abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104212501
hmmz ik zou afwachtten..mochten ze het niet vergeten kan je altijd nog de andere afweging maken (vragen of je met een ander contract wel kan blijven (voorbereider/postbezorger))
  donderdag 10 november 2011 @ 19:36:47 #177
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_104213762
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:48 schreef pussywillow het volgende:

[..]

Tja, dat ligt er maar net aan hoe hard ze je nodig hebben. Ik zou uitgaan van een uur of 3-4 per ochtend, en op maandag zal er niet veel te doen zijn (bij ons werken er dan hooguit 4 mensen in de voorbereiding).
thanks begint toch meestal om 6:30?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_104214633
quote:
11s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:36 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

thanks begint toch meestal om 6:30?
Bij ons beginnen ze om 5:45, maar dat zijn de voltijdwerkers. Die bereiden ook de rest van de ochtend wijken voor. Ik denk dat je als parttime voorbereider wat later begint, maar het kan bij jouw vestiging natuurlijk zomaar anders geregeld zijn.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_104214851
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:53 schreef pussywillow het volgende:

[..]

Bij ons beginnen ze om 5:45, maar dat zijn de voltijdwerkers. Die bereiden ook de rest van de ochtend wijken voor. Ik denk dat je als parttime voorbereider wat later begint, maar het kan bij jouw vestiging natuurlijk zomaar anders geregeld zijn.
De voorbereiders die we hier hebben zijn er meestal tussen 8 en half 9. Echt veel uren draaien kunnen ze iig nooit, vaak kunnen ze om 11 uur weer naar huis.
pi_104290651
Godskolere wat was er veel post vandaag! Makro, de Delicious (was vroeger Tip Culinair), Natuurmonumenten, Zuid-Hollands landschap, een mailing van Gall en Gall, etc. En omdat de voorbereiding steeds meer wordt gedaan door allerlei vage Oostbloktypes die zeer gebrekkig Nederlands spreken (wat de communicatie niet echt bevordert) en uiteraard niet half zo snel werken als het handjevol vaste krachten wat nog binnen werkt (mezelf incluis), dus die moesten we ook weer afhelpen. Vervolgens gaan die lekker naar huis (want het zijn voorbereiders) en moeten wij nog een paar wijken lopen. Onze vaste wijken zijn al ingepikt en aan de postbezorgers gegeven en wij worden als vliegende kiep het hele VBG doorgestuurd. En het is een groot kantoor, dus als je pech hebt ligt je wijk op 10 km rijden van de vestiging! En dan mag ik nog mijn handjes dichtknijpen dat ik deeltijdwerker ben, want anders wordt je net zo makkelijk naar Delft gestuurd, of Leidschendam. Vervolgens loop je dan als ervaren besteller in een vreemde wijk in een vreemd dorp, die ook nog eens is klaargemaakt door een onervaren persoon (dus even/oneven door elkaar, attentiekaarten tussen de post gezet als ware het poststukken, etc). En dan mag je nog blij zijn als ze je wijk niet naar een verkeerd depot sturen, waar jij uiteraard geen sleutel van hebt. Op het depot hangt een lijst met telefoonnummers van TC's die je in zo'n geval moet bellen (met je eigen toestel, op eigen kosten) maar die (zeker op zaterdag) echt niet opnemen omdat ze roostervrij zijn of al lekker thuis op de bank liggen.

Gelukkig is het nu weekend, maandag weer met frisse moet er tegenaan. ;)
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:17:23 #181
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_104290985
Ben je gezegend mee :')
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:19:59 #182
110987 ErwinRommel
pi_104291052
Mijn dag was er ook eentje van doorbikkelen.
Té veel madjes, steunpunten gereden naar oorden welke ik niet kende, subco was weer eens té laat, of ik ff een postbezorgers wijk wilde lopen in een stad en wijk die ik totaal niet ken, de autyobestelling die véél en vééls te laat klaar was, en dan eindelijk de bestelling in, plus die madjes (rabobank en SBS) tussendoor :r

Gelukkig bijzonder weinig HAH.
Btw, iemand opgevallen dat de AH er al enkele weken niet meer tussen zit?
pi_104291222
AH op zaterdag was toch ook tijdelijk? Hier is-ie gewoon weer op dinsdag.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 12 november 2011 @ 18:30:37 #184
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_104291308
wij hebben geen AH, maar nu wel de Jumbo erbij naast de C1000 en de Poiesz.

Tering wat was het druk vandaag. Was een uur later de weg op dan normaal. Ik reed een andere autoroute dan ik gewend was voor het eerst alleen en dat is ondanks dat ik een ervaren kracht ben best wel wennen, Verder had ik nog een heel stuk van een andere wijk erbij en ik moest nog een collega te hulp schieten. Hierdoor deed ik zo ongeveer op ons VBG het licht uit :')
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:34:10 #185
110987 ErwinRommel
pi_104291403
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:27 schreef pussywillow het volgende:
AH op zaterdag was toch ook tijdelijk? Hier is-ie gewoon weer op dinsdag.
Die hebben wij zelfs niet meer op dinsdag.
pi_104291743
Lekker weinig HAH, daardoor kon ik mooi alles in een keer meenemen. En omdat mijn wijk opgesplitst is, was ik mooi om 12.15 uur al klaar. Ook qua post niet gemerkt dat het druk was. Lekker weertje ook, prima dagje.
pi_104292304
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:30 schreef Peterselieman het volgende:
wij hebben geen AH, maar nu wel de Jumbo erbij naast de C1000 en de Poiesz.

Tering wat was het druk vandaag. Was een uur later de weg op dan normaal. Ik reed een andere autoroute dan ik gewend was voor het eerst alleen en dat is ondanks dat ik een ervaren kracht ben best wel wennen, Verder had ik nog een heel stuk van een andere wijk erbij en ik moest nog een collega te hulp schieten. Hierdoor deed ik zo ongeveer op ons VBG het licht uit :')
Bij ons is de gewone C 1000 verhuisd naar de dinsdag, Op zaterdag is onze C1000-folder zo'n extreem dunne leaflet die vroeger altijd op donderdag of woensdag meeging.
pi_104292419
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Godskolere wat was er veel post vandaag! Makro, de Delicious (was vroeger Tip Culinair), Natuurmonumenten, Zuid-Hollands landschap, een mailing van Gall en Gall, etc. En omdat de voorbereiding steeds meer wordt gedaan door allerlei vage Oostbloktypes die zeer gebrekkig Nederlands spreken (wat de communicatie niet echt bevordert) en uiteraard niet half zo snel werken als het handjevol vaste krachten wat nog binnen werkt (mezelf incluis), dus die moesten we ook weer afhelpen. Vervolgens gaan die lekker naar huis (want het zijn voorbereiders) en moeten wij nog een paar wijken lopen. Onze vaste wijken zijn al ingepikt en aan de postbezorgers gegeven en wij worden als vliegende kiep het hele VBG doorgestuurd. En het is een groot kantoor, dus als je pech hebt ligt je wijk op 10 km rijden van de vestiging! En dan mag ik nog mijn handjes dichtknijpen dat ik deeltijdwerker ben, want anders wordt je net zo makkelijk naar Delft gestuurd, of Leidschendam. Vervolgens loop je dan als ervaren besteller in een vreemde wijk in een vreemd dorp, die ook nog eens is klaargemaakt door een onervaren persoon (dus even/oneven door elkaar, attentiekaarten tussen de post gezet als ware het poststukken, etc). En dan mag je nog blij zijn als ze je wijk niet naar een verkeerd depot sturen, waar jij uiteraard geen sleutel van hebt. Op het depot hangt een lijst met telefoonnummers van TC's die je in zo'n geval moet bellen (met je eigen toestel, op eigen kosten) maar die (zeker op zaterdag) echt niet opnemen omdat ze roostervrij zijn of al lekker thuis op de bank liggen.

Gelukkig is het nu weekend, maandag weer met frisse moet er tegenaan. ;)
Dta je overal heen wordt gestuurd is echt te schandalig voor woorden. Evenals dat jullie al deze mailings vandaag op je bord krijgen. Bij ons zijn alle mailings behalve de Makro al op vrijdag meegegaan en zijn juist de verdeelkanten binnen er afgehaald. Wel apart trouwens dat jullie ook nog een af moeten helpen bij zoveel post, gaan er bij jullie dan uitvoeringen af of zelfs dat niet.
Bij ons zijn tig mensen extra benaderd om voor te bereiden. (niet dat ik er ooit iets van terugzie, alle hulp gaat naar de VTW-ers).
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 12 november 2011 @ 19:17:26 #189
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_104292543
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:08 schreef TokenW het volgende:

[..]

Bij ons is de gewone C 1000 verhuisd naar de dinsdag, Op zaterdag is onze C1000-folder zo'n extreem dunne leaflet die vroeger altijd op donderdag of woensdag meeging.
dat vodje hadden wij ja. plus een extreme drukte en veel vrije personeelsleden. Dan verzuip je bijna
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_104296691
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:08 schreef TokenW het volgende:

[..]

Yup, hier ook. Irritant ding :P

Wat kunnen sommige bewoners toch echt zeiken als de post later is dan normaal. Weet nog wel van 2/3 jaar geleden.. volgens mij was het zelfs in de drukke kerstperiode met echt winterweer, dat zo'n vrouw begon te zeuren dat we met de dag later kwamen (het was 16.00, normaal denk ik rond 13.00 bezorgd daar). En vandaag was het ineens weer bingo, bij diezelfde vrouw dus. Ik had eerst een wijk van 2,5 uur gedaan, daarna die andere. Dus ja, het was 16.25, die mensen wonen aan het eind van die wijk zo ongeveer.. "Ooh wat is de post laat :(" dus ik zeg (niet dat ik haar verantwoording schuldig ben maar okee), ja ik moest meerdere wijken weg brengen. "JA, en daar zijn wij dan de dupe van, meestal :{". Ben maar verder gelopen zonder daar nog echt op te reageren :P. De dupe? Come on, de post was nog netjes voor 17.00 binnen :W
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 12 november 2011 @ 21:55:26 #191
110987 ErwinRommel
pi_104298300
Zulke zeuren heb je altijd, met name in de buitengebieden.
Ze klagen al helemaal steen aan been als "de Boerderij" (is een blad voor agrariers) er op de dinsdag niet bijzit. Gaan ze gelijk bellen :')
pi_104299669
quote:
Hee postbode!!! Ik verwachtte een bekeuring vandaag, waarom zit die er niet bij? Heb je die echt niet nog ergens tussen zitten? :? ;(
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_104304177
In mijn wijk zijn ze niet zo moeilijk. Was een keer een paar dagen niet bij een bepaald adres geweest omdat de weg was opgebroken en ik er niet kon komen met mijn fiets, en de man die toevallig net het erf af kwam lopen was reuzeblij met zijn inmiddels dikke stapel post. Had het niet eens door :P

Maar vaak zijn mensen ook gewoon gewend dat de post op een bepaald tijdstip komt, snappen niet echt dat de wereld niet om hen draait, dat hun post niet belangrijker is dan andere post en dat postbezorgers ook gewoon mensen zijn.
pi_104310429
Mensen die zeuren dat de post laat is :')
Ik kwam voorheen met mijn laatste wijk vaak rond half 5 bij een bepaald adres langs.
Nu waren die mensen heel toevallig buiten en toen zeiden ze: de post is er nu pas.
Het was pas kwart voor 3. 8)7

Valt trouwens in dezelfde categorie als mensen die zeuren dat de post nat is.
Ik snap ook wel dat het niet leuk is dat je papier mache door de brievenbus krijgt.

Zaterdag was wel een lekker dagje met geen HAH :9~
Toch niet sneller klaar, want daar was ineens de intocht van sinterklaas en ik kon er echt niet door. Dus ik moest verplicht naar die intocht kijken. :') Nou ja, toch wel leuk, want ik heb sinterklaas gezien. :P
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_104310739
Je werkt in Dordrecht? 8-)
pi_104310809
Nee, Den Haag.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_104311383
Hoe kan de Sint nou op twee plaatsen tegelijk aankomen :{w Dan heb jij vast een nep-Sinterklaas gezien!
pi_104311943
Ik moest gisteren 9 kilometer fietsen voor mijn wijk. En toen weer 9 terug want ik woon vlakbij het distributiecentrum ding. Met 2 overvolle tassen een brug over (van vier tassen twee gemaakt). Ik was kapot *O*
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_104313776
quote:
16s.gif Op zondag 13 november 2011 11:34 schreef pussywillow het volgende:
Hoe kan de Sint nou op twee plaatsen tegelijk aankomen :{w Dan heb jij vast een nep-Sinterklaas gezien!
Heeft ie uitbesteed aan PostNL. Daarom duurt het ook bijna 3 weken om die pakjes van de boot thuis te krijgen. En de reden dat subcontractors zo creatief zijn om pakjes achter te laten is de pietenschool.
  zondag 13 november 2011 @ 13:26:08 #200
110987 ErwinRommel
pi_104314280
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 13:07 schreef carboni het volgende:

[..]

Heeft ie uitbesteed aan PostNL. Daarom duurt het ook bijna 3 weken om die pakjes van de boot thuis te krijgen. En de reden dat subcontractors zo creatief zijn om pakjes achter te laten is de pietenschool.
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')