thanks begint toch meestal om 6:30?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:48 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Tja, dat ligt er maar net aan hoe hard ze je nodig hebben. Ik zou uitgaan van een uur of 3-4 per ochtend, en op maandag zal er niet veel te doen zijn (bij ons werken er dan hooguit 4 mensen in de voorbereiding).
Bij ons beginnen ze om 5:45, maar dat zijn de voltijdwerkers. Die bereiden ook de rest van de ochtend wijken voor. Ik denk dat je als parttime voorbereider wat later begint, maar het kan bij jouw vestiging natuurlijk zomaar anders geregeld zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
thanks begint toch meestal om 6:30?
De voorbereiders die we hier hebben zijn er meestal tussen 8 en half 9. Echt veel uren draaien kunnen ze iig nooit, vaak kunnen ze om 11 uur weer naar huis.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:53 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Bij ons beginnen ze om 5:45, maar dat zijn de voltijdwerkers. Die bereiden ook de rest van de ochtend wijken voor. Ik denk dat je als parttime voorbereider wat later begint, maar het kan bij jouw vestiging natuurlijk zomaar anders geregeld zijn.
Die hebben wij zelfs niet meer op dinsdag.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:27 schreef pussywillow het volgende:
AH op zaterdag was toch ook tijdelijk? Hier is-ie gewoon weer op dinsdag.
Bij ons is de gewone C 1000 verhuisd naar de dinsdag, Op zaterdag is onze C1000-folder zo'n extreem dunne leaflet die vroeger altijd op donderdag of woensdag meeging.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:30 schreef Peterselieman het volgende:
wij hebben geen AH, maar nu wel de Jumbo erbij naast de C1000 en de Poiesz.
Tering wat was het druk vandaag. Was een uur later de weg op dan normaal. Ik reed een andere autoroute dan ik gewend was voor het eerst alleen en dat is ondanks dat ik een ervaren kracht ben best wel wennen, Verder had ik nog een heel stuk van een andere wijk erbij en ik moest nog een collega te hulp schieten. Hierdoor deed ik zo ongeveer op ons VBG het licht uit
Dta je overal heen wordt gestuurd is echt te schandalig voor woorden. Evenals dat jullie al deze mailings vandaag op je bord krijgen. Bij ons zijn alle mailings behalve de Makro al op vrijdag meegegaan en zijn juist de verdeelkanten binnen er afgehaald. Wel apart trouwens dat jullie ook nog een af moeten helpen bij zoveel post, gaan er bij jullie dan uitvoeringen af of zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Godskolere wat was er veel post vandaag! Makro, de Delicious (was vroeger Tip Culinair), Natuurmonumenten, Zuid-Hollands landschap, een mailing van Gall en Gall, etc. En omdat de voorbereiding steeds meer wordt gedaan door allerlei vage Oostbloktypes die zeer gebrekkig Nederlands spreken (wat de communicatie niet echt bevordert) en uiteraard niet half zo snel werken als het handjevol vaste krachten wat nog binnen werkt (mezelf incluis), dus die moesten we ook weer afhelpen. Vervolgens gaan die lekker naar huis (want het zijn voorbereiders) en moeten wij nog een paar wijken lopen. Onze vaste wijken zijn al ingepikt en aan de postbezorgers gegeven en wij worden als vliegende kiep het hele VBG doorgestuurd. En het is een groot kantoor, dus als je pech hebt ligt je wijk op 10 km rijden van de vestiging! En dan mag ik nog mijn handjes dichtknijpen dat ik deeltijdwerker ben, want anders wordt je net zo makkelijk naar Delft gestuurd, of Leidschendam. Vervolgens loop je dan als ervaren besteller in een vreemde wijk in een vreemd dorp, die ook nog eens is klaargemaakt door een onervaren persoon (dus even/oneven door elkaar, attentiekaarten tussen de post gezet als ware het poststukken, etc). En dan mag je nog blij zijn als ze je wijk niet naar een verkeerd depot sturen, waar jij uiteraard geen sleutel van hebt. Op het depot hangt een lijst met telefoonnummers van TC's die je in zo'n geval moet bellen (met je eigen toestel, op eigen kosten) maar die (zeker op zaterdag) echt niet opnemen omdat ze roostervrij zijn of al lekker thuis op de bank liggen.
Gelukkig is het nu weekend, maandag weer met frisse moet er tegenaan.
dat vodje hadden wij ja. plus een extreme drukte en veel vrije personeelsleden. Dan verzuip je bijnaquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:08 schreef TokenW het volgende:
[..]
Bij ons is de gewone C 1000 verhuisd naar de dinsdag, Op zaterdag is onze C1000-folder zo'n extreem dunne leaflet die vroeger altijd op donderdag of woensdag meeging.
Yup, hier ook. Irritant dingquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:08 schreef TokenW het volgende:
[..]
Bij ons is de gewone C 1000 verhuisd naar de dinsdag, Op zaterdag is onze C1000-folder zo'n extreem dunne leaflet die vroeger altijd op donderdag of woensdag meeging.
quote:Hee postbode!!! Ik verwachtte een bekeuring vandaag, waarom zit die er niet bij? Heb je die echt niet nog ergens tussen zitten?![]()
![]()
Heeft ie uitbesteed aan PostNL. Daarom duurt het ook bijna 3 weken om die pakjes van de boot thuis te krijgen. En de reden dat subcontractors zo creatief zijn om pakjes achter te laten is de pietenschool.quote:Op zondag 13 november 2011 11:34 schreef pussywillow het volgende:
Hoe kan de Sint nou op twee plaatsen tegelijk aankomenDan heb jij vast een nep-Sinterklaas gezien!
quote:Op zondag 13 november 2011 13:07 schreef carboni het volgende:
[..]
Heeft ie uitbesteed aan PostNL. Daarom duurt het ook bijna 3 weken om die pakjes van de boot thuis te krijgen. En de reden dat subcontractors zo creatief zijn om pakjes achter te laten is de pietenschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |