het zo lollig mogelijk te maken dan.quote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
altijd jammer....
weer de standaard patronen met rijden-werken-rijden-eten-slapen etc. En te weinig tijd voor gezin
Dat is per week verschillend bij jou, het aantal werkdagen? Wel lekker idd, als het na 4 dagen al weer weekend is.quote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
Weekend gaat altijd snel, maar de komende week weer een 4 daagse werkweek en die is dan ook altijd snel voorbij
Nee, ik werk 4,5 dag per week (mijn weekend begint op vrijdag om 12.00 uur) maar ik val wel eens in voor collega's op de zaterdag en die uren neem ik dan de volgende vrijdagen op.quote:Op zondag 6 november 2011 22:17 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat is per week verschillend bij jou, het aantal werkdagen? Wel lekker idd, als het na 4 dagen al weer weekend is.
Ah zo. Nou ja, 't is evengoed wat variatie soms, dus.quote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
Nee, ik werk 4,5 dag per week (mijn weekend begint op vrijdag om 12.00 uur) maar ik val wel eens in voor collega's op de zaterdag en die uren neem ik dan de volgende vrijdagen op.
Ik heb in de zorg gewerkt, en weekenddiensten vond ik wel best!quote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef Gravedigger het volgende:
Ik probeerde altijd onder werken in het weekend uit te komen. Helaas lukte dat niet altijd
In de tijd dat ik nog 5 dagen per week werkte probeerde ik het ook te vermijden maar nu levert een zaterdag werken twee 4 daagse werkweken op met een lang weekend. Heerlijkquote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef Gravedigger het volgende:
Ik probeerde altijd onder werken in het weekend uit te komen. Helaas lukte dat niet altijd
Ook daarom idd. Zondags gewoon om 7.45 beginnen terwijl het OV pas om 7.30 begon te rijden.Kon je een rot eind de stad infietsen om de pont naar Noord te nemen en dan weer de zelfde afstand zo ongeveer terug.quote:Op zondag 6 november 2011 23:25 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb in de zorg gewerkt, en weekenddiensten vond ik wel best!Al was het op zondagochtend nog best lastig om op tijd te komen, met het openbaar vervoer.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:17 schreef Eska het volgende:
Hai Maes!
Ah, 450 meter is te overzien, ja. Hooguit een paar seconden vertraging bij forse tegenwind.
Ja, da's waar. En een overkapping van 450 meter is ook weer too much, hè.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:51 schreef Maes het volgende:
![]()
Regen is minder, je kunt goed natregen in 450 meter
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, da's waar. En een overkapping van 450 meter is ook weer too much, hè.
Heerlijk lijkt me datquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:45 schreef Maes het volgende:
![]()
Ik hoef maar 450 meter te lopen naar mijn werk, ik hou dan ook nooit rekening met reistijd
Maar wel zonder file & regen.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:57 schreef trabant het volgende:
Mijn werkplek is vijftien meter van mijn bed, maar meestal loop ik via de badkamer en de keuken, dus ben ik met al dat ochtendgetut en geheen-en-weer nog vijftig meter onderweg.
Dat telt half, denk ik.quote:Behalve de ochtenden dat ik de dag begin met hardlopen, waar ik onlangs aan begonnen ben. Dan is het straat uit, rondje bos en weer terug en dan komt er snel drie kwartier bij. Telt dat ook?
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:57 schreef trabant het volgende:
Mijn werkplek is vijftien meter van mijn bed, maar meestal loop ik via de badkamer en de keuken, dus ben ik met al dat ochtendgetut en geheen-en-weer nog vijftig meter onderweg.
Behalve de ochtenden dat ik de dag begin met hardlopen, waar ik onlangs aan begonnen ben. Dan is het straat uit, rondje bos en weer terug en dan komt er snel drie kwartier bij. Telt dat ook?
Mijn vader werkte bij de busmaatschappij, wel een goeie functie volgens mij want we werden altijd voor de deur afgezet. (en nee daar was geen bushalte) De bussen waren ook nooit zo vol dat ze doorreden. Een voordeel van in Friesland opgroeienquote:Op woensdag 9 november 2011 15:04 schreef Eska het volgende:
Ja, of bussen die gewoon je halte voorbij rijden omdat ze te vol zijn om nog iemand in te laten stappen. Sta je daar te vernikkelen van de kou en/of drijfnat te worden. En je aansluiting kun je verder ook wel vergeten.
Dat waren geen lollige tijden.
Friesland zal idd wel anders (geweest) zijn dan Rotterdam e.o. ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:09 schreef Maes het volgende:
Mijn vader werkte bij de busmaatschappij, wel een goeie functie volgens mij want we werden altijd voor de deur afgezet. (en nee daar was geen bushalte) De bussen waren ook nooit zo vol dat ze doorreden. Een voordeel van in Friesland opgroeien
Woon je nog steeds in Rotterdam? Want daar woon ik in de buurtquote:Op woensdag 9 november 2011 15:16 schreef Eska het volgende:
[..]
Friesland zal idd wel anders (geweest) zijn dan Rotterdam e.o. ja.
Voor de deur uitstappen is wel een leuke service.![]()
Ik heb gelukkig ook wel beste ervaringen met bussen & chauffeurs, hoor. Zo was ik 's avonds laat eens de enige passagier, en de chauffeur vroeg me toen waar ik wilde uitstappen (ergens tussen 2 haltes in). Tof vind ik dat.
Maar tijdens de spits vind ik het o.v. niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |