SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierDo what you love, love what you do!
Maak er wat leuks vanquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:14 schreef Newbie114 het volgende:
Fipo
Ik ga dit o zo nuttige tussenuur gebruiken om een avatar te zoeken.
Moet natuurlijk wel op mijn naam slaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sepo dan maar
[..]
Maak er wat leuks van
iets met rammstein kan natuurlijk ook, zat te bedenkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel op mijn naam slaan.
Dit plaatje is een beetje uit proporties gerukt...quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
iets met rammstein kan natuurlijk ook, zat te bedenken
Wat is het eigenlijk voor plaatje???quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit plaatje is een beetje uit proporties gerukt...
Dat wordt een andere.
EDIT: nu heb ik wel weer genoeg van zoeken.
Dat weet ik. Kon niets vinden van 60x60quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:38 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk voor plaatje???
Is een beetje onduidelijk...
Dat doe ik hier helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En bij jouw ui denk ik aan een mod die deze topic op slot gaat gooien
Ja, nog geen zin gehad om een beetje leuke UI te zoeken, dus ik heb er maar een kleurtje aan gegevenquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik jouw ui zie moet ik altijd aan dat nummer "I'm blue" denken
Damn, niet lekkerders dan het gevoel van een toets maken als je weet dat bijna alles goed is hé xD Altijd als ik dat gevoel heb, is het ook een dik cijfer. Ik zou zeggen, drink er wat op!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:52 schreef HappyGirl91 het volgende:
OMG ik ben zo'n fucking baas gewoon, ik ga de hele dag naast mijn schoenen lopen vandaag
Het tentamen was van 09.00 - 12.00 en hoe laat was deze bazin klaar? 09.25. En hij ging GOED, ik was heel streng voor mezelf met bepalen welke ik zeker goed heb en dat was 80 procent, maar dat wordt wss nog hoger vanwege mijn strengheid en het vervallen van bepaalde vragen
Ik ben zo gelukkigwat een tentamentje wel niet met je kan doen
Jammer dat je niet je droom achterna konmaar had je uiberhaupt meegeloot of verwachtte je het gewoon sowieso niet te halen of zo?
En wat doe je dan?
Hoiquote:
Ik dacht dat het een tasje was.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En bij jouw ui denk ik aan een mod die deze topic op slot gaat gooien
Ik ook toen ik hem voor het eerst zag.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een tasje was.
En ik ook.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook toen ik hem voor het eerst zag.
Audrey Kitching.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is dat meisje op je UI eigenlijk?
Ach, ik zou der doen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:13 schreef Sephael het volgende:
Ah okee. Waar je al niet bekend mee kan worden.
Sorry!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:17 schreef Myraela het volgende:
Ja, stelletje slimmerts. Als nou even niet iedereen een spam-bericht gaat quoten.
Dat is vervelend. Last van faalangst?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
...en ik heb net grandioos gefaald op mijn tentamen![]()
Dichtgeslagen enzo, jammer. In januari maar weer opnieuw proberen dan.
Ik weet het niet eigenlijk, gisteren heb ik een soortgelijk tentamen gemaakt dat wel prima ging, maar ik zat daar en ik wist ineens niks meerquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Last van faalangst?
Vertel mij wat over dat falen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
Nee, dat is er voor mij even niet bij. Jij?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga jij nog oefenen met versieren vanavond?
Ik voel je pijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:19 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel mij wat over dat falen.
Haha heb echt al vaak gehad dat ik het toetsblaadje open deed en dat ik dacht dit wordt niks.
Dus na 10 min weg met een zo goed als leeg antwoord vel in te leveren.
schaam schaam schaam
Mh, ondanks dat ik mijn boeken weer eens nauwelijks open heb geslagen ging die van mij nog best aardig. 6 of een 7 gok ik zo. Waar had jij tentamen over?>quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
Calculus, ik dacht dat ik het allemaal wel redelijk beheerste, en thuis was dat ook nog zoquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mh, ondanks dat ik mijn boeken weer eens nauwelijks open heb geslagen ging die van mij nog best aardig. 6 of een 7 gok ik zo. Waar had jij tentamen over?>
Komt bij mij vooral omdat ik het of niet goed geleerd heb (lees te weinig moeite voor gedaan)quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:21 schreef Sephael het volgende:
Ik kan me daar niet zo goed iets bij voorstellen. Nooit last van gehad. Gelukkig maar voor mij
Ah ja, veel oefenen idd. Niet echt een vak wat je de laatste nacht nog ff erin kunt knallen ofzo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Calculus, ik dacht dat ik het allemaal wel redelijk beheerste, en thuis was dat ook nog zo
Maar ja, dat telt niet.
Stiekeme dater. Was het een leuke kerel?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
Ik had gister een soort van date. En zou vanmiddag eigenlijk ook weg gaan, maar ik ben mijn OVchipkaart kwijt.
Had je wel zenuwen ed? Ik moet altijd extreem naar de wc voor een examen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk, gisteren heb ik een soortgelijk tentamen gemaakt dat wel prima ging, maar ik zat daar en ik wist ineens niks meer
Nee, vanavond werken. En degene die ik wilde hosselen heeft afgezegd voor werk. Gaat hem niet worden dus.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:20 schreef Sephael het volgende:
[..]
Nee, dat is er voor mij even niet bij. Jij?
Ja precies, als ik niet ga leren voor een tentamen dan weet ik ook niet alle antwoorden. Maar ik heb nog nooit gehad dat ik daar zit en dat het dan allemaal weg is ofzo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
Komt bij mij vooral omdat ik het of niet goed geleerd heb (lees te weinig moeite voor gedaan)
Of omdat ik geoefend heb met een oude toets en die nieuwe blijkt heel anders te zijn.
Of ik snap er gewoon helemaal geen reet van
Kende hem al hoor, leuke gast wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekeme dater. Was het een leuke kerel?
ppff, omdat je 1 tentamen niet haalt? je hoeveelste tentamen is dit uberhaupt?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
Nu begin ik ook meteen weer helemaal te twijfelen over mijn studiekeuze, rottentamen
Relatie materiaal of geassisteerd sop materiaal?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kende hem al hoor, leuke gast wel.
Nee ik weet ook dat het geen logische gedachten zijn, maar gewoon omdat ik sowieso heel vorig jaar enorm heb getwijfeld over wat ik wilde gaan studeren en ik op het laatste moment toch hiervoor heb gekozen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ppff, omdat je 1 tentamen niet haalt? je hoeveelste tentamen is dit uberhaupt?
wat doe je eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik weet ook dat het geen logische gedachten zijn, maar gewoon omdat ik sowieso heel vorig jaar enorm heb getwijfeld over wat ik wilde gaan studeren en ik op het laatste moment toch hiervoor heb gekozen.
Optie 2.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Relatie materiaal of geassisteerd sop materiaal?
Elektrotechniek, maar ik heb vorig jaar nagedacht over hele uiteenlopende richtingen, ik wist niet eens zeker wat voor soort studie ik wilde gaan doen, eerst was ik er zelfs van overtuigd dat ik Frans moest gaan studeren.quote:
Naja, ik kan je iig zeggen dat als je elektrotechniek haalt; je de banen voor het uitzoeken hebt. Met Frans ga je niet veel bereikenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elektrotechniek, maar ik heb vorig jaar nagedacht over hele uiteenlopende richtingen, ik wist niet eens zeker wat voor soort studie ik wilde gaan doen, eerst was ik er zelfs van overtuigd dat ik Frans moest gaan studeren.
haha was jij nou diezelfde als die daar al eerder mee kwam?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elektrotechniek, maar ik heb vorig jaar nagedacht over hele uiteenlopende richtingen, ik wist niet eens zeker wat voor soort studie ik wilde gaan doen, eerst was ik er zelfs van overtuigd dat ik Frans moest gaan studeren.
Ah, nouja dat is beter dan niks.quote:
Frans, elektrotechniek. Zelfde skillset.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's waar, en ook de voornaamste reden dat ik toch voor elektro heb gekozen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja, ik kan je iig zeggen dat als je elektrotechniek haalt; je de banen voor het uitzoeken hebt. Met Frans ga je niet veel bereiken.
Ach, veel TU'ers worden uiteindelijk ook gewoon manager; ook niet bepaald dezelfde skills...quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Frans, elektrotechniek. Zelfde skillset.
Ah madame
Hier bij ASML en Philips staan ze al op te wachtenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's waar, en ook de voornaamste reden dat ik toch voor elektro heb gekozen.
Lol, zou het de moeite zijn denk je?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:37 schreef Capstan het volgende:
Volgens mij is dit trouwens ook voor het eerst dat ik maar vier pagina's of zo heb gemist...dat is nog wel bij te lezen
Ik mis hele topics hier, ben je 2 uur weg en dan zijn er weer 2 verder.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:37 schreef Capstan het volgende:
Volgens mij is dit trouwens ook voor het eerst dat ik maar vier pagina's of zo heb gemist...dat is nog wel bij te lezen
Ik heb het complete topic op een pagina. 4 pagina's kost me toch te veel tijd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:37 schreef Capstan het volgende:
Ik ben jaloers! Ik heb de iPhone, iPad en de iMac, maar dear god, ik wil zo graag een macbook pro.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:41 schreef Keyos het volgende:
Jajajajajajajajajajjaaja straks een MacBook Pro "13 bestellen![]()
![]()
, eerste keer dat ik een Mac aanschaf, ben benieuwd.
Als je even doorspaart tot volgend jaar, dan komt er een nieuw model op de markt met betere grafische kaart. Probleem is dat ik écht geen half jaar meer kan wachten, mijn huidige laptop is 15 inch , veels te zwaar, past amper in mijn tas en de batterij is binnen 2 uur leeg, heb ik dus helemaal niets aan op school waar de stopcontacten schaars zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben jaloers! Ik heb de iPhone, iPad en de iMac, maar dear god, ik wil zo graag een macbook pro.
Wat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goedemorgen! Blijft toch vreemd klinken voor mijn doen
Alleen maar omdat ik vandaag vrij ben kan ik hier zo vroeg zijn dat ik goedemorgen kan zeggen in dit topicquote:
ik straks voor het eerst winterbanden erop laten leggen; ik ben ook zeer benieuwd...quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:41 schreef Keyos het volgende:
Jajajajajajajajajajjaaja straks een MacBook Pro "13 bestellen![]()
![]()
, eerste keer dat ik een Mac aanschaf, ben benieuwd.
Ohhhhquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik vandaag vrij ben kan ik hier zo vroeg zijn dat ik goedemorgen kan zeggen in dit topic
Ja ik wil hem voor mijn 2de studiejaar gaan halen, ik heb nu een Toshiba begin dit schooljaar gekocht, prima ding, maar die houd het maar 1 jaar vol denk ik. Ik gebruik hem erg intensief.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als je even doorspaart tot volgend jaar, dan komt er een nieuw model op de markt met betere grafische kaart. Probleem is dat ik écht geen half jaar meer kan wachten, mijn huidige laptop is 15 inch , veels te zwaar, past amper in mijn tas en de batterij is binnen 2 uur leeg, heb ik dus helemaal niets aan op school waar de stopcontacten schaars zijn.
Ik ben heel erg benieuwd naar de Mac OS, ben al heel mijn leven een Windows gebruiker, heb 2 jaar geleden voor het eerst een Apple product gekocht in de vorm van de iPhone en ben helemaal dol op dat ding. Hopelijk wordt ik niet zodanig fan dat ik ook een iMac wil hebben straks, dan betray ik Microsoft helemaal ^^.
Er word hier niet geneukt meneertje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik tijd heb lees ik wel wat terug. Ik moet natuurlijk op de hoogte blijven van wie met wie batst en wie waar fapt.
Lokasenna en Newbie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er word hier niet geneukt meneertje.
Ik heb 5 jaar met een IBM gedaan toen ik aan mijn studie begon; wat een superding was dat! Zo vaak gevallen (ook een keer van een trap van een dubbeldeks intercity)... maar nooit iets aan geweest. Die kwaliteit maken ze gewoon niet meer helaas. Enige minpunt van het ding was dat na een half jaar je accu dood was. Ik heb nu een elitebook; die bevalt ook prima, maar lijkt wel iets fragieler.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja ik wil hem voor mijn 2de studiejaar gaan halen, ik heb nu een Toshiba begin dit schooljaar gekocht, prima ding, maar die houd het maar 1 jaar vol denk ik. Ik gebruik hem erg intensief.
als je ergens in uitblinkt dan vindt je er altijd wel werk in. uiteindelijk is dat het belangrijkste.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik puur had gekeken naar wat ik leuk vond, had ik nu waarschijnlijk archeologie of oudheidkunde gestudeerd. Maar ja, als er ergens geen werk in te vinden is, is het wel die sector.
Ik ken ze ja, functioneren prima die Toshiba's (al zou ik altijd een Asus kopen zou ik een Windows laptop kopen). Wel zonde om een laptop voor een jaar te kopen, je had zeker niet het geld liggen om in 1x een MBP te kopen en was het om maar uberhaupt een laptop te hebben?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja ik wil hem voor mijn 2de studiejaar gaan halen, ik heb nu een Toshiba begin dit schooljaar gekocht, prima ding, maar die houd het maar 1 jaar vol denk ik. Ik gebruik hem erg intensief.
Uiteraard, maar ik wist geen naam.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Random chick?... naa, vind ik niet hoor; ze is wel speciaal.
Maar je kunt nooit van tevoren weten of je ergens in uitblinkt, het blijft natuurlijk een risico te kiezen voor een studierichting met een lagere baankans.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
als je ergens in uitblinkt dan vindt je er altijd wel werk in. uiteindelijk is dat het belangrijkste.
ik noem haar meestal lekkerdingquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik wist geen naam.
6 uur aan een stuk werken op een 13" lijkt me ook geen pretje... dan was ik toch voor 17" gegaan denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ken ze ja, functioneren prima die Toshiba's (al zou ik altijd een Asus kopen zou ik een Windows laptop kopen). Wel zonde om een laptop voor een jaar te kopen, je had zeker niet het geld liggen om in 1x een MBP te kopen en was het om maar uberhaupt een laptop te hebben?
ik ben indirect verplicht om een Apple laptop te kopen, ik maak vaak dagen van meer dan 6 uur in lokalen waar er geen stopcontacten zijn, en zo een EEE pc'tje lijkt mij helemaal niets, laat staat die afschuwelijke 11 inch dingen.
Prima. Axel1988 en lekkerding batsen. En Lokasenna en Newbie. Dus er wordt gebatsts.quote:
Ik had inderdaad geen geld voor een MBP en had een laptop echt nodig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ken ze ja, functioneren prima die Toshiba's (al zou ik altijd een Asus kopen zou ik een Windows laptop kopen). Wel zonde om een laptop voor een jaar te kopen, je had zeker niet het geld liggen om in 1x een MBP te kopen en was het om maar uberhaupt een laptop te hebben?
ik ben indirect verplicht om een Apple laptop te kopen, ik maak vaak dagen van meer dan 6 uur in lokalen waar er geen stopcontacten zijn, en zo een EEE pc'tje lijkt mij helemaal niets, laat staat die afschuwelijke 11 inch dingen.
Lol. En jij nog op jacht dit weekend?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima. Axel1988 en lekkerding batsen. En Lokasenna en Newbie. Dus er wordt gebatsts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |