oh had je hem ook naar .exe of .com of iets gecompileerd?quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb eens een valuta convertor weten te programmeren in Python.Gewoon command-line, geen GUI erbij.
Wel...'t gaat iniedergeval vaak genoeg off-topic...quote:Op vrijdag 4 november 2011 06:36 schreef HappyGirl91 het volgende:
Heb ik het goed begrepen of zijn de mods soepeler geworden het berispen van mensen die off-topic gaan?
Of misschien zijn ze het gewoon beu en komen ze ons een dezer dagen overvallen met een verrassingsaanval, kan ook
Hai, ik ben nog steeds wakkerquote:Op vrijdag 4 november 2011 06:39 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Wel...'t gaat iniedergeval vaak genoeg off-topic...
Maar ik gok dat ze het beu zijn geworden...
quote:
Succesquote:Op vrijdag 4 november 2011 06:41 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Jij ook!
Ik heb tentamen vandaag, nog nooit zo serieus geleerd, dit jaar. Ik was gisteren en eergisteren steeds om 06.15 op om te leren en ging dan slapen rond een uur of 21.00, 22.00
Maar ik ken het nu wel goed
Heel veel succes !quote:Op vrijdag 4 november 2011 06:41 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Jij ook!
Ik heb tentamen vandaag, nog nooit zo serieus geleerd, dit jaar. Ik was gisteren en eergisteren steeds om 06.15 op om te leren en ging dan slapen rond een uur of 21.00, 22.00
Maar ik ken het nu wel goed
Ik wil wel antwoord geven nu, maar we gaan NU naar binnen voor dat tentamenquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heel veel succes !
Geneeskunde zo te zien, mooie studie. Had ik maar een aanleg voor de vakken die nodig zijn voor Geneeskunde, heb vroeger altijd gezegd dat ik dokter ging worden, maar dat is hem toch even niet geworden door mijn klote 6'jes instelling op de middelbare school. Het is dan helemaal pijnlijk als je E.R gaat kijken en er nog erger van overtuigd raakt dat het mijn droombaan is wat ik nooit meer kan halen door het eisenpakket en daar bovenop de loting. Heb echt zwaar respect voor geneeskunde studenten.
Dat je de laatste secondes met je mobiel bezig bent is in ieder geval positief, geen last minute stampwerk erbijquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik wil wel antwoord geven nu, maar we gaan NU naar binnen voor dat tentamen
Hoe hou je het vol hahahaquote:
Ach ik was vroeger ook zoquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:52 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe hou je het vol hahaha
Als ik wel een zie tot hoelaat het doorgaat hier in het topic
Denk dat voor mij een uur of 3 wel de max was hierzo.
Tegenwoordig houd ik het trouwens wel bij normalere tijden. bevalt me wel prima zo, maar bij mij kan het ook zo weer omslaan als er iets gebeurt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:00 schreef kree het volgende:
Nouja nachtmens ben ik ook wel, maar niet tot zo laat
haha eigenlijk zou ik liever 's nachts wakker zijn als overdag, maarja dat gaat niet echt
Ja klopt, ik moet ook me best doen om een beetje ritme te houden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tegenwoordig houd ik het trouwens wel bij normalere tijden. bevalt me wel prima zo, maar bij mij kan het ook zo weer omslaan als er iets gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |