Maar pas wel over 20 jaar he.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
deze quote ik voor het nageslacht. Ik wil peettante zijn van jullie halfbloedkindjes
Vroeger was het bij mij thuis enorm racistisch, tegenwoordig minder, maar het zou ze niet blij maken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat?![]()
Zie je een leuk meisje word mij gewoon niet gegund.
Hoe gezellig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger was het bij mij thuis enorm racistisch, tegenwoordig minder, maar het zou ze niet blij maken.
Ik hoorde het.quote:
Dat verklaard juist een hoop, als je het tuig dat hier rondloopt zou zien.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
Je woont in Rotterdam Zuid en je bent racistisch.
Ik vind het hilarisch.
Whehequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat verklaard juist een hoop, als je het tuig dat hier rondloopt zou zien.Overigens was mijn moeders ex veel erger.
Hoe bedoel je alles gaat mis?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kreeg net op msn te horen dat ik aan de telefoon een hulpeloos blaadje ben, en alles misgaat.
Als ik telefoneer klinkt het nogal belabberd, en een user van hier vond het nodig me daar nog eens op te wijzenquote:
Oh wat grappig!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik telefoneer klinkt het nogal belabberd
jij en myr... perfect matchquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
Ik ben aan de telefoon gewoon heel slecht.
Je kan mij beter whatsappen of iets dergelijks.
En wij hebben een telepathische band.quote:
Het is helemaal niet grappigquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:44 schreef Sephael het volgende:
[..]
Oh wat grappig!
Behalve als je een serieus gesprek moet voeren met het een of andere callcenter ofzo..
Hé , er moet ook nog wat Hellevoets in zitten ! (Nep Rotterdammer dus met Rotterdams accent like me)quote:
Hahaha dat maakt het grappiger!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is helemaal niet grappig
Op mijn werk hebben ze me een soort van verbod opgelegd om de telefoon nog op te nemen, omdat dat niet representatief klinkt ofzo.
Het is verdomme een snackbar
Mijn belkunsten waren zelfs voor MLiG lachwekkend.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:49 schreef Sephael het volgende:
[..]
Hahaha dat maakt het grappiger!
Boeiend, iedereen heeft zo zijn of haar dingetjes die wat minder goed gaan.
Oh maar bij voel je je al zo comfortabel dat je het wel durfde?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:46 schreef Myraela het volgende:
Ik kan kei goed bellen, ik durf het alleen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
MLiG?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn belkunsten waren zelfs voor MLiG lachwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |