Nope.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:07 schreef Nairua het volgende:
Iemand eigenlijk nog van plan om naar die meet te gaan morgen?
Genoeg relaties die niet stuk gaan hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
Maar ik heb echt niet de illusie dat die nooit een keer stuk loopt.
Dat is juist een goede instelling, denken dat een relatie voor altijd is, is gewoon naief.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:09 schreef Nairua het volgende:
[..]
Kun je met die instelling niet beter een reeks beginnen 'Single for life'?
Ik besef me nu dat VH en ik allebei koosnaampjes voor je hebben.quote:
ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:07 schreef Nairua het volgende:
Iemand eigenlijk nog van plan om naar die meet te gaan morgen?
Als ik er rationeel over nadenk weet ik dat heel goed, maar ik ga er liever van uit dat dat wel zo is. Op die manier is een relatie toch nog een stuk leuker.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is juist een goede instelling, denken dat een relatie voor altijd is, is gewoon naief.
Daarom hoef je er nog niet de hele tijd over na te denken, gewoon genieten van de situatie zolang als het duurtquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is juist een goede instelling, denken dat een relatie voor altijd is, is gewoon naief.
Ik heb een lijstjequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik besef me nu dat VH en ik allebei koosnaampjes voor je hebben.
Ik denk er niet over na.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom hoef je er nog niet de hele tijd over na te denken, gewoon genieten van de situatie zolang als het duurt
Ik zeg toch ook nergens dat je daar de hele tijd over na moet denken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom hoef je er nog niet de hele tijd over na te denken, gewoon genieten van de situatie zolang als het duurt
Post eens, ik heb er zoveel ik raak de tel kwijt.quote:
Dat. Gaat om de instelling waarmee je erin stapt. SFP enzo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef Sephael het volgende:
Als ik er rationeel over nadenk weet ik dat heel goed, maar ik ga er liever van uit dat dat wel zo is. Op die manier is een relatie toch nog een stuk leuker.
Waarom?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef Sephael het volgende:
[..]
Als ik er rationeel over nadenk weet ik dat heel goed, maar ik ga er liever van uit dat dat wel zo is. Op die manier is een relatie toch nog een stuk leuker.
Ik ga echt nooit denken dat het eeuwig duurt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef Sephael het volgende:
[..]
Jij noemt mijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Post eens, ik heb er zoveel ik raak de tel kwijt.
Oh ja gorgeous.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij noemt mijn
- zonnestraaltje
- gorgeous
VH noemt mij
- darling
Dat weet ik nu zo even
Is het verliefde gevoel daar niet al voldoende voor dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het houdt het sprookjesachtige gehalte in je relatie wat hoger, denk ik
Ik houd liever het spontane gehalte wat hoger.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het houdt het sprookjesachtige gehalte in je relatie wat hoger, denk ik
Ik word gelukkig niet meer zo snel verliefd.quote:
Jij wordt het tenminste.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
Ik word gelukkig niet meer zo snel verliefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |