quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:30 schreef Rezania het volgende:
Oh, dat krantenartikel.Ik begrijp hem nu pas.
Verhaal over FOK!
Het is gewoon pesten zeg ik je.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:01 schreef Staal het volgende:
Niemand die es een keer duidelijkheid geeft ook he? Ik weet en ik laat even weten dat ik het weet en vertel je intussen lekker niks.
WTF?
Zeg vooral niks he.quote:
Staat het niet ergens online?quote:
Nopequote:Op zaterdag 5 november 2011 00:22 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Staat het niet ergens online?
Dan maar om 6 uur naar het pompstation hier om de krant te halen.quote:
Wat lief van jequote:Op zaterdag 5 november 2011 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oeh! Echt tof! Voor jou en voor FOK!..
Hey, niemand kan ontkennen wat jij allemaal voor FOK! hebt betekent, al die jaren... Je verdient het!quote:
Wat gaaf.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:56 schreef betyar het volgende:
Beetje POL wegzetten als het kwade topic van Fok!.![]()
![]()
![]()
Hihihihihihihi maar daar komt het volk op af!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:56 schreef betyar het volgende:
Beetje POL wegzetten als het kwade topic van Fok!.![]()
![]()
![]()
Nou ja, ze was wel mild over POL (=FOK!), vind ik.quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hihihihihihihi maar daar komt het volk op af!!!!
Ga kopen manquote:
Moet je naar buiten.quote:
Er worden geen ergernissen gewekt in POL, op PHP na dan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ze was wel mild over POL (=FOK!), vind ik..
Je hebt toch een vrouw?!quote:
Het staat bol van de testosteron alleen en het gaat allemaal nergens over.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Er worden geen ergernissen gewekt in POL, op PHP na dan.
Een onwaardig "Wie heeft de grootste piemel" gehalte inderdaad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het staat bol van de testosteron alleen en het gaat allemaal nergens over..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |