quote:
ja nee het is wel een beetje grappig.
Het is herkenbaar die bibberheid in de stem die ik kreeg en niets meer weten uit te brengen behalve : normaal, nee, ja, een beetje, gewoon enzo toen ik gebeld werd en de situatie niet meer onder controle had.
quote:
jaja ik lees, ik faal ik weet.
maar al het andere(geen hoed opdoen) is ook een slecht alternatief.
quote:
Op zaterdag 5 november 2011 01:29 schreef Keyos het volgende:[..]
Moe of teveel bier?
Heb nog geen zin om er een eind aan te breien, maar eens wat How I Met Your Mother kijken, geweldige serie.
vlcsnap-2011-11-05-06h14m58s90.png:
![thumb_129935.png]()
ja, inderdaad!
Ik heb bedacht dat je niet meer kan meekomen met de huidige generatie enzo als je populaire dingen als friends hebt gemist.
ik denk dat how I met your mother ook heel belangrijk is, er komen allerlei aspecten over het daten enzo aan bod en hoe het is om vrienden te hebben en hoe je met mensen moet omgaan enzo. Heel belangrijk.
verder heb ik niets te melden.
ik slik nog steeds antidepresiva (citalopram gekocht op een website), eerst 20 mg per dag en ik moet toegeven dat het helpt, al niet zo direct. het haalt het kutgevoel en de angstgevoelens wel meer weg als ik over de laatste maand(en) terugdenk. de gedachtes blijven hetzelfde maar de dalen zijn minder erg.
behalve op sommige momenten, de confrontatie soms dat andere mensen liefde hebben enzo, en dan kan ik echt niet meer leuk zijn en alles.
En dan ben ik uren lang depri en ga ik in bed liggen en kan ik echt niet leuk zijn, en ben ik alleen maar eng en trappend en beschuldigend van : WAAROM IK NIET.
dus ik neem wel wat meer ervan per dag..... ik krijg nu wel weer nog extremere dromen terug, mensen die over het plafond kruipen enzo, en dat ik ervan wakker schrik en denk dat er mensen in de kamer zijn enzo en hardop angstig roep of er iemand is. dat soort dingen. verder geen bijwerkingen.
doei.
[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 05-11-2011 07:17:25 ]