abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103986528
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:02 schreef kree het volgende:

[..]

Volgende optie is gewoon houden zoals het is. geen relatie en ook niet echt vriendschap.
Alleen goed kunnen praten.

Ja vragen vragen vragen weet het niet.
Maar ze heeft toch al gezegd wat ze van je vindt? Dus geen relatie beginnen is toch al een soort van afwijzen? En zoals Keyos zegt, of je dat nou nu doet of nadat je gezellig samen wat gaat doen, het wordt er niet minder om.
  zaterdag 5 november 2011 @ 02:03:38 #202
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103986532
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:02 schreef kree het volgende:

[..]

Volgende optie is gewoon houden zoals het is. geen relatie en ook niet echt vriendschap.
Alleen goed kunnen praten.

Ja vragen vragen vragen weet het niet.
Eeeeenn.. weer terug bij af.

Altijd zo met kree. Very commendable guys, but you've wasted energy.
pi_103986553
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:03 schreef Sinji het volgende:

[..]

Tja, ik heb gehoord dat het zo met meer mensen gaat. Gelukkig heb ik best veel geduld ;)
pi_103986567
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:03 schreef Sephael het volgende:

[..]

Maar ze heeft toch al gezegd wat ze van je vindt? Dus geen relatie beginnen is toch al een soort van afwijzen? En zoals Keyos zegt, of je dat nou nu doet of nadat je gezellig samen wat gaat doen, het wordt er niet minder om.
ja snap jullie wel maarja het is lastig ik trek gewoon meiden aan met problemen ofzo ;(
Maargoed effe een drankje doen ofzo kan altijd wel.

Oke denk dat het een beetje angst is van mij om dat zo te vragen.
Maar ze is ook niet echt mijn type op 1 of andere manier.

Kan niet eens omschrijven waarom maar dat is een gevoel

Nou dat had ik bij dat eerste psychose meisje niet die vond ik gelijk leuk.

En nu zit ik met probleem meisje 2 :')
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 5 november 2011 @ 02:06:44 #205
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103986575
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:05 schreef Sephael het volgende:

[..]

Tja, ik heb gehoord dat het zo met meer mensen gaat. Gelukkig heb ik best veel geduld ;)
Het is altijd makkelijk praten als het om een ander gaat, maar zelf scheit ik ook gewoon 3 kleuren in de broek als ik uit ga, durf geen risicovolle stap te nemen, want ja, je zou maar op je bek gaan... (en ik kan niet tegen verliezen, wat een blauwtje lopen dus is)
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_103986583
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:03 schreef Sinji het volgende:

[..]

Daarom zit ik hier :')
pi_103986597
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:06 schreef kree het volgende:

[..]

ja snap jullie wel maarja het is lastig ik trek gewoon meiden aan met problemen ofzo ;(
Maargoed effe een drankje doen ofzo kan altijd wel.

Oke denk dat het een beetje angst is van mij om dat zo te vragen.
Maar ze is ook niet echt mijn type op 1 of andere manier.

Kan niet eens omschrijven waarom maar dat is een gevoel

Nou dat had ik bij dat eerste psychose meisje niet die vond ik gelijk leuk.

En nu zit ik met probleem meisje 2 :')
Tja als je denkt dat het niets wordt dan doe je het niet. Zo simpel is het ook. :P
Daar moet je maar is over gaan nadenken. Als je denkt dat het wat kan worden, doen!
pi_103986623
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:08 schreef Sephael het volgende:

[..]

Tja als je denkt dat het niets wordt dan doe je het niet. Zo simpel is het ook. :P
Daar moet je maar is over gaan nadenken. Als je denkt dat het wat kan worden, doen!
ja dat is ook wat ik nog effe ga doen.
Zie haar sowieso nog wel dus het hoeft niet op de dag te hangen, maar ik weet het nog effe niet.
En daar kunnen jullie me ook niet echt tips over geven dat snap ik wel. ;)
pi_103986648
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:11 schreef kree het volgende:

[..]

ja dat is ook wat ik nog effe ga doen.
Zie haar sowieso nog wel dus het hoeft niet op de dag te hangen, maar ik weet het nog effe niet.
En daar kunnen jullie me ook niet echt tips over geven dat snap ik wel. ;)
Klopt, daar kan ik je niet bij helpen. Maar nogmaals, als je denkt dat het een kans heeft moet je niet bang zijn dat je haar later pijn moet doen. Ik ben er van overtuigd dat zij die kans dan zou willen!
pi_103986674
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:12 schreef Sephael het volgende:

[..]

Klopt, daar kan ik je niet bij helpen. Maar nogmaals, als je denkt dat het een kans heeft moet je niet bang zijn dat je haar later pijn moet doen. Ik ben er van overtuigd dat zij die kans dan zou willen!
Denk de kans wel, maar als ik zeg dat ik haar niks vind dan doe ik haar pijn dat weet ik zeker.
pi_103986703
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:14 schreef kree het volgende:

[..]

Denk de kans wel, maar als ik zeg dat ik haar niks vind dan doe ik haar pijn dat weet ik zeker.
Ja, helaas. Als ik verliefd ben (en dat ben ik, maar dat is een heel ander verhaal) dan ga ik liever een paar dates doen waarna ik hoor dat het toch niets wordt dan dat ik meteen afgewezen wordt. Ik zou op zijn minst een kans willen hebben voordat ik hoor dat het niets wordt.
  zaterdag 5 november 2011 @ 02:16:52 #212
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103986709
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:14 schreef kree het volgende:

[..]

Nee zeggen tegen een directe vraag voor een date is ook een afwijzing hé , ze heeft haarzelf in de situatie gebracht dat ze een direct ja of nee kan krijgen, en is het een ja kan daarna de nee nog komen, dat zal ze zelf vast wel realiseren hoor. Jij moet jezelf niet schuldig voelen als je nee tegen haar zegt, ze zal ook vast wel het vast wel begrijpen, als je haar in ieder geval een kans geeft.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_103986722
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:16 schreef Sephael het volgende:

[..]

Ja, helaas. Als ik verliefd ben (en dat ben ik, maar dat is een heel ander verhaal) dan ga ik liever een paar dates doen waarna ik hoor dat het toch niets wordt dan dat ik meteen afgewezen wordt. Ik zou op zijn minst een kans willen hebben voordat ik hoor dat het niets wordt.
ja als ik vanuit mezelf zou denken ook,
Maar die meid is anders als normaal hè daarom juist.
pi_103986732
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:16 schreef Keyos het volgende:

[..]

Nee zeggen tegen een directe vraag voor een date is ook een afwijzing hé , ze heeft haarzelf in de situatie gebracht dat ze een direct ja of nee kan krijgen, en is het een ja kan daarna de nee nog komen, dat zal ze zelf vast wel realiseren hoor. Jij moet jezelf niet schuldig voelen als je nee tegen haar zegt, ze zal ook vast wel het vast wel begrijpen, als je haar in ieder geval een kans geeft.
Ik vraag me af of dit duidelijk is. ALLES wat niet uit draait op happily ever after is nu een afwijzing. Ook als je niets doet. Het is nu hoe dan ook een duidelijke ja of nee.
pi_103986766
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:18 schreef Sephael het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dit duidelijk is. ALLES wat niet uit draait op happily ever after is nu een afwijzing. Ook als je niets doet. Het is nu hoe dan ook een duidelijke ja of nee.
Het is niet allemaal zo zwart/wit heb nu aangegeven dat er een mogelijkeid is min of meer. En dat ik nog eens verder wil praten ook meer persoonlijk dan.
En dan zien wat eruit komt.

Dus de opties zijn nog open en zij is daar ook tevreden mee.
Maar m'n gevoel zegt eigenlijk dat het niet meer gaat worden.
  zaterdag 5 november 2011 @ 02:21:10 #216
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103986767
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:18 schreef Sephael het volgende:

[..]

Stimmt, als je enige onderbouwing is dat je het niet wilt doen om haar maar niet te kwetsen, is die ongegrond, elke nee zal haar net zo hard teleurstellen.

Maar nog steeds, als niets in je twijfelt moet je het niet doen, zolang dit maar niet gebaseerd is op angst, want aangezien we in dit topic zitten hebben we die angst allemaal een beetje.

[ Bericht 5% gewijzigd door Keyos op 05-11-2011 02:26:14 ]
pi_103986787
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:21 schreef kree het volgende:
Maar m'n gevoel zegt eigenlijk dat het niet meer gaat worden.
Dan blijf je lekker vrienden. En wie weet, ooit.
pi_103986842
jaaa moet er effe een nachtje over denken.

maar het is alweer laat, ga er ook vandoor en m'n bed opzoeken.

Weltrust allemaal en tot morgen :)
pi_103986857
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:27 schreef kree het volgende:

Ik zou er ook nog even over nadenken als ik jou was ;)

Weltrusten en succes!
  zaterdag 5 november 2011 @ 02:29:25 #220
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103986868
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:27 schreef kree het volgende:

Trusten! Zoals eerder aangegeven, als het de angst is die regeert, niet toegeven, dat is namelijk die fout die ik ook altijd maak. Ik ga maar eens een peukie doen en ook slapen, over 3 uurtjes alweer op voor mijn ochtendkranten, heerlijk....
  zaterdag 5 november 2011 @ 02:29:46 #221
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103986872
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:05 schreef Sephael het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Ik ben benieuwd hoe lang jij het gaat volhouden >:)
  zaterdag 5 november 2011 @ 02:29:53 #222
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103986875
Ik ga MTV contacten en kijken of ook_gek en ik julie Made-coaches kunnen worden. We pimpen julie en zorgen dat het een groot fuckfest is voor het einde van het jaar. Wie wilt er in team WK :') ?
Spreading the Word
pi_103986885
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Ik ga MTV contacten en kijken of ook_gek en ik julie Made-coaches kunnen worden. We pimpen julie en zorgen dat het een groot fuckfest is voor het einde van het jaar. Wie wilt er in team WK :') ?
Ik doe niet mee, ik zit in een verkeerd topic. 8)7
  zaterdag 5 november 2011 @ 02:31:07 #224
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103986892
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Ik werd eerder in dit topic Messi genoemd toen ik wat foto's poste, dus dan kom ik wel als Messi, dan is je buitenspeler geregeld.
pi_103986904
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:31 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik werd eerder in dit topic Messi genoemd toen ik wat foto's poste, dus dan kom ik wel als Messi, dan is je buitenspeler geregeld.
HE DAT WAS IK!

Anyway, nu duik ik toch echt mijn bed in. Weltrusten en wellicht tot morgen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')