Erg...quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
tussen de regels door: Pleurt die hond maar in de vriezert tussen de diepvriespizza's
vanmiddag leek langer in ieder geval, maar toe was ik nuchter.quote:
En nu ben je kacheltjeslam?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
vanmiddag leek langer in ieder geval, maar toe was ik nuchter.
Waarom zou het niet kunnen ?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
t probleem van dit Rijdende Rechter stuk is natuurlijk: het kan niet, maar ik moet er stiekem heel hard om lachen....
nee hoor, gewoon lamquote:
Ja, het is ook wel wat te warm voor een kachel...quote:
nou ja, ik heb er geen problemen mee, maar de dierenliefhebbers wel....tis toch spotten met een stukke Chihuahuaquote:
Aanstellers.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou ja, ik heb er geen problemen mee, maar de dierenliefhebbers wel....tis toch spotten met een stukke Chihuahua
rotbeesten. De kat van mijn moeder jaagt ook op die krengen. Rotbeessies + baasjes gelijk in de stress als die kat daar aan komtquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou ja, ik heb er geen problemen mee, maar de dierenliefhebbers wel....tis toch spotten met een stukke Chihuahua
slaap lekker papa!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
rotbeesten. De kat van mijn moeder jaagt ook op die krengen. Rotbeessies + baasjes gelijk in de stress als die kat daar aan komt
Maar goed, tijd om naar bed te gaan papa
Mag je vinden!quote:
Truste!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
rotbeesten. De kat van mijn moeder jaagt ook op die krengen. Rotbeessies + baasjes gelijk in de stress als die kat daar aan komt
Maar goed, tijd om naar bed te gaan papa
Dat geloof ik best.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag je vinden!![]()
Ik heb het hele stuk niet heel goed gehoord, maar ik kan me goed voorstellen dat je hier niet graag naar luistert als je net zelf een huisdier kwijt bent.
Afgelopen voorjaar m'n hond laten inslapen, hakt er best in kan ik je vertellen!
ik tweette laatste iets over slotbouten en ik werd meteen gevolgd door 2 bandencentra....quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:01 schreef minthy het volgende:
Vanochtend iets getweet over de wallen onder m'n ogen, nu krijg ik allemaal Google-ads over anti-wallencrème
En iets over daten in Hoogeveen... Nah![]()
quote:
Daarom afgeschermd... Werd op een gegeven moment gevolgd door iets van een seksboerderijquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik tweette laatste iets over slotbouten en ik werd meteen gevolgd door 2 bandencentra....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |