Wel kut dat je drank en peuken zulke vriendjes zijnquote:
Ja, nu moet ik helemaal braaf door het leven.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wel kut dat je drank en peuken zulke vriendjes zijn
Tis dat je zo ver weg woont..quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Dus MBtje, kom bij mij maar stiekem paffen![]()
![]()
Aaaaaaaaaaahw. Dat is zielig voor je. Nou, weet je, dan drink ik straks wel 1tje extra voor jequote:Op vrijdag 4 november 2011 14:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik helemaal braaf door het leven.
Hartverwarmend die Qwea!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaahw. Dat is zielig voor je. Nou, weet je, dan drink ik straks wel 1tje extra voor jezo ben ik dan ook wel weer
Je hebt zoveel mooie foto's, je gaat hem vast goed kunnen besteden!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Qwea Greys en Senes, die bon, das echt superlief
Dat idee had ik ook toen ik die kaart zag. Ik dacht nog: de foto had zo uit jouw camera kunnen komen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Nok, jouw kaart, dat lijkt echt net ons eigen klaprozenveld op de heuvel, kippenvel kreeg ik van de kaart alleen al
Graag gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Jij ook bedankt voor je lieve kaartje Samzz
Hiquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
Hoi Samzz
Fijn dat je paard weer de oude is!
Ben blij dat je ze leuk vindtquote:
quote:
" en ook namens meneer I. de groetjes"quote:
Heb je er een scottish fold van gemaakt?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben benieuwd naar de foto's![]()
Nog anderhalf uur....ik wil naar huis, kijken hoe het met m'n aTomBommetje is na het tabletje.
Als z'n oortjes hangen is het goed![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
" en ook namens meneer I. de groetjes"
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Godallejezus, op de radio nu een smakeloze grap zeg, ze gaan de nep rijdende rechter bellen dat hun chihuahua is doodgebeten
ik kan je huis ongeveer te vinden maar heb geen idee wat je huisnummer isquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:58 schreef oh-oh het volgende:
MM jij weet gewoon waar ik woon muts![]()
Maar tis niet erg hoor
ja maar kan ik daar n kaartje naartoe doen voor jou dan?quote:
Wat walgelijk zegquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Godallejezus, op de radio nu een smakeloze grap zeg, ze gaan de nep rijdende rechter bellen dat hun chihuahua is doodgebeten
check dan voor je weggaat de brievenbus ffquote:
Nee man. Had verse bloemkool meegenomen, hoef niet 2x pw bloemkoolquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Neem je bloemkool uit de vriezer , van die losse bloempjes, kun je zoveel ontdooien als je in je uppie wil eten
Gewoon doenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:10 schreef Qwea het volgende:
ik had om 11u Sneek gebeld met nog een vraag, maar de arts staat op de OK, ze hoopte vandaag mij antwoord te kunnen geven ook over de spoed vraag, maar kon niks beloven. Aso als ik bel of ze al antwoord heeft?
Als ze die had gehad had ze wel gebeld toch?
Niet aso? Ik bedoel, ik vroeg nog : Mocht je vandaag wel antwoord krijgen hoor ik het dan van je? ja dat zou ik dan vandaag nog horen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gewoon doen
(wist je dat ik ben geboren en getogen in Sneek?)
Mag je niet mee dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:07 schreef Qwea het volgende:
Kutalle boodschappen gedaan, wilde ik morgen dus bloemkool eten... ja, da gaat nie door want Mo gaat uiteten met zijn ouders.
Eens zien wat ik mezelf dan fix morgen.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Miss Dynastie , ik begrijp dat die hele berg lekkers allemaal van jou komt, omg, wat lief zeg![]()
ik zou t zeker nog doen, na 17en kun je sowieso tot maandag wachtenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet aso? Ik bedoel, ik vroeg nog : Mocht je vandaag wel antwoord krijgen hoor ik het dan van je? ja dat zou ik dan vandaag nog horen.
In snits?
MD, echt, wat onwijs lief, en dat van iemand die ik amper ken, echtquote:
Ik zal checkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
check dan voor je weggaat de brievenbus ffof moet ik aanbellen (want daar ben ik dan weer te schijterig voor
)
ik bel nu. Ze zullen er wel flauw van worden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zou t zeker nog doen, na 17en kun je sowieso tot maandag wachten
ja ik ben een Sneekse (tot mn 18e gewoond, ouders wonen er nog) toen Utrecht en nu Maastricht
nou en? jij wordt ook flauw van je pootquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik bel nu. Ze zullen er wel flauw van worden.
Ja ik wist dat je nog een Nacho kaart wilde..maar had hem liever met een andere tekst erop gestuurdquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Multi, jouw kaart van Nacho vond ik zoooooo mooi en lief trouwens, ik weet niet of ik dat al gezegd had![]()
Beter dan dat de OK onderwater staatquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:20 schreef Qwea het volgende:
Nou, onderwater staat op de OK, dus wordt pas maandag. Bel maandag gewoon nog een x om 15u
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Beter dan dat de OK onderwater staat
Ik zou wel willen maar ik moet nog bier zuipen werkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]moet jij niet gewillige (of ongewillige, stribbelt zo lekker tegen!) meisjes betasten?
Mag je niet mee dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:07 schreef Qwea het volgende:
Kutalle boodschappen gedaan, wilde ik morgen dus bloemkool eten... ja, da gaat nie door want Mo gaat uiteten met zijn ouders.
Eens zien wat ik mezelf dan fix morgen.
En je hebt op het werk geen wijven rondlopen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik moet nog bier zuipen werken
Ik wil niet mee.quote:
Eentje, sinds twee weken. En als ik die wegjaag krijg ik ruzie met de rest van kantoor (en dus geen vast contract over vier maandenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
En je hebt op het werk geen wijven rondlopen?
Wij eten vis met gebakken aardappeltjes en worteljes en ijs naquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:28 schreef Oognip het volgende:
Wij gaan vanavond lekkere minestronesoep eten
Wat heb je toch een zwaar leven , arme jongen tochquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Eentje, sinds twee weken. En als ik die wegjaag krijg ik ruzie met de rest van kantoor (en dus geen vast contract over vier maanden) Daarbij is ze al meerderjarig, al een decennium of twee
Toen hier nog alleen kerels werkten was het makkelijker ja. We denken erover er nog een vrouw bij te halen, kunnen ze elkaar bezighouden zodat wij weer aan werken toekomenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat heb je toch een zwaar leven , arme jongen toch
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Toen hier nog alleen kerels werkten was het makkelijker ja. We denken erover er nog een vrouw bij te halen, kunnen ze elkaar bezighouden zodat wij weer aan werken toekomen
Ah, vandaar. Ik zou zeggen: kapsalonquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil niet mee.
Ik ben nog niet daar weer geweest nadat ik Mo's vader het huis uitgepleurd heb n.a.v die hele verbouwingsellende.
Vind het niet erg hoor, eet ik ook eens een keer wat ik wil. Ik denk dat ik zelfs shoarma maak want dat lust Mike toch nie.
Ooh fuck ja! Goeiequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ik zou zeggen: kapsalon
Dan geniet er maar van, ik heb die vorige week gehad, stik maar met de calorietjes dacht ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh fuck ja! Goeie![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb ik al megalang niet gehad.
quote:
nee dat begrijp ik hoor maar ik wolde ook wel maar durfde geen adres te vragen steeds..quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
MM, echt superlief, mn collega bracht het net mee naar boven
Je weet dat het geen verplichting was of zo he![]()
Superlieve kaart ook
Wat goed voor Lynnquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:50 schreef Oognip het volgende:
Ik moet even jompelen
Lynn heeft een baasje
Gezelligquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat goed voor Lynn, ik jompel wel even mee
quote:
Jeej voor Kitty en ElisaBeeeeeeequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef MissBliss het volgende:
Hallo, Kitty is zojuist helemaal goedgekeurd door de dierenarts en ze is daar gekomen dankzijElisaB
Dat wilde ik even melden.
Ik heb ook wel tramadol voor je, of oxyquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef Bamba het volgende:
De huisarts dacht zelf aan een spastische darm, dus heeft laxeermiddel voorgeschreven. Terwijl ik geen obstipatie of constipatie heb
.
M'n tante had nog wel Tramadol voor me liggen, maar dat lijkt me niet zo verstandig om dat zomaar in te nemen.
Zou ik daar goed van kunnen slapen ja?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ook wel tramadol voor je, of oxy
Goh had je vaste postbode een vrij dag vandaag, dat ze niet zijn gepiktquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik had vandaag slaappillen in de bus , dormicom
Oscarquote:
Heb je nog steeds zoveel pijn Bamba, dan zou ik morgen weer naar de HP gaan hoor, beterschapquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:12 schreef Bamba het volgende:
De huisarts dacht zelf aan een spastische darm, dus heeft laxeermiddel voorgeschreven. Terwijl ik geen obstipatie of constipatie heb
.
M'n tante had nog wel Tramadol voor me liggen, maar dat lijkt me niet zo verstandig om dat zomaar in te nemen.
Het is nu weer even wat minder, pijnstillers werken weer. Maar voor het slapen gaan neem ik weer even 2 in, anders slaap ik weer zo slecht ben ik bangquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb je nog steeds zoveel pijn Bamba, dan zou ik morgen weer naar de HP gaan hoor, beterschap
quote:
Van tramadol? De eerste keer wordt je er keisuf van, van oxy ook. En het is op recept idd, maar boeiequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zou ik daar goed van kunnen slapen ja?. Maar dat mag je toch niet zomaar innemen?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik had vandaag slaappillen in de bus , dormicom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |