Zodra vrouwenvoeten worden blootgesteld aan zuurstof koelen ze automatisch 20 graden afquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dan zijn ze uit slimpie.. maar omdat ik ze daarvoor heb gedragen geen koude voetjes
Ik heb me voorgenomen dit jaar gewoon 300 kilo aan beton in de kofferbak te leggen.quote:
ik zit toch liever in de hitte moet ik zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan beter tegen kou dan tegen hitte![]()
op zich een goed plan. met winterbanden kom je ook wel weg.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:57 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen dit jaar gewoon 300 kilo aan beton in de kofferbak te leggen.Sta je daar met je tollende achterbandjes terwijl elke andere koektrommel vrolijk wegrijdt.
Ja! Bomen vol met sneeuw en dan hard aan een tak trekken. Ow, grootste plezier!quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:54 schreef rival het volgende:
Schaatsen in het park, alle bomen vol met sneeuw....
ik hou zoveel van de winter dat ik zelfs de kou trotseer. (ik haat kou)
En die tak keihard tegen je giegel krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja! Bomen vol met sneeuw en dan hard aan een tak trekken. Ow, grootste plezier!
Nou idd, je hebt me overtuigd, wat een topentertainment, wat is mijn leven leeg geweest voor ik dit wistquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja! Bomen vol met sneeuw en dan hard aan een tak trekken. Ow, grootste plezier!
Sauna!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef dawg het volgende:
ik kan heel goed tegen hitte, maar zodra het boven de 40gr komt vind ik het toch niet meer zo relax eigenlijk.
Je giegel?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die tak keihard tegen je giegel krijgen
Hahaha! Nee, dat zit dan niet in mijn fantasiequote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die tak keihard tegen je giegel krijgen
Zeiksnor!quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou idd, je hebt me overtuigd, wat een topentertainment, wat is mijn leven leeg geweest voor ik dit wist.
"Ik hou van .... MIJquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |