en homo's.quote:
Bij jou niet misschien ja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:58 schreef lurf_doctor het volgende:
Mannen met stijl en mannen met sieraden gaan niet zo goed samen
Misschien een cockring om de hele dag te neuken. Uiteraard heb ik dat hulpmiddel niet nodigquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:00 schreef BierKlapper het volgende:
wtf![]()
Enige sierraad dat een man kan dragen is een horloge en dan heb ik het niet over je neppe blingbling zooi.
Jij komt na 5 secondes al klaar?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:00 schreef valek het volgende:
[..]
Misschien een cockring om de hele dag te neuken. Uiteraard heb ik dat hulpmiddel niet nodig
Beckham?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:58 schreef lurf_doctor het volgende:
Mannen met stijl en mannen met sieraden gaan niet zo goed samen
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Terechte klacht. Oorbellen, horloges en kettingen.
Niks puberaal gedrag, het kan ook gewoon je manier van kleden zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:00 schreef cvboer het volgende:
Puberaal gedrag, geeft niks, dat mag op die leeftijd. naarmate ze ouder worden, worden de meesten vanzelf verstandig.
Maargoed, TS mag een zijn foto posten zodat de Fokkertjes hier een eerlijk oordeel kunnen geven.
Nee, door mijn ervaring kan ik zelf bepalen wanneer ik klaar kom. En als ik wil al na 5 seconden ja.quote:
De meeste FOK!kers hebben een heel bekrompen wereldbeeld en vinden vrijwel alles homo want ze zelf niet hebben of kennen. Kortom stelletje autisten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:03 schreef w0nderboi het volgende:
Volgens FOK! zijn alle mannen met sieraden homo, dus:
Man vindt vrouw
Man trouwt vrouw
Man draagt ring
Man is Homo
Al draagt een aap een gouden ring..quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:56 schreef Gemaskerde het volgende:
Zo ben ik zelf ook iemand die sieraden draagt. Twee ringen,
compensatie, me dunktquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:05 schreef Cyaa het volgende:
het is zo ironisch dat je met al die dure sieraden er alleen maar goedkoper uit gaat zien
Vlak voordat ik mijn tweede gaatje in mijn oor ging laten schieten las ik hier ook topics waarin iedereen vond dat oorbellen voor homo's of paupers waren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
De meeste FOK!kers hebben een heel bekrompen wereldbeeld en vinden vrijwel alles homo want ze zelf niet hebben of kennen. Kortom stelletje autisten.
Anaalridderquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:06 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Vlak voordat ik mijn tweede gaatje in mijn oor ging laten schieten las ik hier ook topics waarin iedereen vond dat oorbellen voor homo's of paupers waren.
Toch gedaan.
That's the spirit. Doen wat je zelf wiltquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:06 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Vlak voordat ik mijn tweede gaatje in mijn oor ging laten schieten las ik hier ook topics waarin iedereen vond dat oorbellen voor homo's of paupers waren.
Toch gedaan.
Zou me pas lelijk voelen wanneer ik rond loop als een manwijf, maar daar weet jij alles van.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:09 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ja man jij? Of voel je je nog te lelijk?
Kijk als je nou toevoegt dat jij dat vindt, kan ik je evt. gelijk geven maar FOK!kers lopen hier altijd maar rond te spuien dat het net een wet is o.i.d.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:09 schreef Flurry het volgende:
Wat mag:
• Zegelring
• Verlovings- of trouwring
• Manchetknopen
• Horloge (ZONDER diamanten - nep of echt)
Geen dank!
ja man jammer dat ik zo lelijk ben met mijn sieraden yo, gelukkig krijg jij ook zoveel complimenten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou me pas lelijk voelen wanneer ik rond loop als een manwijf, maar daar weet jij alles van.
Dank. Gelukkig behoor ik daar niet toequote:Op vrijdag 4 november 2011 16:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
De meeste FOK!kers zijn kapotlelijk, dus troost je TS.
Sup dawg, kan je er niet mee omgaan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:10 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
ja man jammer dat ik zo lelijk ben met mijn sieraden yo, gelukkig krijg jij ook zoveel complimenten.
kneusje
waarmee omgaan? ik geef je gewoon advies dat jouw mening erg bekrompen overkomtquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Sup dawg, kan je er niet mee omgaan?
Moet vast een gevoelige snaar hebben geraakt, je wordt boos enzo.
Kijk eens aan, eindelijk eens iemand die een mening verkondigd door niet te doen alsof hetgene dat die FOK!kers zegt een wet is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:11 schreef AlexanderC het volgende:
jongens met een zilveren ietwat dikke ketting vind ik vaak wel tof.
verder vind ik ringen en mooie horloges bij mannen wel classy, maar het moet niet teveel zijn.
deze topic mist fotos
Je eigen OP wel eens gelezen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:12 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
waarmee omgaan? ik geef je gewoon advies dat jouw mening erg bekrompen overkomt
nergens boos hoor.
En die hebben geen stijl? Ga maar eens gauw meer in verdiepen dan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:13 schreef bas-beest het volgende:
Je hebt het in je TT over mannen met stijl en in je OP noem je zowel Jersey Shore als Jokertje?
Dikke faal...
Nee die hebben geen stijl, die moeten hun pauperigheid compenseren met nep diamanten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:13 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
En die hebben geen stijl? Ga maar eens gauw meer in verdiepen dan.
Die hebben zeker geen echte stijl.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:13 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
En die hebben geen stijl? Ga maar eens gauw meer in verdiepen dan.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:16 schreef TwenteFC het volgende:
TS:
[ afbeelding ]
"Ik vind egt wel dat ik swag heb ensow!"
Als je woorden zoals swagg gebruikt dan praat je ook als een marrokaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:15 schreef Catch22- het volgende:
met sierraden ben je een (nep)marrokaan.
Zegelring.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:09 schreef Flurry het volgende:
Wat mag:
• Zegelring
• Manchetknopen
Geen dank!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:19 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb die bling toch, iedereen vraagt waar die money vandaan komt
Eens. Deze haat is gewoon verkapte homohaat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:56 schreef Gemaskerde het volgende:
Oke, het valt mij de laatste tijd erg veel op dat andere FOK!kers lopen te haten op mannen die sieraden dragen en/of om hun uiterlijk geven.
Zo ben ik zelf ook iemand die sieraden draagt. Twee ringen, zilvere schakelarmband, dikke schakelketting, twee van die diamantjes(oorbellen) en een groot horloge met (nep)diamanten om de klok heen. Gister zelfs nog een nieuwe dikke zilvere armband besteld.
Nou had ik dus ruim drie maanden geleden al eens een topic gemaakt voor mannen die sieraden dragen, natuurlijk is dit FOK! en krijg je allemaal reacties van 'mannen met sieraden', 'alles behalve horloge en ring is niet toegestaan
' nog het meest kansloze wat ik las was iemand die beweerde dat mannen die sieraden dragen homo's zijn. Oke ik kan het zeker begrijpen als je zelf liever geldt besteed aan games o.i.d. dan aan sieraden maar beweer niet zulke dingen. Ik zeg ook niet dat je een nerd bent als je game't.
Vaak zijn de mensen die zo lopen te zeuren of nog de mensen die zelf totaal niet bezig met hun uiterlijk. Ongeschoren, skijas, bergschoenen, oftewel kort gezegd niet goedgekleed, rondlopen. Geen eigen stijl/swagg of wat dan ook.
Ook al zeg ik het zelf, ik zie er zeker niet slecht uit, heb zeker wel die goeie stylo/swagg. Wel is waar zie ik er wel degelijk uit als een patser/pooier/ macho (wat ik wel eens te horen krijg), krijg ik verder ook erg veel complimenten op mijn swagg. En dat eerste vat ik ook nog een op als compliment, als Jersey Shore, Jokertje aanhanger.
Klacht: Mensen die bang zijn om er enigszins patserig uit te zien.
tenzij stijlvol, met een familiewapen oid, maar dat is het geval meestal niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zegelring.. De schakelketting, maar dan in ringvorm.
Je hebt ook nog tokkies, lover boys en voetballers die sieraden dragen. Een man die sieraden draagt hoeft inderdaad niet in alle gevallen homo te zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:56 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
nog het meest kansloze wat ik las was iemand die beweerde dat mannen die sieraden dragen homo's zijn.
[...]
Dit. Zelf heb ik weer een hekel aan van die grote koptelefoons maar wie ben ik om te zeggen wat iemand anders wel of niet moet dragen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:23 schreef Klojo120 het volgende:
Eens.
Hoewel ik sieraden bij mannen ook niet mooi vind ben ik het er helemaal mee eens dat je je eigen stijl mag hebben.
Ik draag namelijk altijd gigantische koptelefoons uit 1970 rond mijn nek.
En skinnies.
Dat die nog niet eerder voorbij is gekomen.quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:09 schreef Flurry het volgende:
Ik ben op zoek naar een man zonder sieraden, met uitzondering van ondergenoemde:
• Zegelring
• Manchetknopen
Geen dank!
?? heb hier geen woorden voor. is dat de foonie style of wat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:23 schreef Klojo120 het volgende:
Eens.
Hoewel ik sieraden bij mannen ook niet mooi vind ben ik het er helemaal mee eens dat je je eigen stijl mag hebben.
Ik draag namelijk altijd gigantische koptelefoons uit 1970 rond mijn nek.
En skinnies.
Als je er geen woorden voor hebt hou dan gewoon je mond.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:28 schreef Matty___ het volgende:
[..]
?? heb hier geen woorden voor. is dat de foonie style of wat?
dus als je het koptelefoon beetje raar opzet ben je mickymouse....
dat dus.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik focus even op de 'diamanten'oorbellen...
Dat is gewoon volgens elke stijlgids, en de goede smaak: WAL GE LIJK
Dat kan wel is redelijk classy hoor, hangt er wel vanaf in wat voor buurt je komt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:29 schreef Akwasi het volgende:
Ik heb deze altijd wel bij me... Kan het of is het té?
[ afbeelding ]
dus zo iets?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:28 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als je er geen woorden voor hebt hou dan gewoon je mond.
Alleen als je paarse sigaren rookt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:29 schreef Akwasi het volgende:
Ik heb deze altijd wel bij me... Kan het of is het te?
[ afbeelding ]
is toch prima zo..quote:
Leuk dat je zulke opmerkingen maakt maar besef wel dat swagg helemaal niet daar vandaan komt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als je woorden zoals swagg gebruikt dan praat je ook als een marrokaan.
Nope.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:16 schreef TwenteFC het volgende:
TS:
[ afbeelding ]
"Ik vind egt wel dat ik swag heb ensow!"
Ik hoop dat je beseft dat de meeste Marokkanen vrijwel geen sieraden dragen, hooguit horloge.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:15 schreef Catch22- het volgende:
met sierraden ben je een (nep)marrokaan.
En is het dan toeval dat vaak vrouwen of homo's dat soort stijlgidsen maken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik focus even op de 'diamanten'oorbellen...
Dat is gewoon volgens elke stijlgids, en de goede smaak: WAL GE LIJK
Hij zegt dat het walgelijk is, niet dat het voor homo's is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:32 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
En is het dan toeval dat vaak vrouwen of homo's dat soort stijlgidsen maken?
Dan vervalt de stelling dat diamanten oorbellen voor homo's zijn dus ook meteen.
ja oud snap ik wel maar google nietquote:
ik zal een hele oude foto van mezelf uploaden... heel oud.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:33 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ja oud snap ik wel maar google niet![]()
en dan ben je zelf iets kleiner ?
Ik zeg ook niet dat hij dat zegt, maar veel anderen hier wel!quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:33 schreef sthomass het volgende:
[..]
Hij zegt dat het walgelijk is, niet dat het voor homo's is.
met dat koptelefoon?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ik zal een hele oude foto van mezelf uploaden... heel oud.
Sorry hoor, maar het feit dat je een simpele reactie als "mannen met sieradenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:56 schreef Gemaskerde het volgende:
Nou had ik dus ruim drie maanden geleden al eens een topic gemaakt voor mannen die sieraden dragen, natuurlijk is dit FOK! en krijg je allemaal reacties van 'mannen met sieraden', 'alles behalve horloge en ring is niet toegestaan
' nog het meest kansloze wat ik las was iemand die beweerde dat mannen die sieraden dragen homo's zijn. Oke ik kan het zeker begrijpen als je zelf liever geldt besteed aan games o.i.d. dan aan sieraden maar beweer niet zulke dingen. Ik zeg ook niet dat je een nerd bent als je game't.
Zo, foto zit in de spoiler. Als side note: Ben nu helemaal niet meer zo. Dat was echt 5 jaar geleden ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zo, foto zit in de spoiler. Als side note: Ben nu helemaal niet meer zo. Dat was echt 5 jaar geleden ofzo.Mark Zuckerberg?! Op FOK!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ROTTERDAM KRUISKADE BITCH NIET TE DOORGRONDEN HARDE TUIGMANG HOU JE KALM
Met dat stuk waar jij het hier over hebt bedoel ik meer reacties die op dat neerkomen niet letterlijk al zulke posts.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:35 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het feit dat je een simpele reactie als "mannen met sieraden'" überhaupt als beledigend ervaart, terwijl ze verder totaal geen aanname maken, laat zien dat je het ergens diep van binnen ook als een 'meisjes-ding' ervaart.
Verder wel eens dat emancipatie twee kanten op gaat en dat mannen ook gewoon sieraden horen te kunnen dragen.
Zelfkennis.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
De meeste FOK!kers zijn kapotlelijk, dus troost je TS.
Universeel aanspreekbaar woord is het; net zoals agenten, brandweerlieden, dokters.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:50 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zij is een FOK!ster geen FOK!ker.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:50 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zij is een FOK!ster geen FOK!ker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |