Dat is ook logisch, wat is de kans in het échte leven dat je iemand tegenkomt waar je mee matched, en wat zijn dan de kansen van die 10 á 20 meiden die hier posten dat er een match bij zit, waar de leeftijden ook nog eens uiteenlopend zijn ? Het is gewoon heel gering.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:48 schreef Sephael het volgende:
[..]
Sletjes hosselen op FOK! valt tegen..
Ik heb het fout gedaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:49 schreef Sinji het volgende:
Studentenperiode is factor 100 meer sex. Anders doe je iets fout.
Iemand deed dat een keer, ik moest wel lachen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
To impress the chick, do the helicopter dick!
Ik moet wel mijn standaard op een minimum zetten maar als ik dan echt wil rondneuken moet het lukken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik denk dat het bij mij al best gekund had, als ik het graag had gewild.
Maar het zit niet echt in mijn aard denk ik. En nu ben ik te bezet
Er zijn hier zat stelletjes die elkaar hebben gevonden via FOK! hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is ook logisch, wat is de kans in het échte leven dat je iemand tegenkomt waar je mee matched, en wat zijn dan de kansen van die 10 á 20 meiden die hier posten dat er een match bij zit, waar de leeftijden ook nog eens uiteenlopend zijn ? Het is gewoon heel gering.
Haha, dat is wel handig jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:50 schreef Myraela het volgende:
Overigens is een man mee naar huis nemen alleen maar handig hier, ze laten me tenminste uitslapen en komen niet zomaar binnenlopen, wat ze wel doen als er een vriendin slaapt.![]()
En ik heb soms best wat over voor lekker laat uitslapen en dat er dan ook een leuke en lekker warme man naast ligt maakt het alleen maar beter.
wut, vet raar, ik stuurde zo en toen, nouja, dan niet, ik denk dat het god is die dit tegenwerkt.quote:
Het was ook niet echt serieus bedoeld, het was een reactie op Heloefquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is ook logisch, wat is de kans in het échte leven dat je iemand tegenkomt waar je mee matched, en wat zijn dan de kansen van die 10 á 20 meiden die hier posten dat er een match bij zit, waar de leeftijden ook nog eens uiteenlopend zijn ? Het is gewoon heel gering.
Ziet dat er niet heel erg stom uit?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iemand deed dat een keer, ik moest wel lachen.
Heb in die 4 jaar meer kroegen en discotheken onveilig gemaakt dan in de jaren ervoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hmm, op kamers gaan zou ook juist voor mij de motivatie moeten zijn meer buiten de deur te doen, sowieso is de privacy dan een heel stuk relaxter dan wat je wakker word en je ma vraagt wie die meid uit je kamer was. Maar iemand die ik ken heeft hetzelfde hoor, pientere gozer (heeft net zijn master gehaald) , écht niet onaantrekkelijk, op kamers gezeten in Tilburg, maar op de één of andere manier ook niet succesvol geweest met de vrouwen tijdens z'n 2,5 jaar in de stad, waarom weet ik ook niet precies, misschien ook niet al te tactisch.
Ja natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet dat er niet heel erg stom uit?
Ik faal weer vandaag.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel.Het was ook gewoon een grapje.
En ik dus ook, blijkbaarquote:
Iemand dat percentage omhoog krikken héquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn hier zat stelletjes die elkaar hebben gevonden via FOK! hoor
Goede gedachte wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij dacht 'laat ik eens geil met mijn piemel slingeren dat waarderen die chickies wel'?
Nee, ik zat The Golden Rule te luisteren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij dacht 'laat ik eens geil met mijn piemel slingeren dat waarderen die chickies wel'?
Picsquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben me nu aan het uitkleden trouwens
why?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
Mijn vader heeft mijn kans om rond te sletten voor mij vergooid.
Damn you.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |