Als je ligt merk je er ook niks vanquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:11 schreef Axel1988 het volgende:
Ik neuk ook gewoon grote als het echt moet; ik ga er niet over zeuren.
1.80 hier, bam xDquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:09 schreef Sephael het volgende:
[..]
1.78. Ik ben de grootste hier.
(Dat ik dat ooit nog is mag zeggen!)
Jawel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:12 schreef Sephael het volgende:
[..]
Nogmaals, gaat dit vaker zo? Of ga je dit nu echt serieus nemen?
Oh zo. Tja.quote:
Volgens mij zijn er best langere dames die er niet zo'n probleem van makenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
OepsAch er zijn genoeg kleine meisjes
1.86. Groetjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:09 schreef Sephael het volgende:
[..]
1.78. Ik ben de grootste hier.
(Dat ik dat ooit nog is mag zeggen!)
Je krijgt me al aardig door. Bij mij draait alles om de gunfactorquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:12 schreef Axel1988 het volgende:
Omdat Cactus het je niet gunt. Thats it.
Ach... groot zijn is ook niet allesquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou ja! Moet ik me nu weer extra treurig gaan voelen met mijn 1.73?
Daar heb ik soms nog te weinig ruimte...zegt wel wat over die bussen van tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:13 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Ach... groot zijn is ook niet alles
Te weinig ruimte tussen de stoeltjes in de bus
Niet alleen dat. Als je arrogant bent kijk je ook neer op mensen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Bij arrogantie sta je niet meer open voor kritiek; dat is het grote verschil. Een blind vertrouwen in wat jij doet wel goed moet zijn.
Tering jantje, dat is echt vreselijk lang voor een vrouw.quote:
Ik heb het voordeel dat ik zo klein ben dat ik gewoon tussen twee meiden in kan gaan zitten op die busbankjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar heb ik soms nog te weinig ruimte...zegt wel wat over die bussen van tegenwoordig
Hmm... daar kan het natuurlijk ook aan liggen jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar heb ik soms nog te weinig ruimte...zegt wel wat over die bussen van tegenwoordig
En dan is dus onmogelijk als je maar 1.76 bentquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet alleen dat. Als je arrogant bent kijk je ook neer op mensen.
't kan nog langer, 1.86 valt nog wel meequote:Op vrijdag 4 november 2011 15:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tering jantje, dat is echt vreselijk lang voor een vrouw.
Daar ben ik dan weer net niet smal genoeg voorquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel dat ik zo klein ben dat ik gewoon tussen twee meiden in kan gaan zitten op die busbankjes.
Ik vind grote/lange vrouwen sowieso niet aantrekkelijk maar mijn lengte is geen specifieke onzekerheid voor mij. Ik word er ook nooit mee geconfronteerd dat ik 'klein' ben. Ik heb 'n vriend van 1.70, die wordt d'r wel vaak mee geconfronteerd. Ik zou pas balen als ik 1.90 ben ofzo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:13 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Ach... groot zijn is ook niet alles
Te weinig ruimte tussen de stoeltjes in de bus
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En dan is dus onmogelijk als je maar 1.76 bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |