Ik ben er serieus bang voor dat als ik op kamers zou gaan ik veel te veel euhm, afgeleid zou zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
Echt als ik op mezelf woon ga ik zo'n neuknetwerk op zetten.
Haha, ja, dat dacht ik ook. Ik dacht: hej, ik ga studeren, op kamers, the works. Dan komt dat ook wel goed. Nou, ik ben inmiddels aan het werk ennehm...quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
Je bent op kamers gegaan maar in die hele periode niet geneukt?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Haha, ja, dat dacht ik ook. Ik dacht: hej, ik ga studeren, op kamers, the works. Dan komt dat ook wel goed. Nou, ik ben inmiddels aan het werk ennehm...
Ik zet mijn standaard gewoon om een laag pitje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Haha, ja, dat dacht ik ook. Ik dacht: hej, ik ga studeren, op kamers, the works. Dan komt dat ook wel goed. Nou, ik ben inmiddels aan het werk ennehm...
Bij mij het tegenovergestelde hoor. Is allemaal zeer naar wens verlopen qua seks sinds ik op kamers ben gegaan een paar jaar terug. Het kan dus wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Juistem... Ik voel je.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben er serieus bang voor dat als ik op kamers zou gaan ik veel te veel euhm, afgeleid zou zijn.
Volgens mij is dat serieus niet zo'n kunst hoor, als je wilt moet dat wel lukken lijkt me.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
Basically, yes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je bent op kamers gegaan maar in die hele periode niet geneukt?
Ja, natuurlijk kan het! Alleen niet voor iedereen blijkbaarquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bij mij het tegenovergestelde hoor. Is allemaal zeer naar wens verlopen qua seks sinds ik op kamers ben gegaan een paar jaar terug. Het kan dus wel.
Het was nog erger toen mijn ouders 2 weken weg waren, maar dat was ook gewoon enthousiasme omdat ik het huis voor mezelf had, dat is anders dan als je op kamers zit.quote:
FOK! en studentensletjes hosselen moet lukken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij is dat serieus niet zo'n kunst hoor, als je wilt moet dat wel lukken lijkt me.
She put a bag on my head.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
I JUST HAD SEX, AND IT FELT SOOOOO GOOOOHOOOOOODDD.
Dit kan ik Myra wel aanraden trouwens, om die om mijn hoofd te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
She put a bag on my head.
Still count!
Neen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit kan ik Myra wel aanraden trouwens, om die om mijn hoofd te doen.
Hmm, op kamers gaan zou ook juist voor mij de motivatie moeten zijn meer buiten de deur te doen, sowieso is de privacy dan een heel stuk relaxter dan wat je wakker word en je ma vraagt wie die meid uit je kamer was. Maar iemand die ik ken heeft hetzelfde hoor, pientere gozer (heeft net zijn master gehaald) , écht niet onaantrekkelijk, op kamers gezeten in Tilburg, maar op de één of andere manier ook niet succesvol geweest met de vrouwen tijdens z'n 2,5 jaar in de stad, waarom weet ik ook niet precies, misschien ook niet al te tactisch.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Basically, yes.
[..]
Ja, natuurlijk kan het! Alleen niet voor iedereen blijkbaar
PM je adres en ik kom je halenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:37 schreef Myraela het volgende:
Ik weet helemaal niet wanneer ik weer seks ga hebben.
Toch niet?quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
FOK! en studentensletjes hosselen moet lukken.
Me ouders vroegen alleen maar of ze mee wilde eten aan ontbijt of niet. voor de rest waren er nooit vragen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hmm, op kamers gaan zou ook juist voor mij de motivatie moeten zijn meer buiten de deur te doen, sowieso is de privacy dan een heel stuk relaxter dan wat je wakker word en je ma vraagt wie die meid uit je kamer was. Maar iemand die ik ken heeft hetzelfde hoor, pientere gozer (heeft net zijn master gehaald) , écht niet onaantrekkelijk, op kamers gezeten in Tilburg, maar op de één of andere manier ook niet succesvol geweest met de vrouwen tijdens z'n 2,5 jaar in de stad, waarom weet ik ook niet precies, misschien ook niet al te tactisch.
To impress the chick, do the helicopter dick!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit kan ik Myra wel aanraden trouwens, om die om mijn hoofd te doen.
Is je PM stuk zie niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |