Ben het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:29 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Het maakt mij persoonlijk geen reet uit of jij/iemand oorbelletjes draagt en een lekker opkeskoren seikante heeft met figuurtjes erin...
Maar wat ik me altijd afvraag hoe denk je ooit serieus genomen te gaan worden op de arbeidsmarkt? Nu zijn de meesten met jouw uiterlijke kenmerken bouwvakker oid ( niets persoonlijks ) , maar ik zie mensen met een guido uiterlijk niet snel door een serieus bedrijf naar voren geschoven of uberhaupt aangenomen worden (tenzij schoonmaker)
Indirect is mijn conclusie dus ook dat mensen die zich zo kleden zichzelf niet eens serieus nemen omdat ze automatisch al genoegen nemen met een baantje als lasser.
Gelukkig maar.quote:
Haten opquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:48 schreef ecktegangster het volgende:
Een van de meest terechte klachten dit jaar. Hetzelfde geldt voor bb's, nickelson jassen en uggs.
Sowieso fokkers die ergens opiets haten. Ze zijn gewoon jaloers op mensen met stylo.
Een man zonder stijlvol horloge is geen man. Stumperd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:50 schreef misteriks het volgende:
mannen met sieraden zijn ofwel gay, ofwel lowclass, ofwel DENKEN ze stijl te hebben, maar falen behoorlijk door de mand.
alvast, het is een type man waar ik gelukkig weinig of niets mee te maken heb. Het ga je goed sukkels
mannen die een (stijlvol) horloge niet als een accessoire zien, maar als een juweel, ... dat zijn de stumperds imhoquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een man zonder stijlvol horloge is geen man. Stumperd.
Moet dat dan ?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:56 schreef Gemaskerde het volgende:
Vaak zijn de mensen die zo lopen te zeuren of nog de mensen die zelf totaal niet bezig met hun uiterlijk. Ongeschoren, skijas, bergschoenen, oftewel kort gezegd niet goedgekleed, rondlopen. Geen eigen stijl/swagg of wat dan ook.
Een accessoire is voor homo'squote:Op zaterdag 5 november 2011 21:22 schreef misteriks het volgende:
[..]
mannen die een (stijlvol) horloge niet als een accessoire zien, maar als een juweel, ... dat zijn de stumperds imho
Dit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:36 schreef AJ187 het volgende:
Lekker boeiend wat andere mannen van je vinden?Ben je gay ofzo dat je daar waarde aan hecht?
aii jij snapt hetquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:05 schreef ecktegangster het volgende:
Ik ga mijn stylo echt niet baseren op wat fok!autisten van mij denken.
Toevallig kreeg ik vanmiddag ook een PM met de vraag om een totaal foto.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:37 schreef cvboer het volgende:
Gemaskerde: kun je een totaal foto van jezelf posten? desnoods je gezicht onherkenbaar gemaakt.
Ff voor het totaal beeld.
Ondanks dat ik sieraden bij mannen niet altijd mooi vind, vind je ketting wel mooi.
En degene die dit zegt heeft in zijn ondertitel staan cool sinds 1977. Oke dan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:50 schreef misteriks het volgende:
mannen met sieraden zijn ofwel gay, ofwel lowclass, ofwel DENKEN ze stijl te hebben, maar falen behoorlijk door de mand.
alvast, het is een type man waar ik gelukkig weinig of niets mee te maken heb. Het ga je goed sukkels
Lees het topic eens door, voordat je zo'n ondoordachte reactie plaatst.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:36 schreef AJ187 het volgende:
Lekker boeiend wat andere mannen van je vinden?Ben je gay ofzo dat je daar waarde aan hecht?
Geen dank.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:06 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Toevallig kreeg ik vanmiddag ook een PM met de vraag om een totaal foto.
Zal het deze eens voor jullie posten, uiterlijk woensdag
Bedankt voor het compliment op mijn ketting, dat waardeer ik (zeker van jou)
Helemaal mee eens gast! Lekker patsen kan geen kwaad. Doe er zelf ook goed aan mee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:56 schreef Gemaskerde het volgende:
Oke, het valt mij de laatste tijd erg veel op dat andere FOK!kers lopen te haten op mannen die sieraden dragen en/of om hun uiterlijk geven.
Zo ben ik zelf ook iemand die sieraden draagt. Twee ringen, zilvere schakelarmband, dikke schakelketting, twee van die diamantjes(oorbellen) en een groot horloge met (nep)diamanten om de klok heen. Gister zelfs nog een nieuwe dikke zilvere armband besteld.
Nou had ik dus ruim drie maanden geleden al eens een topic gemaakt voor mannen die sieraden dragen, natuurlijk is dit FOK! en krijg je allemaal reacties van 'mannen met sieraden', 'alles behalve horloge en ring is niet toegestaan
' nog het meest kansloze wat ik las was iemand die beweerde dat mannen die sieraden dragen homo's zijn. Oke ik kan het zeker begrijpen als je zelf liever geldt besteed aan games o.i.d. dan aan sieraden maar beweer niet zulke dingen. Ik zeg ook niet dat je een nerd bent als je game't.
Vaak zijn de mensen die zo lopen te zeuren of nog de mensen die zelf totaal niet bezig met hun uiterlijk. Ongeschoren, skijas, bergschoenen, oftewel kort gezegd niet goedgekleed, rondlopen. Geen eigen stijl/swagg of wat dan ook.
Ook al zeg ik het zelf, ik zie er zeker niet slecht uit, heb zeker wel die goeie stylo/swagg. Wel is waar zie ik er wel degelijk uit als een patser/pooier/ macho (wat ik wel eens te horen krijg), krijg ik verder ook erg veel complimenten op mijn swagg. En dat eerste vat ik ook nog een op als compliment, als Jersey Shore, Jokertje aanhanger.
Klacht: Mensen die bang zijn om er enigszins patserig uit te zien.
Ben jij dit?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Gino_Santi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens gast! Lekker patsen kan geen kwaad. Doe er zelf ook goed aan mee.Grote oorbellen, kettingen. Soms wat ringen en een schakelarmband.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi! Ga er ook 3 van bestellen en zie net dat de 4e dan gratis is. Zal ik jou die toesturen? Wat is je maat?quote:
lekker patsen tochquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:56 schreef Gemaskerde het volgende:
Zo ben ik zelf ook iemand die sieraden draagt. Twee ringen, zilvere schakelarmband, dikke schakelketting, twee van die diamantjes(oorbellen) en een groot horloge met (nep)diamanten om de klok heen. Gister zelfs nog een nieuwe dikke zilvere armband besteld.
Goede samenvatting.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:09 schreef Flurry het volgende:
Wat mag:
• Zegelring
• Verlovings- of trouwring
• Manchetknopen
• Horloge (ZONDER diamanten - nep of echt)
Geen dank!
Ben je Antiliaan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:16 schreef Nicksanders het volgende:
Ts ik draag 4 echte gouden ringen
Waaronder een zegel ring en 1 met briljant erin
1 echte gouden armband
1 ekte gouden horloge
2 ekte gouden kettingen met daaraan
1 ekt goud hartje
1 ekt goud naamplaatje
1 ekt goud kruis
Not gaaaaay
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Gino_Santi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens gast! Lekker patsen kan geen kwaad. Doe er zelf ook goed aan mee.Grote oorbellen, kettingen. Soms wat ringen en een schakelarmband.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:
Mensen die hun best doen om er rijk uit te zien, zijn het niet (meer). Je weet dat ale intelligente mensen hiervan op de hoogte zijn?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Nee
Blanke Nederlander met wat erfenisjes oa
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:56 schreef Gemaskerde het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |