Wel kut dat je drank en peuken zulke vriendjes zijnquote:
Ja, nu moet ik helemaal braaf door het leven.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wel kut dat je drank en peuken zulke vriendjes zijn
Tis dat je zo ver weg woont..quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Dus MBtje, kom bij mij maar stiekem paffen![]()
![]()
Aaaaaaaaaaahw. Dat is zielig voor je. Nou, weet je, dan drink ik straks wel 1tje extra voor jequote:Op vrijdag 4 november 2011 14:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik helemaal braaf door het leven.
Hartverwarmend die Qwea!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaahw. Dat is zielig voor je. Nou, weet je, dan drink ik straks wel 1tje extra voor jezo ben ik dan ook wel weer
Je hebt zoveel mooie foto's, je gaat hem vast goed kunnen besteden!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Qwea Greys en Senes, die bon, das echt superlief
Dat idee had ik ook toen ik die kaart zag. Ik dacht nog: de foto had zo uit jouw camera kunnen komen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Nok, jouw kaart, dat lijkt echt net ons eigen klaprozenveld op de heuvel, kippenvel kreeg ik van de kaart alleen al
Graag gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Jij ook bedankt voor je lieve kaartje Samzz
Hiquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
Hoi Samzz
Fijn dat je paard weer de oude is!
Ben blij dat je ze leuk vindtquote:
quote:
" en ook namens meneer I. de groetjes"quote:
Heb je er een scottish fold van gemaakt?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben benieuwd naar de foto's![]()
Nog anderhalf uur....ik wil naar huis, kijken hoe het met m'n aTomBommetje is na het tabletje.
Als z'n oortjes hangen is het goed![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
" en ook namens meneer I. de groetjes"
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Godallejezus, op de radio nu een smakeloze grap zeg, ze gaan de nep rijdende rechter bellen dat hun chihuahua is doodgebeten
ik kan je huis ongeveer te vinden maar heb geen idee wat je huisnummer isquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:58 schreef oh-oh het volgende:
MM jij weet gewoon waar ik woon muts![]()
Maar tis niet erg hoor
ja maar kan ik daar n kaartje naartoe doen voor jou dan?quote:
Wat walgelijk zegquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Godallejezus, op de radio nu een smakeloze grap zeg, ze gaan de nep rijdende rechter bellen dat hun chihuahua is doodgebeten
check dan voor je weggaat de brievenbus ffquote:
Nee man. Had verse bloemkool meegenomen, hoef niet 2x pw bloemkoolquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Neem je bloemkool uit de vriezer , van die losse bloempjes, kun je zoveel ontdooien als je in je uppie wil eten
Gewoon doenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:10 schreef Qwea het volgende:
ik had om 11u Sneek gebeld met nog een vraag, maar de arts staat op de OK, ze hoopte vandaag mij antwoord te kunnen geven ook over de spoed vraag, maar kon niks beloven. Aso als ik bel of ze al antwoord heeft?
Als ze die had gehad had ze wel gebeld toch?
Niet aso? Ik bedoel, ik vroeg nog : Mocht je vandaag wel antwoord krijgen hoor ik het dan van je? ja dat zou ik dan vandaag nog horen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gewoon doen
(wist je dat ik ben geboren en getogen in Sneek?)
Mag je niet mee dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:07 schreef Qwea het volgende:
Kutalle boodschappen gedaan, wilde ik morgen dus bloemkool eten... ja, da gaat nie door want Mo gaat uiteten met zijn ouders.
Eens zien wat ik mezelf dan fix morgen.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Miss Dynastie , ik begrijp dat die hele berg lekkers allemaal van jou komt, omg, wat lief zeg![]()
ik zou t zeker nog doen, na 17en kun je sowieso tot maandag wachtenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet aso? Ik bedoel, ik vroeg nog : Mocht je vandaag wel antwoord krijgen hoor ik het dan van je? ja dat zou ik dan vandaag nog horen.
In snits?
MD, echt, wat onwijs lief, en dat van iemand die ik amper ken, echtquote:
Ik zal checkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
check dan voor je weggaat de brievenbus ffof moet ik aanbellen (want daar ben ik dan weer te schijterig voor
)
ik bel nu. Ze zullen er wel flauw van worden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zou t zeker nog doen, na 17en kun je sowieso tot maandag wachten
ja ik ben een Sneekse (tot mn 18e gewoond, ouders wonen er nog) toen Utrecht en nu Maastricht
nou en? jij wordt ook flauw van je pootquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik bel nu. Ze zullen er wel flauw van worden.
Ja ik wist dat je nog een Nacho kaart wilde..maar had hem liever met een andere tekst erop gestuurdquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Multi, jouw kaart van Nacho vond ik zoooooo mooi en lief trouwens, ik weet niet of ik dat al gezegd had![]()
Beter dan dat de OK onderwater staatquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:20 schreef Qwea het volgende:
Nou, onderwater staat op de OK, dus wordt pas maandag. Bel maandag gewoon nog een x om 15u
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Beter dan dat de OK onderwater staat
Ik zou wel willen maar ik moet nog bier zuipen werkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]moet jij niet gewillige (of ongewillige, stribbelt zo lekker tegen!) meisjes betasten?
Mag je niet mee dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:07 schreef Qwea het volgende:
Kutalle boodschappen gedaan, wilde ik morgen dus bloemkool eten... ja, da gaat nie door want Mo gaat uiteten met zijn ouders.
Eens zien wat ik mezelf dan fix morgen.
En je hebt op het werk geen wijven rondlopen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik moet nog bier zuipen werken
Ik wil niet mee.quote:
Eentje, sinds twee weken. En als ik die wegjaag krijg ik ruzie met de rest van kantoor (en dus geen vast contract over vier maandenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
En je hebt op het werk geen wijven rondlopen?
Wij eten vis met gebakken aardappeltjes en worteljes en ijs naquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:28 schreef Oognip het volgende:
Wij gaan vanavond lekkere minestronesoep eten
Wat heb je toch een zwaar leven , arme jongen tochquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Eentje, sinds twee weken. En als ik die wegjaag krijg ik ruzie met de rest van kantoor (en dus geen vast contract over vier maanden) Daarbij is ze al meerderjarig, al een decennium of twee
Toen hier nog alleen kerels werkten was het makkelijker ja. We denken erover er nog een vrouw bij te halen, kunnen ze elkaar bezighouden zodat wij weer aan werken toekomenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat heb je toch een zwaar leven , arme jongen toch
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Toen hier nog alleen kerels werkten was het makkelijker ja. We denken erover er nog een vrouw bij te halen, kunnen ze elkaar bezighouden zodat wij weer aan werken toekomen
Ah, vandaar. Ik zou zeggen: kapsalonquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil niet mee.
Ik ben nog niet daar weer geweest nadat ik Mo's vader het huis uitgepleurd heb n.a.v die hele verbouwingsellende.
Vind het niet erg hoor, eet ik ook eens een keer wat ik wil. Ik denk dat ik zelfs shoarma maak want dat lust Mike toch nie.
Ooh fuck ja! Goeiequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ik zou zeggen: kapsalon
Dan geniet er maar van, ik heb die vorige week gehad, stik maar met de calorietjes dacht ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh fuck ja! Goeie![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb ik al megalang niet gehad.
quote:
nee dat begrijp ik hoor maar ik wolde ook wel maar durfde geen adres te vragen steeds..quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
MM, echt superlief, mn collega bracht het net mee naar boven
Je weet dat het geen verplichting was of zo he![]()
Superlieve kaart ook
Wat goed voor Lynnquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:50 schreef Oognip het volgende:
Ik moet even jompelen
Lynn heeft een baasje
Gezelligquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat goed voor Lynn, ik jompel wel even mee
quote:
Jeej voor Kitty en ElisaBeeeeeeequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef MissBliss het volgende:
Hallo, Kitty is zojuist helemaal goedgekeurd door de dierenarts en ze is daar gekomen dankzijElisaB
Dat wilde ik even melden.
Ik heb ook wel tramadol voor je, of oxyquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef Bamba het volgende:
De huisarts dacht zelf aan een spastische darm, dus heeft laxeermiddel voorgeschreven. Terwijl ik geen obstipatie of constipatie heb
.
M'n tante had nog wel Tramadol voor me liggen, maar dat lijkt me niet zo verstandig om dat zomaar in te nemen.
Zou ik daar goed van kunnen slapen ja?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ook wel tramadol voor je, of oxy
Goh had je vaste postbode een vrij dag vandaag, dat ze niet zijn gepiktquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik had vandaag slaappillen in de bus , dormicom
Oscarquote:
Heb je nog steeds zoveel pijn Bamba, dan zou ik morgen weer naar de HP gaan hoor, beterschapquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef Bamba het volgende:
De huisarts dacht zelf aan een spastische darm, dus heeft laxeermiddel voorgeschreven. Terwijl ik geen obstipatie of constipatie heb
.
M'n tante had nog wel Tramadol voor me liggen, maar dat lijkt me niet zo verstandig om dat zomaar in te nemen.
Het is nu weer even wat minder, pijnstillers werken weer. Maar voor het slapen gaan neem ik weer even 2 in, anders slaap ik weer zo slecht ben ik bangquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb je nog steeds zoveel pijn Bamba, dan zou ik morgen weer naar de HP gaan hoor, beterschap
quote:
Van tramadol? De eerste keer wordt je er keisuf van, van oxy ook. En het is op recept idd, maar boeiequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zou ik daar goed van kunnen slapen ja?. Maar dat mag je toch niet zomaar innemen?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik had vandaag slaappillen in de bus , dormicom
Dan is het goed als je oom zodra hij terug is van vakantie aktie gaat ondernemen en om hem achter de veren te zitten als hij het soms uitstelt, lief dat je haar iedere dag beltquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:54 schreef Oognip het volgende:
Ik bel mijn oma nu elke dag en krijg elke dag hetzelfde te horen: bang voor inbrekers, maakt zich druk omdat haar zoon (die veel voor haar regelt) op vakantie is, ze heeft mooie bloemen gekregen van mijn moeder en vader en oom. Nu was ze de roosjes van mijn oom opeens kwijtze zag ze niet meer dus die zal ze wel weg gegooid hebben. Ik bel haar nu elke dag rond 19:30 en 5 van de 9 dagen dat ik nu gebeld heb heeft ze of niet gegeten, of is nog van plan te gaan eten (cup a soup). Vandaag had ze toevallig al soep gegeten.
Trouwens de overige 4 dagen dat ze wel goed gegeten heeft, had ze visite en is ze uiteten geweest of heeft ze daar gegeten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan is het goed als je oom zodra hij terug is van vakantie aktie gaat ondernemen en om hem achter de veren te zitten als hij het soms uitstelt, lief dat je haar iedere dag belt
Dat is idd een heel goed idee van je om het op te schrijvenquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Trouwens de overige 4 dagen dat ze wel goed gegeten heeft, had ze visite en is ze uiteten geweest of heeft ze daar gegeten.
Ik hou een document bij, elke keer als ik haar gesproken heb typ ik kort wat ze heeft gedaan/gezegd. Ze is heel blij dat ik elke dag bel gelukkig
Controleren kan ik het natuurlijk niet dus zeker weten ook niet, maar ik denk dat ze over het eten nog wel weet. Ik bel bewust vlak na het eten en dan zegt ze zelf dat ze niet gegeten heeft of dat ze nog moet eten (maar dan is ze al pinda's aan het eten of zo). Als ze zegt dat ze nog moet eten en nog gaat eten, dat geloof ik niet dat ze nog doet,quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
@oognip hopelijk ziet je oom in dat er actie ondernomen moet worden. Eet je oma echt niet? of weet ze het niet meer?
Wat jammer dat ze het eten van tafeltje dekje niet lekker vondquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo naar dat je zover weg woont. Ik kon ook niet zomaar langs gaan bij mijn oma en toen ze een keer gechecked werd door de HA bleek ze een groot vitamine D te kort te hebben. Ze at wel maar toch ging het niet goed vanaf toen kreeg ze tafeltje dekje maar dat vond ze niet lekker dus gooide ze vaak weg.
Ja, die had ik vanmiddag, maar ik heb zo'n droge muil dat ik maar ff aquaris ben gaan halenquote:
Slimme meidquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die had ik vanmiddag, maar ik heb zo'n droge muil dat ik maar ff aquaris ben gaan halen
Wat klinkt dat leukquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:31 schreef Bamba het volgende:
De acapella groep waar ik regelmatig naartoe ga, heeft deze week set fire to the rain van Adele gedaan bij Giel Beelen
http://giel.vara.nl/Mega-(...)4fe89f3a64ffdcf1afb8
Misschien moet ik wat Malibu in mijn aquarius doenquote:
Dat lijkt me wel jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet ik wat Malibu in mijn aquarius doen
Cool he? Ze hebben net een nieuwe cd uit. Staat ook Good God van Anouk op, ook al zo gaafquote:
Zoeperquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef MissBliss het volgende:
Hallo, Kitty is zojuist helemaal goedgekeurd door de dierenarts en ze is daar gekomen dankzijElisaB
Dat wilde ik even melden.
Ja, dat laatste dacht ik alquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehehe ik praatte voor Qweaik houd niet van bier en ben (gelukkig) ook geen tukker
Nee jij bent pas zoeperquote:
Echt een kleine moeite. Leuk om weer eens in Amsterdam te zijn (was er al 100 jaar niet meer geweest) en gewoon ook wel lekker om teminste iets te kunnen doen. Zo zit de mensch dan blijkbaar ook in elkaar.quote:
Nee, ik zat net naar jou te kijken! Gaat het een beetje? Helpen de pijnstillers??quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:25 schreef Bamba het volgende:
Tombo
Zijn jullie ook the Voice aan kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb bewijs dat ik heul netjes rijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb bewijs dat ik heul netjes rijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat goed dat je de zaag zo rustig vervoerd hebt
![]()
Ik heb bewijs dat ik heul netjes rijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ja hoor, pijnstilling werkt voor nu. Heerlijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik zat net naar jou te kijken! Gaat het een beetje? Helpen de pijnstillers??
Ik welquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:25 schreef Bamba het volgende:
Tombo
Zijn jullie ook the Voice aan kijken?
Goed om te horenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:32 schreef Bamba het volgende:
Ja hoor, pijnstilling werkt voor nu. Heerlijk. En met jou? Is je migraine weg?
En nu? Wanneer moet je geopereerd worden?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja hoor, pijnstilling werkt voor nu. Heerlijk. En met jou? Is je migraine weg?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed om te horen
Met mij gaat het weer prima
Dinsdag krijg ik de officiële uitslag. Daarna zal ik wel weer op een wachtlijst komenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nu? Wanneer moet je geopereerd worden?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
auto stuk Bamba?
Is het nog geen januari? Ik wil mijn nieuwe auto
Niet gelezen maar heeft Ean the big roll nog een keer voor je gedaan??quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
auto stuk Bamba?
Is het nog geen januari? Ik wil mijn nieuwe auto
Dat is nie goe nie, maar het kan wel gemaakt?quote:
Weet ik nog niet, heb m vanmiddag bij de garage gebracht. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is nie goe nie, maar het kan wel gemaakt?
Wat denk je zelf iets voor haar mama doen is zo 2010. Behalve me onder kotsen dat is dan wel weer helemaal hipquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Niet gelezen maar heeft Ean the big roll nog een keer voor je gedaan??
En nu maar hopen dat de kosten een beetje meevallenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, heb m vanmiddag bij de garage gebracht. Ben benieuwd
Dus je gaat een Verona van der Leur'tje doen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik wilde de rekening van mijn mobiele telefoonabonnement bekijken online, staat er ineens dat ik de surf en mail optie kan inschakelen...
Maar als het goed is heb ik dat alDus ineens ben ik bang dat ik een rekening van 500 euro ofzo ga krijgen
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat denk je zelf iets voor haar mama doen is zo 2010. Behalve me onder kotsen dat is dan wel weer helemaal hip
Ja echt de liefde spat er vanaf en dan gaan lachen he na het kotsen.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat denk je zelf iets voor haar mama doen is zo 2010. Behalve me onder kotsen dat is dan wel weer helemaal hip
Als het moetquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus je gaat een Verona van der Leur'tje doen?
Misschien moet je haar een zetje geven of op een schuin kantje leggenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja echt de liefde spat er vanaf en dan gaan lachen he na het kotsen.
Mijn lieve tante pollewop. Ik hoop dat ik morgen haar rol eens ga zien want zondag ben ik er de hele dag niet.
Toen ik haar vanmorgen probeerde te laten rollen deed ze net of ze aan het stikken was.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet je haar een zetje geven of op een schuin kantje leggen![]()
Wel foto's maken he
Daewoo Matizquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ow dat is balen hopelijk kunnen ze de koppeling nog afstellen.
Wat voor auto heb je?
Ik hoop het!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Daar hebben wij ook nog even na gekeken. Die zijn volgens mij wel redelijk af te stellen.
Ik ben blij dat je het vandaag hebt ontvangen. En die steentjes dat was moeilijk............quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:46 schreef oh-oh het volgende:
En Maes, twee steentjes ipv 1![]()
Die hadden we niet zien aankomen he?
En herfstthee![]()
En al die vreselijk lieve kaartjes van iedereen![]()
Zo stom, mijn hele kast hing vol met kaarten, die heb ik zaterdag afgepakt ( meer met mijn verjaardag en de feestdagen in mn achterhoofd), ik geloof dat ik m nu alweer half vol kan hangen met alle kaartjes voor Karel
![]()
![]()
En Bamba, de tekening van R ook
Echt hé, ik hou d'r vanquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik hoop het!!
Wow deze vent bij TVOH heeft een mooie stem
Zal je altijd zien met die babietjes; als je gaat drukken, gaan ze zich aanstellenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Toen ik haar vanmorgen probeerde te laten rollen deed ze net of ze aan het stikken was.
's morgens is ze niet op haar best zeg maar en als ik haar bij de opvang heb opgehaald is ze toto en wil dus ook niet meer rollen.
Ik stuur hem eerst ter controle naar jou, goed?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je wel meer uit doen dan Verona, die snapt het nog niet helemaal
Doe maar, ik zou niet willen dat die carrière mislooptquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik stuur hem eerst ter controle naar jou, goed?
Wat een opofferingquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe maar, ik zou niet willen dat die carrière misloopt
quote:
Kauwgomquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:36 schreef Bamba het volgende:
Hey, Ben Saunders zonder gouden tand. Veel beter
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker tokkie mokkel ook.![]()
Ach als hij er zat is kan zn broertje dr altijd nog in elkaar rossen
Ik snap dat naam tatoeëren toch al niet zo. De enige naam die ik zou laten tatoeëren zou die van m'n zoon zijn. Maar no way die van m'n vriendquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Handig ook, een naam op je kop laten tatoeeren. Straks ben je echt kaal en is het uit
Ja ditquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
Namen tatoeëren is sowieso niet echt handig (tenzij kind, maar dan nog een beetje )
Het zal je maar gebeurenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind het altijd zo dom als mensen hun eigen naam laten zetten. Bang dat ze het vergeten ofzo.
Ja, ging goed hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
Hoe ging het bij jou? We treffen het met het weer vandaag he?
Verstandigquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:43 schreef tombolafan het volgende:
Ing
Ik was gister moe en ben vroeg gaan slapen
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag!
Andy mag voor adoptie. Samen met Brummetje.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag!
Andy mag voor adoptie. Samen met Brummetje.
Dat is in elk geval wel netjes, dat telefoontje en de mededeling.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net gebeld door een mevrouw van de Animal Cops, ze gaan er goddank toch werk van maken, maar ze weet niet zeker of dat gaat lukken omdat die mensen in Belgie wonen, ik word op de hoogte gehouden...
Ze vragen een vergoeding voor online artikelen uit de laatste 2 maandenquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:49 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Zo weer met La Biet op cursus!
Eerst even de Volkskrant kopen, staan 2 pagina's over FOK! in
newbiequote:Op zaterdag 5 november 2011 14:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Morgen zit ik alweer een jaar op FOK!
En vandaag precies 52 weken
Ik ben gewoon braaf een papieren exemplaar gaan kopen vandaagquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ze vragen een vergoeding voor online artikelen uit de laatste 2 maanden
Newbiequote:Op zaterdag 5 november 2011 14:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zeg, ik kan niet gelijk heel lang op FOK! zitten
Mooi!quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net gebeld door een mevrouw van de Animal Cops, ze gaan er goddank toch werk van maken, maar ze weet niet zeker of dat gaat lukken omdat die mensen in Belgie wonen, ik word op de hoogte gehouden...
Nou ja, de Volkskrant is altijd wel aardig (als in: er zitten achtergronden bij). Misschien dat ik er ook nog een koop. Of misschien wacht ik gewoon 2 maandenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben gewoon braaf een papieren exemplaar gaan kopen vandaag
Anderhalve bladzijde tekst en dan ook nog eens een paginagrote (!) illustratie, op het voorblad van het betreffende katern. Tof!
Prima dat ze erachteraan gaanquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Verkopen allemaal verzorgingsproducten met alleen maar natuurlijke ingrediënten. Heerlijk!quote:
Even kijkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:19 schreef Oognip het volgende:
Verkopen allemaal verzorgingsproducten met alleen maar natuurlijke ingrediënten. Heerlijk!
http://www.sabon.nl/
quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:35 schreef Croli het volgende:
Zo, druk bezig met de voorbereidingen van het etentje vanavond...
Groentes en aardappels mooi gemaakt en alvast voorgekookt. Toetje onderdeel 1 zit in de vriezer. Soepje voor onderdeel amuse voorgerecht in de maak. Zo nog een amuse maken, de andere doe ik pas net van tevoren..
Tot nu toe gaat het allemaal voorspoedig!!!
Jij eet uit begrijp ik?quote:
nope, ook thuis.Mo zou uit eten.quote:
Kun je hem vertroetelen.quote:
Voor: 3 amuses met gerookte kipquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is toetje onderdeel 1? Wat gaat het worden?
En wat word je andere amuse?
Oh my... dat klinkt geweldigquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:27 schreef Croli het volgende:
[..]
Voor: 3 amuses met gerookte kip
Hoofd: ossenhaas met rodewijnsaus, bloemkoolpureetje, aardappeltjes en worteltjes
Na: smeltende chocoladetaartje met zelfgemaakte frambozensorbet.
Ik zal foto's maken en deze morgen hier plaatsen
Geen van beide, mo hoeft geen etenquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En nu? Kapsalon of bloemkool?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |