Faye is ongesteld?quote:
quote:
Wauw, en nu?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
Naat ik heb je nodig, ik en Viro hebben een jubileum te vieren en we hebben maar liefst 6 uur te vullen.
DIE LUCHT!quote:
Het ging over hoeren bij dwdd. Er waren er 2 te gast! Iets voor jou, daar wilde je toch je PWS over doen?quote:
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 20:08:12Ik ben er, Horst America, voor Rowwen Heze. Over een half uurtje gaan we beginnen.. Wat moet ik eigenlijk zoal zeggen als presentator? reageer retweet
een echte schipper.....quote:
over de problematiek van loverboys en het gedogen van prostitutiequote:Op vrijdag 4 november 2011 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het ging over hoeren bij dwdd. Er waren er 2 te gast! Iets voor jou, daar wilde je toch je PWS over doen?
Je moet vooral te gast zijn want jij viel in bij de eerst aflevering.quote:
Kan geregeld worden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet vooral te gast zijn want jij viel in bij de eerst aflevering.
Dus deel van de historie.
En ik wil van die tapes hebben waarin mensen over de show lullen.
het pleit voor hem dat ie het niet kentquote:
Zeg klein vraagje... Nooit gedacht om jingles in te spreken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben weer foetsie. Ik heb werk te doen
Mooi zo.quote:
Niet echt, ik heb een kutstemquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zeg klein vraagje... Nooit gedacht om jingles in te spreken?
Heloef, msn nuquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ik vertel je hier wel binnenkort meer over.
succes!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben weer foetsie. Ik heb werk te doen
Je snapt dat ik momenteel al moeite heb met die tekening (althans, jouw deel).. Wacht maar een maandjequote:Op vrijdag 4 november 2011 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet nog jingles voor mij inspreken.
Lolz, ik kan morgen heerlijk uitslapen in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:19 schreef 3rdRock het volgende:
blegh. ik wil zaterdagochtend uitslapen en boodschappen doen. komen ze tussen 9 en 12 schoenen bezorgen. Uitslapen zit er dus sowieso niet in en boodschappen doen is nog maar de vraag. Stom Selektvracht, ik wil gewoon die zooi bij het postkantoor op kunnen halen!
DAT IS HET!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lolz, ik kan morgen heerlijk uitslapen in ieder geval.
u gaat door voor de koelkast!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat zijn toch de tieten van Kary Perry? (Je UI)
Dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u gaat door voor de koelkast!
Naatje wil btw uw tieten als UI!
Hé, spreek voor jezelf. Ik laat mijn vriendin haar tieten niet op de interwebz zetten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u gaat door voor de koelkast!
Naatje wil btw uw tieten als UI!
ok ik beken....quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hé, spreek voor jezelf. Ik laat mijn vriendin haar tieten niet op de interwebz zetten.
heb jij daar wat over te zeggen dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hé, spreek voor jezelf. Ik laat mijn vriendin haar tieten niet op de interwebz zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |