abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104363704
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Die chauffeur deed ten minste nog de moeite om wat op te schrijven waar pakket ligt.
geloof me, de pakketdienst heeft het al druk, nu die madjes ook bij hun zijn komen te liggen. Kom ze vaak tegen en maak een praatje met ze. Ze zijn er allerminst blij mee. Geluk dat de de gerechtelijke brieven niet hoeven te doen.
Maare die gerechtelijke dat zijn er niet zoveel. Rijden jullie dan de halve stad af voor 3 briefjes ?
  maandag 14 november 2011 @ 19:25:38 #227
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_104364362
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 19:14 schreef carboni het volgende:

[..]

Maare die gerechtelijke dat zijn er niet zoveel. Rijden jullie dan de halve stad af voor 3 briefjes ?
Sterker nog, zelfs voor 1 gerechtelijke moeten we 15km buiten onze route rijden. Goed, krijgen we wel voor betaald. Maar de postbezorgers of Pakketdienst krijgen ze niet mee.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 14 november 2011 @ 19:26:45 #228
110987 ErwinRommel
pi_104364433
En vergis je niet, soms heb je wel 14 gerechtelijke op 1 dag, in 1 stadje. Doet dus 1 chauffeur, ik dus.
pi_104366197
Hehe 15km omrijden om met zn 3en in dezelfde straat te staan. Wat een efficientie.
  maandag 14 november 2011 @ 20:03:29 #230
110987 ErwinRommel
pi_104366649
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 19:56 schreef carboni het volgende:
Hehe 15km omrijden om met zn 3en in dezelfde straat te staan. Wat een efficientie.
Zo gaat het dus wel ja. Kom in diezelfde straat een collega van TNT-Express tegen, een straat die totaal buiten mijn route ligt. Echter, zij mogen geen gerechtelijke doen.
pi_104371665
Ik heb ook een postwijkje bij VSP om wat bij te verdienen.
Ik moet zeggen, was heerlijk lopen zonder HAH en verdiende best lekker.
Maar deze brief kreeg ik een paar uur geleden :')

Beste mevrouw

Hierbij moet ik u helaas laten weten dat de bedrijfsactiviteiten van Netwerk VSP Geadresseerd B.V. per 17 december 2011 worden beëindigd.

Sinds 2006 hebben wij met veel energie en passie gewerkt aan het opbouwen van een efficiënt werkend postbedrijf. Mede dankzij u bezorgen wij inmiddels wekelijks miljoenen geadresseerde poststukken in heel Nederland. Ondanks alle inspanningen moeten wij vaststellen dat de huidige postmarkt onvoldoende mogelijkheden biedt om deze activiteiten op termijn voldoende winstgevend te maken. Daarom hebben wij besloten om te stoppen met Netwerk VSP Geadresseerd.

Wat betekent dit voor u?
Vrijdag 16 december 2011 is de laatste dag waarop u voor Netwerk VSP Geadresseerd post bezorgt. De tussen u en ons bedrijf geldende overeenkomst van opdracht wordt opgezegd per 17 december 2011.

Meer informatie over wat dit voor u persoonlijk inhoudt en eventuele alternatieven om toch te kunnen blijven werken als postbezorger, vindt u in de brief die u in de loop van deze week van ons ontvangt.

Wij verzoeken u deze brief eerst goed door te lezen. Indien u vervolgens nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met de bezorgersservice of kunt u terecht op onze website http://mijn.netwerkvsp.nl.

Ik bedank u hierbij voor uw grote inzet en betrokkenheid als postbezorger van Netwerk VSP Geadresseerd.
pi_104374446
Dat Track & Trace is inderdaad hoogst onbetrouwbaar. Ik verwacht een pakje en de status op track & trace is nu: Geadresseerde niet aanwezig. Zending onderweg naar afhaallocatie. Het is nu 21.45, die chauffeur is nu echt niet onderweg naar de afhaallocatie, en dat zou ook volkomen zinloos zijn want het afhaalpunt gaat om 17.30 dicht.

En eerder vandaag stond er "zending beschikbaar op afhaallocatie." Maar nu is íe daar weer weg, kennelijk :?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_104377896
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:41 schreef carboni het volgende:

[..]

:O
Moeten ze daar weer zendtijd aan verspillen... Dan ligt het pakketje bij de buren of de buren 3 straten verderop of een wijk verder. Of in de voortuin, of
[ afbeelding ]

Maar er zal vast wel een PR tutje komen om het helemaal recht te spinnen.
Inderdaad, dat is nou echt verspilling van zendtijd (al vind ik dat Radar dat sowieso is). Ik heb het uiteraard niet gekeken, maar ik zie het zo voor me. Boze reacties van doorrookte vrouwen met pittige kapsels die hun bij de Otto bestelde jarretels nooit hebben ontvangen, een woordvoerder van PostNL die een verhaaltje afratelt over hoe geweldig de Track & Trace-code wel niet is en dat er helaas incidenteel wel eens iets mis gaat, en die muts van een Antoinette Hertzenberg die 23 keer dezelfde vraag stelt. Boring :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 november 2011 @ 22:41:59 #234
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_104378031
er was niemand van PostNL, maar wel een politicus die wil dat de wet op de schop gaat, zodat het postbedrijf hogere vergoedingen voor vermiste pakketjes uit moet keren en verplicht wordt om beter met de pakketten om te gaan.

Nu is de verzekering bij de pakketjes een wassen neus, want PostNL wil niet verder dan een kiloprijs van 3,40 euro gaan als vergoeding.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_104378724
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2011 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
er was niemand van PostNL, maar wel een politicus die wil dat de wet op de schop gaat, zodat het postbedrijf hogere vergoedingen voor vermiste pakketjes uit moet keren en verplicht wordt om beter met de pakketten om te gaan.

Nu is de verzekering bij de pakketjes een wassen neus, want PostNL wil niet verder dan een kiloprijs van 3,40 euro gaan als vergoeding.
Op zich een aardig idee, want nu krijg je die vergoeding alleen bij aangetekend verzenden. Maar in de praktijk zal het er op neerkomen dat de hele standaardverzending wordt afgeschaft, dat alles automatisch aangetekend is, en dus de verzendtarieven omhoog gaan.

Maar ik vond het niet echt een indrukwekkend item bij Radar, en ze waren nu ook niet bepaald overspoeld met klachten. Twee mensen maar met een klacht, waaronder 1 boze mevrouw die een pak hagelslag naar Londen had gestuurd wat nooit was aangekomen. Niet echt schrijnende gevallen :')
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_104381091
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 21:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Dat Track & Trace is inderdaad hoogst onbetrouwbaar. Ik verwacht een pakje en de status op track & trace is nu: Geadresseerde niet aanwezig. Zending onderweg naar afhaallocatie. Het is nu 21.45, die chauffeur is nu echt niet onderweg naar de afhaallocatie, en dat zou ook volkomen zinloos zijn want het afhaalpunt gaat om 17.30 dicht.

En eerder vandaag stond er "zending beschikbaar op afhaallocatie." Maar nu is íe daar weer weg, kennelijk :?
Staat niet hoe lang het onderweg is ;)
Maar er verdwijnen ook heel veel pakketten van UK naar hier, zeker toen die selektmail prutsers dat deden.

Maar ik heb nog een gratis toptip voor de klanten, als je 3,40 per kg krijgt dan moet je gewoon pakketten versturen van 5 kilo en niet 1. Je betaald toch altijd voor een 5 kg zegel. Flikker er gewoon 4 kg bakstenen bij.
Maar die oude beelden, dat was nog is scenario maatwerk drukdruk
pi_104385339
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 23:46 schreef carboni het volgende:

[..]

Staat niet hoe lang het onderweg is ;)
Maar er verdwijnen ook heel veel pakketten van UK naar hier, zeker toen die selektmail prutsers dat deden.

Maar ik heb nog een gratis toptip voor de klanten, als je 3,40 per kg krijgt dan moet je gewoon pakketten versturen van 5 kilo en niet 1. Je betaald toch altijd voor een 5 kg zegel. Flikker er gewoon 4 kg bakstenen bij.
Maar die oude beelden, dat was nog is scenario maatwerk drukdruk
Weet ik, maar het pakje is al in NL gearriveerd en zelfs al aangeboden. Ik heb de kennisgeving al in huis waarmee ik 'm op het postkantoor kan ophalen. Dat postkantoor (nou ja, het is meer een veredelde sigarenboer) is hier nota bene aan de overkant van de straat. Eerder gaf T&T aan dat het pakje al op de afhaallocatie beschikbaar was, maar nu staat er ineens dat ie "onderweg" is. En dat al meer dan 24 uur.........
pi_104385421
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Weet ik, maar het pakje is al in NL gearriveerd en zelfs al aangeboden. Ik heb de kennisgeving al in huis waarmee ik 'm op het postkantoor kan ophalen. Dat postkantoor (nou ja, het is meer een veredelde sigarenboer) is hier nota bene aan de overkant van de straat. Eerder gaf T&T aan dat het pakje al op de afhaallocatie beschikbaar was, maar nu staat er ineens dat ie "onderweg" is. En dat al meer dan 24 uur.........
Ik heb ook zoiets gehad... Pakketje was al een keer aangeboden, ik via de site aangeven dat het pakket naar het postkantoor (AH) kon.. Staat er op de T&T dat ik het over een werkdag kan ophalen. Dus ik heel blij naar de AH.. Nee hoor.. -O- Kon ik het uiteindelijk drie dagen daarna pas ophalen.Terwijl T&T al twee dagen de melding gaf dat ik het op kon halen bij het postkantoor.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_104386869
Dat T&T werkt af en toe ook gewoon niet. Zo heb ik pasgeleden 2 pakjes verstuurd, hier is er 1 van: http://www.postnlpakkette(...)VZ900835318&P=8000VJ

Ligt zogenaamd al sinds 27 oktober op het sorteercentrum :') Gelukkig kreeg ik van de ontvanger een ontvangstbericht want anders had ik gewoon een probleem gehad. Andere pakje (zelfde dag verstuurd) zelfde verhaal.
pi_104389290
Onze pakketbezorger had er meestal niet veel zin in....of wilde alles in 1x bezorgen....
Ik woon in een flat en de algemene deur stond dan meestal open,
Nou de pakketbezorger zette het gewoon voor de deur....dus in de algemene ruimte waar iedereen langskomt.
De bovenbuurvrouw was vorige keer zo aardig het mee te nemen en een briefje in mijn deur te hangen.
Maar aangezien ik allemaal diabetesmiddelen zo krijg, en er dus naalden en dergelijke inzitten, vond ik het slecht dat ze het zomaar voor de deur zette....2 x gebeld, daarna hem nooit meer gehad
pi_104389758
Mijn contactlenzen zijn niet binnen gekomen, eerste keer werd er nog een briefje achtergelaten dat ik ze op het postkantoor kon halen maar deze keer niets maar het geld is wel afgeschreven.
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:32:00 #242
110987 ErwinRommel
pi_104398885
Vandaag controle HAH gehad en ja hoor, ik werd gebeld door de postbode +
Hoeveel HAH ik in de container geflikkerd had. Nou, 5 bundels. Wat ik niet kwijt kan kan ik niet kwijt 8-)
pi_104399161
ik kreeg vdweek een brief over een infobijeenkomst aangaande het autobedrijf. Dat gaat bij ons vanaf 19 maart ofzo beginnen. Maar ik ben zaterdagmedewerker.. ik weet eigenlijk niet of ik nou moet gaan of niet, denk dat ik maar oversla
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_104400067
Bij mij waren ze vandaag de hah vergeten mee te geven.....:| Nu krijg ik die morgen....
Waarschijnlijk ook 5x hah zoals hier :( Ach ja dan sleep ik niet 9 tassen mee op 1 dag...
pi_104400340
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:39 schreef sbientje het volgende:
ik kreeg vdweek een brief over een infobijeenkomst aangaande het autobedrijf. Dat gaat bij ons vanaf 19 maart ofzo beginnen. Maar ik ben zaterdagmedewerker.. ik weet eigenlijk niet of ik nou moet gaan of niet, denk dat ik maar oversla
Zoals je waarschijnlijk weet gaat al het autovervoer naar het autobedrijf over, zo ook op de zaterdag. Ik werk inmiddels al een week of 4 op zaterdag bij het autobedrijf naar volle tevredenheid, dus als het je ook wat lijkt om op zaterdag als chauffeur te werken zou ik die bijeenkomst dan niet over te slaan! ;)
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
  dinsdag 15 november 2011 @ 17:53:46 #246
110987 ErwinRommel
pi_104401812
Ik heb op m'n sodemieter gehad :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 november 2011 @ 17:54:54 #247
Maffe Fries
pi_104401851
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb op m'n sodemieter gehad :')
moeten ze maar beter uittellen :P
  dinsdag 15 november 2011 @ 17:58:38 #248
110987 ErwinRommel
pi_104401996
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

moeten ze maar beter uittellen :P
Dat niet zozeer.
Maar ik bestel (auto-rit) dus ook 2 industrie terreinen, en laat eentje daar dus vrijwel geheel nieuw zijn.
In de helft zit nog helemaal niks.
Logisch dat ik daar niet m'n tijd aan ga verprutsen door daar, in een leegstaand pand wat nog niet verhuurd is HAH in te gaan doen.
Heb tegen postbode+ gezegd, ga er maar zelf langs, en probeer maar aan te bellen, en aanschouw het zelf, en sleep die "controleur" maar met je mee.
  dinsdag 15 november 2011 @ 17:59:51 #249
110987 ErwinRommel
pi_104402038
Die controleur zat zelfs in de papier container bij ons op de vestiging te controleren op bundels weggeflikkerde HAH :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 november 2011 @ 18:00:21 #250
Maffe Fries
pi_104402057
HAH bij bedrijven bezorgen :')

Als de eigenaar er nu naast zou worden en maar één bus heeft ok, maar anders zou ik het niet doen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')