Nee, dat had andere redenenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Pittig.
Maar schijnbaar ben je het wel met me eens als het nu je ex is.
Ik haalde hoge cijfers toen ik nog met de hand mocht schrijven. Toen typen verplicht werd, duikelde het resultaat naar beneden...quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:53 schreef Myraela het volgende:
Wij moeten soms expres verslagen met de hand schrijven, mijn handschrift is afschuwelijk.
Verdomme.quote:
Ik wil gewoon tijd hebben om na te denken of dit de juiste keuze is geweest...quote:
Als je een rebound wil zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan ik nu beginnen met hosselen of is het nog te vroeg?
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil gewoon tijd hebben om na te denken of dit de juiste keuze is geweest...
Hier wel, als we tekenen moeten we daar ook met de hand een verslag bij schrijven, wat voor mij als perfectionist echt afschuwelijk is, want het is nooit recht, nooit netjes en nooit strak.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn god.
Dat doen ze bij ons echt niet meer.
Nah ik wees wel gewoon de vent tegen wie ze aan kan lullen.quote:
Aaand.. Go!quote:
Ik denk dat het meer een 'don't throw away the old shoes before you have a new one' manier isquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Dus je twijfelt nog wel?
friendzone dusquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah ik wees wel gewoon de vent tegen wie ze aan kan lullen.
Ik wist waar ik aan begon.quote:
Ik heb sowieso dibs.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:55 schreef gewoonfaye het volgende:
En wie denkt dat ik nu gelijk ga hosselen: ik ben geen grabbelton.
Knuffelvikingquote:
En ik maar denken dat het niveau hoger lag op Feestboek.quote:Daantjuh Bosch HHAHAA LEKKER VOOR JUUH <3333
Meer 'never change your winning team' Vanaf het moment dat ik het uit heb gemaakt heb ik daar alleen maar over nagedacht en ik kwam er alleen maar achter dat ik hem meer vind dan zomaar een verliefdheid en zomaar een vriendje. Misschien heb ik het te snel uitgemaakt, maar de laatste tijd was er gewoon te veel achter elkaar gekomen en hadden we te veel fout gedaan. Ik weet dat hij van mij houdt en ik van hem. Het fundament klopt, maar dat maakt het nog geen huis.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Aaand.. Go!
[..]
Ik denk dat het meer een 'don't throw away the old shoes before you have a new one' manier is
Shit, ik ben echt een sneakernerd
Mijn moeder begon er weer over he... Ik weet echt niet wat dat is, maar ze ziet het gebeurenquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn moeder begon er weer over he... Ik weet echt niet wat dat is, maar ze ziet het gebeurenIets te veel wierie voor moeders
Pff.. Feestboekquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het niveau hoger lag op Feestboek.
Je mams ziet spoken, hopelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn moeder begon er weer over he... Ik weet echt niet wat dat is, maar ze ziet het gebeurenIets te veel wierie voor moeders
Vertelquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik mag het toch hopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |