Prima, tenzij lichtblond.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, dames. What about beenhaar? Bij kerels dan dus he?
Hmm, borsthaar, dan loopt er een klein streepje naar beneden waarna er rond mijn navel weer allemaal haar is. Dus het moet er eens in de week ofzo maar afquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig geen last van, zijn echt donshaartjes op de borst dus daar zie je geen kloot van. Moet de laatste tijd wel steeds vaker de baard scheren. Als ik borsthaar zou hebben zou ik het weghalen overigens, zou het helemaal niets vinden.
quote:
Ehm. Bedanktquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Beenhaar bij mannen kan wel hoor, mits het niet al te dicht en zwart behaard is.
Dat is dus het vervelende, ik heb absoluut geen overdreven baardgroei, minder dan gemiddeld, maar de benen zijn zo vreselijk en donker, alleen dat weghalen en bijhouden kost zoveel meer werk dan elk ander onderdeel van de haren dat ik het voorlopig zo laat (tot evt een toekomstige vriendin er opmerkingen over zou maken).quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Beenhaar bij mannen kan wel hoor, mits het niet al te dicht en zwart behaard is.
Gelukkig maar. En als het niet kon zou ik nog mijn benen niet scheren..quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe doe je dat dan als je eten wil? Moet je eerst je tieten over je schouders gooien anders kan je je bord nieteens zienquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jouw UI. Welke cupmaat is dat? dat is namelijk precies wat ik wil en helemaal perfect.
Dank je.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jouw konijntjes zijn echt leuk
Neee die kun je dan op de tieten zetten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als je eten wil? Moet je eerst je tieten over je schouders gooien anders kan je je bord nieteens zien
Wanneer zijn je tieten te groot: als je ze over je schouders kan gooien en ze blijven daar hangen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als je eten wil? Moet je eerst je tieten over je schouders gooien anders kan je je bord nieteens zien
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik scheer mijn benen ook niet, is dat erg fout voor een vrouw?
Je ziet er bijna niets van alleen.
Als je er bijna niets van merkt dan kan ik er mee leven. Toch vind ik het mooier als een vrouw haar benen scheert ja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
Als het echt hele kleine practisch doorzichtige zachte donshaartjes zijn dan is het /care. Als je het kunt zien zonder al te veel moeite te doen vind ik het wel jammer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
Weg haar! Je bent toch een vrouw? Geen vent.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
Wat, het is een serieuze vraag naar jullie mening!
Hoe moet je dat nou weten zonder foto´s?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat, het is een serieuze vraag naar jullie mening!
Vrouwen hebben ook haar gekregen van de natuur enzo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:46 schreef Nairua het volgende:
[..]
Weg haar! Je bent toch een vrouw? Geen vent.
Wacht, armen? Serieus? Die is nieuw voor mijquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe moet je dat nou weten zonder foto´s?
Sommige vrouwen scheren hun armen, maar dat wil niet zeggen dat iedere vrouw haar armen zou moeten scheren.
Oeh, we hebben een rebelletje hier.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook haar gekregen van de natuur enzo.
Je denkt teveel volgens door de maatschappij opgelegde patronen.
Ah, op die manier.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Neee die kun je dan op de tieten zetten.
Nee, helaas. Ik bedenk voor mezelf wat ik mooi vind en haar past daar niet bij. Enkel op je hoofd, rest mag weg.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
Je denkt teveel volgens door de maatschappij opgelegde patronen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |