Nope.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:07 schreef Nairua het volgende:
Iemand eigenlijk nog van plan om naar die meet te gaan morgen?
Genoeg relaties die niet stuk gaan hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
Maar ik heb echt niet de illusie dat die nooit een keer stuk loopt.
Dat is juist een goede instelling, denken dat een relatie voor altijd is, is gewoon naief.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:09 schreef Nairua het volgende:
[..]
Kun je met die instelling niet beter een reeks beginnen 'Single for life'?
Ik besef me nu dat VH en ik allebei koosnaampjes voor je hebben.quote:
ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:07 schreef Nairua het volgende:
Iemand eigenlijk nog van plan om naar die meet te gaan morgen?
Als ik er rationeel over nadenk weet ik dat heel goed, maar ik ga er liever van uit dat dat wel zo is. Op die manier is een relatie toch nog een stuk leuker.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is juist een goede instelling, denken dat een relatie voor altijd is, is gewoon naief.
Daarom hoef je er nog niet de hele tijd over na te denken, gewoon genieten van de situatie zolang als het duurtquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is juist een goede instelling, denken dat een relatie voor altijd is, is gewoon naief.
Ik heb een lijstjequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik besef me nu dat VH en ik allebei koosnaampjes voor je hebben.
Ik denk er niet over na.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom hoef je er nog niet de hele tijd over na te denken, gewoon genieten van de situatie zolang als het duurt
Ik zeg toch ook nergens dat je daar de hele tijd over na moet denken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom hoef je er nog niet de hele tijd over na te denken, gewoon genieten van de situatie zolang als het duurt
Post eens, ik heb er zoveel ik raak de tel kwijt.quote:
Dat. Gaat om de instelling waarmee je erin stapt. SFP enzo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef Sephael het volgende:
Als ik er rationeel over nadenk weet ik dat heel goed, maar ik ga er liever van uit dat dat wel zo is. Op die manier is een relatie toch nog een stuk leuker.
Waarom?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef Sephael het volgende:
[..]
Als ik er rationeel over nadenk weet ik dat heel goed, maar ik ga er liever van uit dat dat wel zo is. Op die manier is een relatie toch nog een stuk leuker.
Ik ga echt nooit denken dat het eeuwig duurt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef Sephael het volgende:
[..]
Jij noemt mijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Post eens, ik heb er zoveel ik raak de tel kwijt.
Oh ja gorgeous.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij noemt mijn
- zonnestraaltje
- gorgeous
VH noemt mij
- darling
Dat weet ik nu zo even
Is het verliefde gevoel daar niet al voldoende voor dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het houdt het sprookjesachtige gehalte in je relatie wat hoger, denk ik
Ik houd liever het spontane gehalte wat hoger.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het houdt het sprookjesachtige gehalte in je relatie wat hoger, denk ik
Ik word gelukkig niet meer zo snel verliefd.quote:
Jij wordt het tenminste.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
Ik word gelukkig niet meer zo snel verliefd.
Als 6 maanden niet meer and still going.quote:
Uh, wat was dat dan met die Feestboek chick?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Als 6 maanden niet meer and still going.
Je moet natuurlijk precies doen zoals het voor jou werkt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:21 schreef Sephael het volgende:
Als ik er van uit ga dat een relatie voor altijd gaat duren wordt het er voor mij gewoon leuker op. Je bent aan iets aan het bouwen. Je kan zonder rare ideeën praten over de toekomst, al is die toekomst maar een paar maanden van nu. Het straalt iets van vertrouwen uit naar elkaar en geeft aan dat je elkaar echt geweldig vindt.
Nogmaals, als ik er rationeel over na ga denken weet ik ook wel dat de kans niet heel groot is. Ik vind het denk ik fijn om hierin lekker naïef te zijn. Zo geniet ik in ieder geval het meest van mijn relatie.
Een bijkomend probleempje, dit maakt het wel moeilijker als de relatie uiteindelijk stuk loopt.
en je volleychicks dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Als 6 maanden niet meer and still going.
Dat was een leuk meisje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:21 schreef Sephael het volgende:
[..]
Uh, wat was dat dan met die Feestboek chick?
Ik was niet vlieft.quote:
Voor mij zou het niet werken als ik in mn achterhoofd denk 'ach, ooit gaat het toch uit'. Vreselijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk precies doen zoals het voor jou werkt.
Voor mij zou het niet werken.
Maar dat denk ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:23 schreef Sephael het volgende:
[..]
Voor mij zou het niet werken als ik in mn achterhoofd denk 'ach, ooit gaat het toch uit'. Vreselijk
De onvermijdelijke vraag, in welke categorie zit ik?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:24 schreef Myraela het volgende:
Ik word niet heel snel verliefd, maar ik verdeel mensen die ik zie wel vanaf de eerste keer dat ik ze zie in 2 groepen. "Nee" & "Misschien". De nee, komt nooit meer uit de nee. De misschien kan nog alle kanten op.
Er komen sowieso momenten waarop je moet nadenken over je relatie. Zodra er een probleempje is ga je er over nadenken. Als je plannen wilt maken voor over een aantal maanden ga je er over nadenken. Noem maar op. En steeds als je daarmee geconfronteerd wordt ga je denken dat het toch niet voor altijd is, dat er een kans is dat het binnenkort uit is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat denk ik helemaal niet.![]()
Ik denk gewoon geniet van dat je nu samen bent.
Ondanks dat ik een eeuwige vrijgezel ben, heb ik dat dan ook nog net nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet, ik denk volgens mij meestal echt niet na of ik iemand zie als eventueel relatiemateriaal als ik voor het eerst met hem praat hoor
Ik ook niet! Dat komt meestal pas als ik iemand een beetje leer kennen. Of als ze een heeele goede eerste indruk maaktquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet, ik denk volgens mij meestal echt niet na of ik iemand zie als eventueel relatiemateriaal als ik voor het eerst met hem praat hoor
Niet in de nee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
De onvermijdelijke vraag, in welke categorie zit ik?
Oh, het is niet eens echt relatiemateriaal. Meer of ik er ook maar iets positiefs in zie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ach gewoon plannen, cancelen is altijd nog een optie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:28 schreef Sephael het volgende:
[..]
Er komen sowieso momenten waarop je moet nadenken over je relatie. Zodra er een probleempje is ga je er over nadenken. Als je plannen wilt maken voor over een aantal maanden ga je er over nadenken. Noem maar op. En steeds als je daarmee geconfronteerd wordt ga je denken dat het toch niet voor altijd is, dat er een kans is dat het binnenkort uit is.
De eerste paar maanden begrijp ik dat je er zo over denkt, dat doe ik ook. Maar daarna wil ik lekker naïef zijn en denken dat het nog jaren duurt. En na die jaren wil ik denken dat het dan NOG jaren duurt.
Maar inderdaad, het is maar wat het beste voor je werkt.
deze quote ik voor het nageslacht. Ik wil peettante zijn van jullie halfbloedkindjesquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet in de nee.
[..]
Oh, het is niet eens echt relatiemateriaal. Meer of ik er ook maar iets positiefs in zie.
Ja precies, zo denk ik er ook over. Ik ga er gewoon van uit dat nog steeds allemaal goed gaat. Zo niet, nouja dan zien we dat dan wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach gewoon plannen, cancelen is altijd nog een optie.
Mijn ouders zouden me wel vermoorden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
deze quote ik voor het nageslacht. Ik wil peettante zijn van jullie halfbloedkindjes
Wat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden me wel vermoorden.
Maar pas wel over 20 jaar he.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
deze quote ik voor het nageslacht. Ik wil peettante zijn van jullie halfbloedkindjes
Vroeger was het bij mij thuis enorm racistisch, tegenwoordig minder, maar het zou ze niet blij maken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat?![]()
Zie je een leuk meisje word mij gewoon niet gegund.
Hoe gezellig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger was het bij mij thuis enorm racistisch, tegenwoordig minder, maar het zou ze niet blij maken.
Ik hoorde het.quote:
Dat verklaard juist een hoop, als je het tuig dat hier rondloopt zou zien.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
Je woont in Rotterdam Zuid en je bent racistisch.
Ik vind het hilarisch.
Whehequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat verklaard juist een hoop, als je het tuig dat hier rondloopt zou zien.Overigens was mijn moeders ex veel erger.
Hoe bedoel je alles gaat mis?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kreeg net op msn te horen dat ik aan de telefoon een hulpeloos blaadje ben, en alles misgaat.
Als ik telefoneer klinkt het nogal belabberd, en een user van hier vond het nodig me daar nog eens op te wijzenquote:
Oh wat grappig!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik telefoneer klinkt het nogal belabberd
jij en myr... perfect matchquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
Ik ben aan de telefoon gewoon heel slecht.
Je kan mij beter whatsappen of iets dergelijks.
En wij hebben een telepathische band.quote:
Het is helemaal niet grappigquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:44 schreef Sephael het volgende:
[..]
Oh wat grappig!
Behalve als je een serieus gesprek moet voeren met het een of andere callcenter ofzo..
Hé , er moet ook nog wat Hellevoets in zitten ! (Nep Rotterdammer dus met Rotterdams accent like me)quote:
Hahaha dat maakt het grappiger!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is helemaal niet grappig
Op mijn werk hebben ze me een soort van verbod opgelegd om de telefoon nog op te nemen, omdat dat niet representatief klinkt ofzo.
Het is verdomme een snackbar
Mijn belkunsten waren zelfs voor MLiG lachwekkend.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:49 schreef Sephael het volgende:
[..]
Hahaha dat maakt het grappiger!
Boeiend, iedereen heeft zo zijn of haar dingetjes die wat minder goed gaan.
Oh maar bij voel je je al zo comfortabel dat je het wel durfde?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:46 schreef Myraela het volgende:
Ik kan kei goed bellen, ik durf het alleen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
MLiG?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn belkunsten waren zelfs voor MLiG lachwekkend.
Ligt er ook aan hoe de ander op jou reageert. Als die ander merkt dat jij niet relaxed aan die telefoon hangt en daar rekening mee houdt, bijvoorbeeld door gewoon rustiger te praten of jou de tijd te geven om even na te denken of te reageren, gaat het een stuk beter. Wat dat betreft zijn wij Hollanders ook gewoon een stelletje botte lompe boeren bij elkaar, als de ander zegt dat ie het even niet begrijpt of het even niet verstaan heeft zijn we gepikeerd en vinden we de ander een hersenloze randdebiel bij wijze van spreken. Een kléin beetje geduld af en toe maakt het leven echt zó veel mooierquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet bij mij hoor
Ik ben hardleers.
JA! DANK U!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Hollanders ook gewoon een stelletje botte lompe boeren bij elkaar
Neequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:56 schreef Sinji het volgende:
Heb je youtube voorbeelden van hoe je stem klinkt?
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:
Zo lang die beter is dan van Britt is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Ik heb echt een grafstem, eerlijk waar.
Barry White?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Ik heb echt een grafstem, eerlijk waar.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar bij voel je je al zo comfortabel dat je het wel durfde?
Heb ik jou gebeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja. Bwhehehhe. Vooral hoe wij doodstil waren en niets durfde te zeggen omdat heloef niet zelf op nam.quote:
Zoietsquote:
Ik heb pas sinds vandaag alles een keer gezegd in dit topic: goedemorgen, -middag, -avond en -nachtquote:
Gewoon doenquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe is die traditie ontstaan dan?
Ik kom zelf niet verder dan 'hai', waddenkjuhzellufquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet je nog leuke standaard openingszin voor mij?
Hai, neuken? Moet toch lukken als je een vrouw bent?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet je nog leuke standaard openingszin voor mij?
Wat zou jij zeggen als een vrouw dat tegen je zei dan (in het echt natuurlijk)?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:35 schreef Sephael het volgende:
[..]
Hai, neuken? Moet toch lukken als je een vrouw bent?
Ligt eraan of ze ehm, nja.... hoe zeg je dat netjes...quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat zou jij zeggen als een vrouw dat tegen je zei dan (in het echt natuurlijk)?
Tja.. Ligt aan de vrouw natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat zou jij zeggen als een vrouw dat tegen je zei dan (in het echt natuurlijk)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |