Post er zelf eens een danquote:Op donderdag 3 november 2011 23:36 schreef formerjellybean het volgende:
Sorry loka maar ik kan daar niet echt warm van worden
Hij kijkt zo nep-geil uit zijn ogen. Met een zak over zijn kop zou ik m doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er nodig jullie weer in verzoening te brengen dan wel weg te jagen?
Nog een lekkere Griekse man?
[ afbeelding ]
Wow...ongesteld??quote:Op donderdag 3 november 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is popcorn. Zet ook maar op je post-it.
Afhankelijk van het onderwerp: ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:36 schreef Supersoep het volgende:
Denk je dat je een inhoudelijke discussie met me vol kan houden?
Hahahaquote:Op donderdag 3 november 2011 23:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij kijkt zo nep-geil uit zijn ogen. Met een zak over zijn kop zou ik m doen.
Niet te geloven hè? Je zou eens moeten wetenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:38 schreef Axel1988 het volgende:
Hahaha.... maar wel een lief meisje onder dat pantser
Maakt mij niet uit of ze Grieks zijn hoor, lekkere mannen posten mag van elke willekeurige nationaliteit.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik val niet op griekse mannen dus ik post ze ook niet
Ik weet.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet te geloven hè? Je zou eens moeten weten
Lekker hè.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En ik weet hoe jouw FB eruit ziet
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Zit je vriendin weer mee te lezen.
Ik hoorde vandaag dat veel te veel kinderen verslaafd zijn aan FB. Sommigen loggen ELKE DAG wel een keer in... tjonge.. ik vroeg me af of ik al hulp moest gaan zoeken omdat ik 28x jouw profiel had bekekenquote:
Nope; kan helaas niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Axel, kwam je trouwens nog naar de meet zaterdag? Je stond namelijk nog onder het kopje "misschien"
Griekenland. Ofzo..quote:Op donderdag 3 november 2011 23:44 schreef kree het volgende:
Zo ben ik weer, waar hebben we het over?
Nee joh, jij bent toch heel geen kind. Niks aan de hand.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat veel te veel kinderen verslaafd zijn aan FB. Sommigen loggen ELKE DAG wel een keer in... tjonge.. ik vroeg me af of ik al hulp moest gaan zoeken omdat ik 28x jouw profiel had bekeken
Ohja, was ik even vergeten. Tenks!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:44 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee joh, jij bent toch heel geen kind. Niks aan de hand.
zender TLC? wtf is dat? Ik kijk nooit tvquote:Op donderdag 3 november 2011 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
TLC , Ny ink is veel harder dan LA ink ze hebben daar altijd ruzie
Ze is weer weg. Kan je snel even je shirt omhoog doen?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zit je vriendin weer mee te lezen.
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:47 schreef Supersoep het volgende:
Ze is weer weg. Kan je snel even je shirt omhoog doen?
Is dat met Kat von D? Ik vraag me altijd af hoe zulke complete leeghoofden het voor elkaar krijgen om een zaak te starten.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
TLC , Ny ink is veel harder dan LA ink ze hebben daar altijd ruzie
Overdag animal planet , s'avonds TLC ze wisselen daar de zendtijdquote:Op donderdag 3 november 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
zender TLC? wtf is dat? Ik kijk nooit tvIk weet ook niet waar je het over hebt. Ik wilde alleen knokken zien
Vooruit dan maar. Maar wel goed voelen, dat halve werk is altijd zo vreselijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]![]()
Ik wil wel even voor je voelen.
Begrijp ik dat MNF mooie ogen heeft?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]![]()
Ik wil wel even voor je voelen.
Jij wou toch ook gaan ondernemen? Zitten nu aantal ondernemers bij Pauw & Witteman over hun bedrijven te vertellen, altijd wel interessantquote:Op donderdag 3 november 2011 23:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is dat met Kat von D? Ik vraag me altijd af hoe zulke complete leeghoofden het voor elkaar krijgen om een zaak te starten.
La Ink is met Kat von D en NY ink is met Ami Jamesquote:Op donderdag 3 november 2011 23:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is dat met Kat von D? Ik vraag me altijd af hoe zulke complete leeghoofden het voor elkaar krijgen om een zaak te starten.
Ja klopt. Al ben ik mezelf aan het afleiden met wat nieuwe projecten weer. M'n business-plan trok me niet zó erg meer na wat verdere berekeningen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jij wou toch ook gaan ondernemen? Zitten nu aantal ondernemers bij Pauw & Witteman over hun bedrijven te vertellen, altijd wel interessant.
Oh, Ami is wel tof.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
La Ink is met Kat von D en NY ink is met Ami James
Wat zijn dat voor tattoo monsters? En wat is het doel? Ruzie maken? Jersey Shore is leukerquote:Op donderdag 3 november 2011 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
La Ink is met Kat von D en NY ink is met Ami James
Die homo met die baardquote:Op donderdag 3 november 2011 23:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar zijn zaak is altijd met knokpartijen echt erg , zou daar niet graag getattooeerd worden
Bij vrouwen wel ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:52 schreef Supersoep het volgende:
Heeft er hier iemand iets tegen tattoos?
Daar moet ik je wel gelijk in gevenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die homo met die baardVerschrikkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |