Je kunt het gewoon wassen hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hoe ga je het wassen met die dreads? Lijkt me ook niet fijn met slapen. En newbie kan niet meer door je haren gaan met zijn vingers, dan blijft hij helemaal haken.
Heb je hem op facebook en zo ja, met welke letter begint zijn naam?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon wassen hoor.
En hij vind het wel een goed idee, hij vond het ook mooi staan bij cybergoths.
Ga je het laten veranderen ooit?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee ik heb dd
en daarom wil ik ze ook groter
Zwaartekracht is een bitch weet jequote:Op vrijdag 4 november 2011 21:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee ik heb dd
en daarom wil ik ze ook groter
Jij bent volgens mij van het tengere soort, daar passen grote borsten gewoon niet bij. En ze zijn groot genoeg om mee te spelen toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij groter dan?
Die van mij zijn te klein, ergens tussen B en C.
Kijk maar bovenaan de lijst met vrienden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heb je hem op facebook en zo ja, met welke letter begint zijn naam?
Die met de boot of die in de middeleeuwse hal?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kijk maar bovenaan de lijst met vrienden.
Okido.quote:
Met de boot.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Die met de boot of die in de middeleeuwse hal?
*proest*quote:
Harige tieten, gadver.quote:
Mijn 15 borstharen vinden van welquote:
Van mij wel. Tot mijn zestiende of zo vond ik trouwens okselhaar de grootste afknapper bij een jongen haha. Wist ik veel.quote:
Ik vind het eigenlijk best raar als een jongen geen okselhaar heeftquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Van mij wel. Tot mijn zestiende of zo vond ik trouwens okselhaar de grootste afknapper bij een jongen haha. Wist ik veel.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, daar zijn we weer.
Het gaat weer over tieten zie ik. Uitstekend!
Helemaal niet. Het gaat over okselhaar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, daar zijn we weer.
Het gaat weer over tieten zie ik. Uitstekend!
Jammer. Ik prefereer tieten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het gaat over okselhaar.
Ja hoor, maar ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen mijn facebook al had hierWow mooi hoor: Neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
- Resistance is futile
- Face down, Ass UP!!!
- Is anything better than see a glimpse of a stocking top under a girl skirt?
Heb ik gelukkig geen last vanquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:33 schreef Sephael het volgende:
[..]
Hmm, ik scheer het er maar af.. En dat is bij mij nogal wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |