Ja, ze zijn er. Nou hebben sommige vrouwen ook gewoon hele harige armen natuurlijk. Maar goed, er zijn genoeg mannen die dat mooi vinden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef Sephael het volgende:
[..]
Wacht, armen? Serieus? Die is nieuw voor mij
Nee hoor, ik scheer alles behalve mijn ledematen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef Sephael het volgende:
[..]
Oeh, we hebben een rebelletje hier.
Ben jij ook rebels genoeg om je okselhaar te laten staan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook haar gekregen van de natuur enzo.
Je denkt teveel volgens door de maatschappij opgelegde patronen.
Ze zal wel oksels bedoelen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef Sephael het volgende:
[..]
Wacht, armen? Serieus? Die is nieuw voor mij
IEUW!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:48 schreef Sinji het volgende:
Ben jij ook rebels genoeg om je okselhaar te laten staan?
Als een vrouw van de natuur een snor krijgt zou ik het maar zo snel mogelijk weghalen (extreem voorbeeld uiteraard)!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook haar gekregen van de natuur enzo.
Je denkt teveel volgens door de maatschappij opgelegde patronen.
(maar ik scheer verder alles hoor, behalve mijn benen, dat wordt alleen maar lelijk en met stoppels als je het niet elke dag grondig doet)
Euhm. Wat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik scheer alles behalve mijn ledematen.
Nee, daar gaan je shirts van stinken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ben jij ook rebels genoeg om je okselhaar te laten staan?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm. Wat?
Je scheert dus je kont en je borsten en je buik?
Ik ben vandaag al 3 keer gay genoemd. Geen problemen mee, maar ik ben nog steeds een man.quote:
Waarom denk je dat Allah de hoofddoek introduceerdequote:Op vrijdag 4 november 2011 21:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als vrouwen van de natuur een snor krijgt zou ik het maar zo snel mogelijk weghalen (extreem voorbeeld uiteraard)!
Oksels, schaamstreek en een heel klein beetje op mijn onderbuikquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm. Wat?
Je scheert dus je kont en je borsten en je buik?
Ach, dat valt nog best wel mee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oksels, schaamstreek en een heel klein beetje op mijn onderbuik
Excuseer!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al 3 keer gay genoemd. Geen problemen mee, maar ik ben nog steeds een man.
Pics!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vids!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik scheer met olie. Lekker glibberig
Je spreekt jezelf nu tegen. Net was dit allemaal nog volgens natuurquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei niet dat dat mijn mening was, maar dat het bekrompen is om meteen van vrouwen te eisen dat ze elk plukje haar op hun lichaam afscheren. Dat is nog altijd een keuze van de vrouw zelf.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nu tegen. Net was dit allemaal nog volgens natuur![]()
Zeg dan gewoon dat je te lui bent om je benen te scheren.
Het beenhaar blijft hoor ik netquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei niet dat dat mijn mening was, maar dat het bekrompen is om meteen van vrouwen te eisen dat ze elk plukje haar op hun lichaam afscheren. Dat is nog altijd een keuze van de vrouw zelf.
Van die lieve kleine blonde haartjes op de onderbuik...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, de meeste mannen houden wel van zachte gladde vrouwenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei niet dat dat mijn mening was, maar dat het bekrompen is om meteen van vrouwen te eisen dat ze elk plukje haar op hun lichaam afscheren. Dat is nog altijd een keuze van de vrouw zelf.
Zo even serieus, vrouwen met haarquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nu tegen. Net was dit allemaal nog volgens natuur![]()
Zeg dan gewoon dat je te lui bent om je benen te scheren.
Maar ik ga dus echt niet elke dag veel moeite doen om mijn benen glad te houden omdat er anders lelijke donkere stoppels op komen, terwijl het zonder er wat aan te doen ook al nauwelijks zichtbaar isquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tja, de meeste mannen houden wel van zachte gladde vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |