Ik mag aannemen dat de hoge heren dit jaar met kerst eens op de fiets gaan od de auto ingaan?quote:Op zondag 13 november 2011 15:09 schreef carboni het volgende:
[..]
Echt hoor, er zijn ook wat trainingsfilmpjes uitgelekt.
De hoge heren gaan ons eerst maar eens niet-procesverstorend handstand-bakkenkarren ontwijken demonstreren.quote:Op zondag 13 november 2011 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat de hoge heren dit jaar met kerst eens op de fiets gaan od de auto ingaan?
Wat een klote filmpje zeg
Ja maar...quote:Op zondag 13 november 2011 11:34 schreef pussywillow het volgende:
Hoe kan de Sint nou op twee plaatsen tegelijk aankomenDan heb jij vast een nep-Sinterklaas gezien!
Met een volgeladen fiets een beetje doorfietsen is er inderdaad niet bij. Ik ben bang dat mijn achterrek afbreekt als ik volgas over een drempel rijd.quote:Op zondag 13 november 2011 15:59 schreef carboni het volgende:
[..]
De hoge heren gaan ons eerst maar eens niet-procesverstorend handstand-bakkenkarren ontwijken demonstreren.
Overigens is het knap dat die fietstassen op de fiets blijven, bij mij vallen ze er vaak al half af bij een wat hoge drempel.
Niet geheel tegen de verwachting in nu de postmarkt steeds liberaler wordt.quote:Op maandag 14 november 2011 10:15 schreef sbientje het volgende:
http://nos.nl/audio/31318(...)t-postbezorging.html
quote:Op maandag 14 november 2011 10:19 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Niet geheel tegen de verwachting in nu de postmarkt steeds liberaler kleiner wordt.
Die hebben wij al, we noemen ze 'postbezorgers'.quote:Op maandag 14 november 2011 11:12 schreef Jesse_ het volgende:
oh god, krijg je straks al die half gehandicapte vsp'ers bij postnl
Ze zullen dus wellicht bij PostNL terecht komen.quote:Voor hen ziet PostNL geen grote problemen in het vinden van een nieuwe baan vanwege krapte op de markt voor postbezorgers.
PostNL en VSP zijn heel anders. VSP is thuis sorteren en grote wijken. Veel VSP ers combineren met Sandd, dus die gaan er waarschijnlijk op achteruit.quote:Op maandag 14 november 2011 11:50 schreef ErwinRommel het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)P-Geadresseerd.dhtml
[..]
Ze zullen dus wellicht bij PostNL terecht komen.
Dat is idd typisch voor de post ja. Dat soort zaken ligt altijd eerder bij de media dan dat het bij de medewerkers bekend is. Volgens mij interesseert het ze gewoon geen reet daarboven, een slippertje kan een keer gebeuren maar het is gewoon structureel aan de gang, al zo lang als ik er werk.quote:Op maandag 14 november 2011 12:36 schreef carboni het volgende:
[..]
PostNL en VSP zijn heel anders. VSP is thuis sorteren en grote wijken. Veel VSP ers combineren met Sandd, dus die gaan er waarschijnlijk op achteruit.
/edit
Typisch postnl.
http://www.postbezorgers.(...)f=18&t=149&start=110
De "medewerkers/bezorgers" waren niet eens geinformeerd en lezen het uit de krantSlim gespeeld hoor om je "mederwerkers" zo te dumpen en denken dat ze wel postnl bezorger willen worden.
Wellicht zeg ik dus ookquote:Op maandag 14 november 2011 12:36 schreef carboni het volgende:
[..]
PostNL en VSP zijn heel anders. VSP is thuis sorteren en grote wijken. Veel VSP ers combineren met Sandd, dus die gaan er waarschijnlijk op achteruit.
/edit
Typisch postnl.
http://www.postbezorgers.(...)f=18&t=149&start=110
De "medewerkers/bezorgers" waren niet eens geinformeerd en lezen het uit de krantSlim gespeeld hoor om je "mederwerkers" zo te dumpen en denken dat ze wel postnl bezorger willen worden.
Zie de zorgverzekeringen!quote:Op maandag 14 november 2011 18:07 schreef carboni het volgende:
Je kan nu wel zeggen dat de liberalisering officieel mislukt is.
quote:Elk pakket dat verzonden wordt met PostNL is te volgen op internet met Track & Trace. Handig, want dan kun je precies zien waar het pakket zich bevindt. Maar wat als Track & Trace laat zien dat het pakket bij je thuis is afgeleverd, terwijl je echt niets hebt ontvangen
quote:Op maandag 14 november 2011 18:32 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond kijkvoer: Radar Nederland 1: 20:30
[..]

Die chauffeur deed ten minste nog de moeite om wat op te schrijven waar pakket ligt.quote:Op maandag 14 november 2011 18:41 schreef carboni het volgende:
[..]![]()
Moeten ze daar weer zendtijd aan verspillen... Dan ligt het pakketje bij de buren of de buren 3 straten verderop of een wijk verder. Of in de voortuin, of
[ afbeelding ]
Maar er zal vast wel een PR tutje komen om het helemaal recht te spinnen.
Incidenten!quote:Op maandag 14 november 2011 18:32 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond kijkvoer: Radar Nederland 1: 20:30
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |