Ik was dronken nog zo verstandig een shotje te weigeren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:55 schreef Myraela het volgende:
Zolang ik een beetje van de shotjes afblijf, kan ik prima tegen alcohol.
Ze is wel erg knap jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij hebt haar gezien volgens mij. Qua uiterlijk is ze dat sowieso.
[..]
Dat maakt haar juist nog perfecter.
[..]
Nee.
Gewoon 3 biertjes achterover gooien en je dan stomdronken af laten werken in een steegje door een gabber, konijn of clown.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb al met Newbie afgesproken dat we volgend jaar samen carnaval gaan vieren![]()
Wel balen dat ik zo intens slecht tegen alcohol kan.
Topideequote:Op vrijdag 4 november 2011 14:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gewoon 3 biertjes achterover gooien en je dan stomdronken af laten werken in een steegje door een gabber, konijn of clown.
ja ja als wij het zeggen wil je het niet geloven en als zij het zegt welquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:56 schreef mrk.n het volgende:
Trouwens Mfn en Strawberry, kom d'r maar in. Mijn vriendin heeft vannacht gezegd dat ik over het algemeen arrogant ben af en toe maar dat ik tegen haar lief ben.Misschien hebben jullie dan toch gelijk, wordt een doel van mij om het af te leren. Serieus.
Valt mee.quote:
Eerst vond ik haar qua uiterlijk 'normaal mooi', nu vind ik haar de mooiste. Goed, genoeg over haar weer voor vandaag.quote:
Ik weet wel dat ik arrogant ben af en toe. Soms is een discussie gewoon leuk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja ja als wij het zeggen wil je het niet geloven en als zij het zegt wel
ik ga altijd te snel met shotjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was dronken nog zo verstandig een shotje te weigeren.
Hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Valt mee.
[..]
Eerst vond ik haar qua uiterlijk 'normaal mooi', nu vind ik haar de mooiste. Goed, genoeg over haar weer voor vandaag.
Ha.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:56 schreef mrk.n het volgende:
Trouwens Mfn en Strawberry, kom d'r maar in. Mijn vriendin heeft vannacht gezegd dat ik over het algemeen arrogant ben af en toe maar dat ik tegen haar lief ben.Misschien hebben jullie dan toch gelijk, wordt een doel van mij om het af te leren. Serieus.
Dan hoop ik voor je dat ze perfect blijft! Liefde maakt blind zeggen ze wel is, de eerste maand(en) is dat vaak extreem.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Valt mee.
[..]
Eerst vond ik haar qua uiterlijk 'normaal mooi', nu vind ik haar de mooiste. Goed, genoeg over haar weer voor vandaag.
Shotjes time!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:55 schreef Myraela het volgende:
Zolang ik een beetje van de shotjes afblijf, kan ik prima tegen alcohol.
Hoe lang ben jij?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:56 schreef mrk.n het volgende:
Iedereen krijgt 5 minuten om een shotglaasje en een fles drank te vinden..?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Shotjes time!!
Wanneer gaan we op shotjes tour?
Niks mis met arrogant zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:56 schreef mrk.n het volgende:
Volgende maand ergens, als ik weer geld heb.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Shotjes time!!
Wanneer gaan we op shotjes tour?
Zoeken is niet nodig. Shotglaasjes staan klaar in de vriezer. En de fles met dropshot en ander drank staat al klaar op de plank. Kwestie van inschenken en gaanquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:01 schreef Sephael het volgende:
[..]
Iedereen krijgt 5 minuten om een shotglaasje en een fles drank te vinden..?
Meer deelnemers?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zoeken is niet nodig. Shotglaasjes staan klaar in de vriezer. En de fles met dropshot en ander drank staat al klaar op de plank. Kwestie van inschenken en gaan
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgende maand ergens, als ik weer geld heb.
Mensen die heel zeker van hun zelf zijn worden vaak als arrogant gezien.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel. Zelfvertrouwen is niet hetzelfde als arrogantie.
Nee hoor, Newbie heeft een oudere vriendinquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:02 schreef Sephael het volgende:
Alle scharrels zijn toch jonger he?
Scharrel en vriendin.
Soms is het ook wel goed.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, scheelt één jaar. Ik zie mezelf ook niet met een oudere vrouw trouwens. Volgens mij willen oudere vrouwen ook gewoon iemand die meer ervaren is enzovoort.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:02 schreef Sephael het volgende:
Alle scharrels zijn toch jonger he?
Scharrel en vriendin.
Met zo'n lengte moet je wel iets compenseren en blijkbaar is dat in zijn geval een aangemeten arrogantie. Nou ja, als je er een mooie chick mee kan scoren is het prima toch. Heeft ze ook nog een beetje inhoud of is het alleen maar een lekker wijf?quote:
Ik vind het prima. Gaat rotterdam of den haar worden.quote:
Bij arrogantie sta je niet meer open voor kritiek; dat is het grote verschil. Een blind vertrouwen in wat jij doet wel goed moet zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij zorgt zelf wel voor haar inhoudquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met zo'n lengte moet je wel iets compenseren en blijkbaar is dat in zijn geval een aangemeten arrogantie. Nou ja, als je er een mooie chick mee kan scoren is het prima toch. Heeft ze ook nog een beetje inhoud of is het alleen maar een lekker wijf?
Ik heb het idee dat arrogante mensen zich beter voelen dan veel anderen. Bij zelfvertrouwen is dat niet het geval.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Bij arrogantie sta je niet meer open voor kritiek; dat is het grote verschil. Een blind vertrouwen in wat jij doet wel goed moet zijn.
Mijn lengte met hoe klein ik ben valt an sich mee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met zo'n lengte moet je wel iets compenseren en blijkbaar is dat in zijn geval een aangemeten arrogantie. Nou ja, als je er een mooie chick mee kan scoren is het prima toch. Heeft ze ook nog een beetje inhoud of is het alleen maar een lekker wijf?
GOAAALLLquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij zorgt zelf wel voor haar inhoud
sorry iets met open doel
Ik ben nog kleiner; voor mij is het wel een issue van onzekerheid. Ik maak er vaak maar zelfspot van.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ja! Moet ik me nu weer extra treurig gaan voelen met mijn 1.73?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er is zeker niets mis met arrogant zijn , het moet alleen niet doorslaan, dan is het echt een turndown. Ik vind echter wel dat wanneer iemand arrogant is, dat deze persoon dan wel zodanig succesvol zijn in iets dat de status verdiend is. Als iemand arrogant is die koos diplomaloos thuis zit en niets doet moet je opbokken.quote:
1.78. Ik ben de grootste hier.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou ja! Moet ik me nu weer extra treurig gaan voelen met mijn 1.73?
Je bent kleiner dan ik ben. Al een reden om je niet serieus te nemen, naast nog vele andere redenenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:07 schreef mrk.n het volgende:
Mijn lengte met hoe klein ik ben valt an sich mee.
Gaat dit vaker zo?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent kleiner dan ik ben. Al een reden om je niet serieus te nemen, naast nog vele andere redenen
Maar goed, je vriendin heeft dus geen inhoud. Zoiets vermoedde ik al. Naja, een mooi pakketje is ook leuk.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:08 schreef Axel1988 het volgende:
Ik ben nog kleiner; voor mij is het wel een issue van onzekerheid. Ik maak er vaak maar zelfspot van.
Oepsquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:08 schreef Capstan het volgende:
Nou ja! Moet ik me nu weer extra treurig gaan voelen met mijn 1.73?
Ze heeft geen inhoud omdat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent kleiner dan ik ben. Al een reden om je niet serieus te nemen, naast nog vele andere redenen
Maar goed, je vriendin heeft dus geen inhoud. Zoiets vermoedde ik al. Naja, een mooi pakketje is ook leuk.
Ik neuk ook gewoon grote als het echt moet; ik ga er niet over zeuren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:10 schreef Cactus1 het volgende:
OepsAch er zijn genoeg kleine meisjes
Ik ben gevaarlijk met dropshot.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zoeken is niet nodig. Shotglaasjes staan klaar in de vriezer. En de fles met dropshot en ander drank staat al klaar op de plank. Kwestie van inschenken en gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |