SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door wimderon op 04-11-2011 19:47:27 ]
Het is ook alleen op GS-niveau dat ze elkaar absurd vaak tegen kunnen komen in de semi's.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Bij Basel ook al niet. Nieuwe trend!
Dat heeft er niks mee te maken. De 1ste speelt tegen de 3de van de wereld in de semis. En Federer staat nu 4de dus komt hij Djokovic pas tegen in finales.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het is ook alleen op GS-niveau dat ze elkaar absurd vaak tegen kunnen komen in de semi's.
Dit is wat wij noemen: onzin!quote:Op zaterdag 5 november 2011 05:34 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken. De 1ste speelt tegen de 3de van de wereld in de semis. En Federer staat nu 4de dus komt hij Djokovic pas tegen in finales.
Hij in sinds een paar weken verdrongen van de 3de plaats door Murray.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 05:34 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken. De 1ste speelt tegen de 3de van de wereld in de semis. En Federer staat nu 4de dus komt hij Djokovic pas tegen in finales.
Hij in sinds een paar weken verdrongen van de 3de plaats door Murray.
Op zich wel verstandig met het oog op de Davis Cup en het feit dat ie maar een geringe kans heeft Londen te halen!quote:Op zondag 6 november 2011 22:30 schreef TheGeneral het volgende:
Del Potro zal niet spelen in Parijs.
Tja, mensen als Kohlschreiber en Stakhovsky moeten quali's spelen, terwijl ze niet minder zijn dan een Youzhny inderdaadquote:Op maandag 7 november 2011 13:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Alsof Youzhny zo'n betere speler dan Kohlschreiber is.
Set binnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt dit toernooiquote:
Dit is niet het centrecourt hequote:
Nee dat weet ik maar je mag toch wel iets meer verwachten van een Masters-toernooiquote:
Parijs is natuurlijk wel het Johannesburg van de ATP1000 toernooien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee dat weet ik maar je mag toch wel iets meer verwachten van een Masters-toernooi
Naar mijn weten is dit ook vooral de ondergrond die GGL wel ligt. Geen klassieke gravel-Spanjaard.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:21 schreef franklop het volgende:
Tsonga heeft het op een indoorbaan moeilijk met GGL, alles is mogelijk in Parijs, zo blijkt wel weer
En hij is gebrokenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:21 schreef franklop het volgende:
Tsonga heeft het op een indoorbaan moeilijk met GGL, alles is mogelijk in Parijs, zo blijkt wel weer
Of mensen op het verkeerde been te zettenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:20 schreef franklop het volgende:
voor de rest loopt Szura niet te vissen hoor
Mugro was geblesseerd vorige week, daar zal het wel mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Of mensen op het verkeerde been te zetten
Maar het staat zo raar, die odds voor iemand die zowat top-10 staat tegen één van de grootste faalhazen van de Tour
Wat precies? Dat hij moet spelen om in aanmerking te komen voor de eindejaarsbonus, of het feit dat topsporters zoveel verdienen?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:53 schreef Angelof9 het volgende:
Maar hoe triest is dat nou eigenlijk?
Moeilijk anders te definiëren wat "spelen" is niet waar?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:11 schreef Angelof9 het volgende:
Dat hij alleen maat 1 bal hoeft te slaan om die bonus te krijgen. En dat we weten dat hij eigenlijk niet zou moeten spelen (om gezondheidsredenen).
Ik bedoel als hij "verplicht" is om het toernooi te spelen voor die bonus, dan zou het het tournooi ook écht moeten spelen, en niet alleen maar hoeven opdagen en na een paar games opgeven of de wedstrijd opzettelijk verliezen alleen maar om die bonus binnen te slepen. En dat terwijl hij eigenlijk al veel te veel geld heeft om ooit uit te kunnen geven.
(geldt uiteraard niet alleen voor hem, maar voor alle topspelers)
5-5 inderdaadquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:43 schreef franklop het volgende:
Is dat een subtiele hint Szura dat je Isner had
Ja, dat zei ik gisteren ook al. Echt te achterlijk voor woorden.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:32 schreef Federer-fan het volgende:
Handig dat de camera bij Fish-Mayer achter het net staat.
Zit er dik inquote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik zal wel weer de enige zijn die die knakker gepicked heeft.
Ja, vorig jaar was enorm snel, nu is het medium.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Norrage het volgende:
Is de baan weer zoveel trager gemaakt? Is me niet opgevallen...
Weet dat het enorm snel was, maar leek me nog steeds wel snelquote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar was enorm snel, nu is het medium.
Iedereen buiten de top 8 moest zowat het toernooi winnen om nog kans te makenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:31 schreef Szura het volgende:
Tipsarevic kan als enige dus nog de top-8 van de YTD-ranking binnendringen, na het verlies van Simon en Almagro en de terugtrekking van Del Potro.
Berdych staat op op 535 punten, Tsonga op 530 en Fish op 470.
Vrijwel onmogelijke opgave dus want alleen een finaleplaats of toernooiwinst is voldoende.
Hij moest net zo traag als London wordenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Norrage het volgende:
Is de baan weer zoveel trager gemaakt? Is me niet opgevallen...
Alleen Tsonga zie ik evt stuntenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:51 schreef luckass het volgende:
Ach, de nummer 5 t/m 8 doet waarschijnlijk toch weer voor lul mee.
Dat wilde ik ook zeggen, maar de benodigde topvorm heeft hij denk ik niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:01 schreef Salamando het volgende:
[..]
Alleen Tsonga zie ik evt stunten.
Wat een WTA set dan, ik zag het pas vanaf 5-4. Nu ook weer een break voor die hij waarschijnlijk weg gaat geven!quote:
Ik had al een soort van vriendendienst ingecalculeerd daarquote:Op donderdag 10 november 2011 12:40 schreef TheGeneral het volgende:
Geweldig punt van Troicki! Hij komt weer op een break voorsprong: *4-3.
Federer.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:59 schreef Szura het volgende:
Overigens gaat Murray dit toernooi winnen
Opgave Fish.quote:
mee eensquote:Op donderdag 10 november 2011 18:32 schreef Szura het volgende:
Volgens mij al de 3e opgave dit jaar
Die van Raonic op Wimbledon op de 2e dag was nog kutter.
Ja, inderdaad. Straks trekt hij zich bij de Masters terug na verlies in zijn eerste groepswedstrijd.quote:
Nope, ik ga hier in Parijs en voor de WTF voor Murray.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:07 schreef franklop het volgende:
verwacht iig niet dat hij de World Tour Finals gaat winnen
Hij heeft het hele jaar vrij ver boven zijn basis-niveau lopen spelen als je het mij vraagt, en dat betaalt nu zijn tol. Ben erg benieuwd in hoeverre hij ervan kan herstellen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:13 schreef Angelof9 het volgende:
Die Djoker heeft het goed gedaan dit jaar maar nu is zijn lichaam op. En volgend jaar heeft hij miljoenen punten te verdedigen, denk niet dat dat gaat lukken.
Waarschijnlijk niet. Maar hij heeft zo'n buffer opgebouwd dat hij wel wat kan lijden. Die zal in ieder geval niet zo snel van die nr1 vandaan te krijgen zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:13 schreef Angelof9 het volgende:
Die Djoker heeft het goed gedaan dit jaar maar nu is zijn lichaam op. En volgend jaar heeft hij miljoenen punten te verdedigen, denk niet dat dat gaat lukken.
Hij hoeft zeker niet alles te verdedigen. Het helpt dat zijn voornaamste rivaal Nadal na de US Open ook nauwelijks punten verdiend heeft. Denk dat misschien Murray het nog lastig kan maken. Die lijkt in vorm te zijn, als hij goede zaken doet in Parijs en WTF heeft hij alleen AO finale punten te verdedigen tot het gravel seizoen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar hij heeft zo'n buffer opgebouwd dat hij wel wat kan lijden. Die zal in ieder geval niet zo snel van die nr1 vandaan te krijgen zijn.
Mwah, Murray. Die gaat toch wel ergens weer falen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij hoeft zeker niet alles te verdedigen. Het helpt dat zijn voornaamste rivaal Nadal na de US Open ook nauwelijks punten verdiend heeft. Denk dat misschien Murray het nog lastig kan maken. Die lijkt in vorm te zijn, als hij goede zaken doet in Parijs en WTF heeft hij alleen AO finale punten te verdedigen tot het gravel seizoen.
Zo raar is dat natuurlijk niet. Je kan een break goed maken en terugkomen, maar dat is het natuurlijk geen zekerheid dat je gaat winnen. Die tiebreak kun je gewoon verliezen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:30 schreef Salamando het volgende:
Komt Murray van 5-2 achter terug tot 5-5, verliest ie nog!
3e set.
1.2 miljoenquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had 'm alleen 3 ton gekost toch?
Hopelijk serveert hij het uit.quote:
BP Murray. En Berdych wint het punt met een service naar buiten en een forehand langs de lijn.quote:
Volgens mij won Murray set 1. En ja, hij had er 9 SP's voor nodig. Al waren er minimaal 7 op Berdych zijn service.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hopelijk serveert hij het uit.
Wat een beroepsfaler is Berdych toch.![]()
Nou, BP tegen. Had alle tijd van de wereld en slaat de bal een meter uit op 30-30.
MP Berdych en hij slaat een UE.De nieuwe vriendin van Berdych zal denken 'Waar ben ik aan begonnen.
'
Op deuce drie kansen voor Berdych om het punt te winnen en nog slaagt hij erin het punt te verliezen.
Net hoor ik dat Berdych negen(!) SP's nodig had om de 1e set te winnen.![]()
Deuce weer en Berdych denkt 'Laat ik maar weer eens een UE slaan.'
Oke, ik hoorde het maar half. Maar je hebt gelijk ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Volgens mij won Murray set 1. En ja, hij had er 9 SP's voor nodig. Al waren er minimaal 7 op Berdych zijn service.
En 3-1* Monacoquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:29 schreef TheGeneral het volgende:
Nu zal Fed (normaliter) wel rond het uur klaar zijn met Monaco.
Suf altijd maar dat zweren bij aanvallende tennissers....quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mooi toch. Iemand die de hele partij wilde aanvallen wint. Gelukkig.
Aanvallend tennis is vaak ook leuk om te zien, daarnaast maken aanvallende spelers vaak ook wedstrijden tegen anderen spelers leuk om te zien. Een counterpuncher kan leuk om te zien zijn, als er wat te counterpunchen valt. Simon - Federer is leuk, Simon - Monfils niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Suf altijd maar dat zweren bij aanvallende tennissers....
Eerste speler die de finale van alle 9 MS heeft gehaald. Nadal en Djoko op 8/9, beiden met meerdere semi's in Cincinatti/Shanghai.quote:
Naja, Murray heeft natuurlijk ook laten zien in vorm te zijn.quote:
maar verliest hier dan weer van Berdych..quote:Op zondag 13 november 2011 16:41 schreef Salamando het volgende:
[..]
Naja, Murray heeft natuurlijk ook laten zien in vorm te zijn.
Beeldschermquote:Op zondag 13 november 2011 15:37 schreef franklop het volgende:
wat is daar boven in t stadion te zien? eerst Fed die naar boven kijkt, daarna Tsonga
Berdych is een speler waar Federer ook van kan verliezen als het even een beetje tegenzit natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2011 16:43 schreef franklop het volgende:
[..]
maar verliest hier dan weer van Berdych..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |