Maare die gerechtelijke dat zijn er niet zoveel. Rijden jullie dan de halve stad af voor 3 briefjes ?quote:Op maandag 14 november 2011 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die chauffeur deed ten minste nog de moeite om wat op te schrijven waar pakket ligt.
geloof me, de pakketdienst heeft het al druk, nu die madjes ook bij hun zijn komen te liggen. Kom ze vaak tegen en maak een praatje met ze. Ze zijn er allerminst blij mee. Geluk dat de de gerechtelijke brieven niet hoeven te doen.
Sterker nog, zelfs voor 1 gerechtelijke moeten we 15km buiten onze route rijden. Goed, krijgen we wel voor betaald. Maar de postbezorgers of Pakketdienst krijgen ze niet mee.quote:Op maandag 14 november 2011 19:14 schreef carboni het volgende:
[..]
Maare die gerechtelijke dat zijn er niet zoveel. Rijden jullie dan de halve stad af voor 3 briefjes ?
Zo gaat het dus wel ja. Kom in diezelfde straat een collega van TNT-Express tegen, een straat die totaal buiten mijn route ligt. Echter, zij mogen geen gerechtelijke doen.quote:Op maandag 14 november 2011 19:56 schreef carboni het volgende:
Hehe 15km omrijden om met zn 3en in dezelfde straat te staan. Wat een efficientie.
Inderdaad, dat is nou echt verspilling van zendtijd (al vind ik dat Radar dat sowieso is). Ik heb het uiteraard niet gekeken, maar ik zie het zo voor me. Boze reacties van doorrookte vrouwen met pittige kapsels die hun bij de Otto bestelde jarretels nooit hebben ontvangen, een woordvoerder van PostNL die een verhaaltje afratelt over hoe geweldig de Track & Trace-code wel niet is en dat er helaas incidenteel wel eens iets mis gaat, en die muts van een Antoinette Hertzenberg die 23 keer dezelfde vraag stelt. Boringquote:Op maandag 14 november 2011 18:41 schreef carboni het volgende:
[..]![]()
Moeten ze daar weer zendtijd aan verspillen... Dan ligt het pakketje bij de buren of de buren 3 straten verderop of een wijk verder. Of in de voortuin, of
[ afbeelding ]
Maar er zal vast wel een PR tutje komen om het helemaal recht te spinnen.
Op zich een aardig idee, want nu krijg je die vergoeding alleen bij aangetekend verzenden. Maar in de praktijk zal het er op neerkomen dat de hele standaardverzending wordt afgeschaft, dat alles automatisch aangetekend is, en dus de verzendtarieven omhoog gaan.quote:Op maandag 14 november 2011 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
er was niemand van PostNL, maar wel een politicus die wil dat de wet op de schop gaat, zodat het postbedrijf hogere vergoedingen voor vermiste pakketjes uit moet keren en verplicht wordt om beter met de pakketten om te gaan.
Nu is de verzekering bij de pakketjes een wassen neus, want PostNL wil niet verder dan een kiloprijs van 3,40 euro gaan als vergoeding.
Staat niet hoe lang het onderweg isquote:Op maandag 14 november 2011 21:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Dat Track & Trace is inderdaad hoogst onbetrouwbaar. Ik verwacht een pakje en de status op track & trace is nu: Geadresseerde niet aanwezig. Zending onderweg naar afhaallocatie. Het is nu 21.45, die chauffeur is nu echt niet onderweg naar de afhaallocatie, en dat zou ook volkomen zinloos zijn want het afhaalpunt gaat om 17.30 dicht.
En eerder vandaag stond er "zending beschikbaar op afhaallocatie." Maar nu is íe daar weer weg, kennelijk
Weet ik, maar het pakje is al in NL gearriveerd en zelfs al aangeboden. Ik heb de kennisgeving al in huis waarmee ik 'm op het postkantoor kan ophalen. Dat postkantoor (nou ja, het is meer een veredelde sigarenboer) is hier nota bene aan de overkant van de straat. Eerder gaf T&T aan dat het pakje al op de afhaallocatie beschikbaar was, maar nu staat er ineens dat ie "onderweg" is. En dat al meer dan 24 uur.........quote:Op maandag 14 november 2011 23:46 schreef carboni het volgende:
[..]
Staat niet hoe lang het onderweg is
Maar er verdwijnen ook heel veel pakketten van UK naar hier, zeker toen die selektmail prutsers dat deden.
Maar ik heb nog een gratis toptip voor de klanten, als je 3,40 per kg krijgt dan moet je gewoon pakketten versturen van 5 kilo en niet 1. Je betaald toch altijd voor een 5 kg zegel. Flikker er gewoon 4 kg bakstenen bij.
Maar die oude beelden, dat was nog is scenario maatwerk drukdruk
Ik heb ook zoiets gehad... Pakketje was al een keer aangeboden, ik via de site aangeven dat het pakket naar het postkantoor (AH) kon.. Staat er op de T&T dat ik het over een werkdag kan ophalen. Dus ik heel blij naar de AH.. Nee hoor..quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Weet ik, maar het pakje is al in NL gearriveerd en zelfs al aangeboden. Ik heb de kennisgeving al in huis waarmee ik 'm op het postkantoor kan ophalen. Dat postkantoor (nou ja, het is meer een veredelde sigarenboer) is hier nota bene aan de overkant van de straat. Eerder gaf T&T aan dat het pakje al op de afhaallocatie beschikbaar was, maar nu staat er ineens dat ie "onderweg" is. En dat al meer dan 24 uur.........
Zoals je waarschijnlijk weet gaat al het autovervoer naar het autobedrijf over, zo ook op de zaterdag. Ik werk inmiddels al een week of 4 op zaterdag bij het autobedrijf naar volle tevredenheid, dus als het je ook wat lijkt om op zaterdag als chauffeur te werken zou ik die bijeenkomst dan niet over te slaan!quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:39 schreef sbientje het volgende:
ik kreeg vdweek een brief over een infobijeenkomst aangaande het autobedrijf. Dat gaat bij ons vanaf 19 maart ofzo beginnen. Maar ik ben zaterdagmedewerker.. ik weet eigenlijk niet of ik nou moet gaan of niet, denk dat ik maar oversla
Dat niet zozeer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
moeten ze maar beter uittellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |