SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierRon Paul 2012
Vast goed bedoeld, maar moet dat?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef formerjellybean het volgende:
Dan maar een lekker nummer om de boel op te vrolijken
Ik had ook al een ubervrolijk nummer gepostquote:Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ik heb gezegd over m'n moeder is waar. Als je er zelf vervolgens voor kiest om het niet te geloven, is dat jouw probleem.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:22 schreef mrk.n het volgende:
[..]
O, eerst verwens je me dood (ernstig hoor), ontken je het en nu verdraai ik jouw woorden waar we een hele discussie over hebben gehad en je het letterlijk constant weer herhaalde.
Dat is idd een vrolijk nummerquote:Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ja dat moetquote:Op donderdag 3 november 2011 23:27 schreef Sephael het volgende:
[..]
Vast goed bedoeld, maar moet dat?
Dus? Wel lekkere vrouwen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:27 schreef Cactus1 het volgende:
Wat interesseert mij Griekenland nou? Er wonen niet eens lekkere mannen
Jij houdt van overbeharing en pukkels? Be my guest, niet mijn ding. En lekker zijn ze misschien tot hun 30e..uiterlijk. Dan worden het dikke zeekoeien.quote:
Omdat Griekenland het begin is van de totale chaos die uit gaat breken na de val van het monetaire systeem. Klinkt nu nog vergezocht, maar over een paar jaar zeg je vast: "ahaa, dus dat bedoelde hij".quote:Op donderdag 3 november 2011 23:27 schreef Cactus1 het volgende:
Glad en zonder pukkels gaarne. Zonder stekels ook.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij houdt van overbeharing en pukkels? Be my guest, niet mijn ding. En lekker zijn ze misschien tot hun 30e..uiterlijk. Dan worden het dikke zeekoeien.
Het interesseert me NIKS. Hoe duidelijk moet ik zijn? Ik maak me liever druk over dat ik Ikea zooi niet alleen in elkaar kan zettenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef Axel1988 het volgende:
Omdat Griekenland het begin is van de totale chaos die uit gaat breken na de val van het monetaire systeem. Klinkt nu nog vergezocht, maar over een paar jaar zeg je vast: "ahaa, dus dat bedoelde hij".
Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen is dat jij geen oplossing voor de Eurocrisis hebt?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:27 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben het er niet mee eens aangezien je dertig bent (volgens mij al over de dertig), dan kan je allang je eigen keuzes maken en moet je niet je ouders of je moeder gaan beschuldigen voor iets wat je allang zelf had kunnen veranderen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ik heb gezegd over m'n moeder is waar. Als je er zelf vervolgens voor kiest om het niet te geloven, is dat jouw probleem.
Overbeharing en pukkels? Ik herken dit niet, nee. Het valt mij altijd op dat zodra ik in het buitenland ben, de vrouwen er altijd beter uitzien qua kleding/make-up enzovoort. Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen standaard/saai.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij houdt van overbeharing en pukkels? Be my guest, niet mijn ding. En lekker zijn ze misschien tot hun 30e..uiterlijk. Dan worden het dikke zeekoeien.
Gooi een bom op Griekenland, dan is het ook opgelost.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:30 schreef Supersoep het volgende:
Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen is dat jij geen oplossing voor de Eurocrisis hebt?
Ik vind dit best een lekkere Griekse manquote:Op donderdag 3 november 2011 23:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor een loverboy
Dat vind ik nogal ongenuanceerd van je.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gooi een bom op Griekenland, dan is het ook opgelost.
Jij moet de politiek in!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gooi een bom op Griekenland, dan is het ook opgelost.
Meer moussaka etenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen is dat jij geen oplossing voor de Eurocrisis hebt?
Het is geen kwestie van het er mee eens zijn of niet, het is een kwestie van mij geloven of niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens aangezien je dertig bent (volgens mij al over de dertig), dan kan je allang je eigen keuzes maken en moet je niet je ouders of je moeder gaan beschuldigen voor iets wat je allang zelf had kunnen veranderen.
Ah joh, over een paar jaar zijn die Ikea-kastjes toch alleen nog maar waardevol als brandhoud. Nutsvoorzieningen zijn de eerste dingen die eraan gaan bij de totale chaos.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het interesseert me NIKS. Hoe duidelijk moet ik zijn? Ik maak me liever druk over dat ik Ikea zooi niet alleen in elkaar kan zetten
Geef me ongelijk dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:32 schreef Supersoep het volgende:
Dat vind ik nogal ongenuanceerd van je.
Lijkt me niks, daar mag je geen grapjes makenquote:
Het gaat niet om 'geloven'. Ik geloof dat jij er zo over denkt.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van het er mee eens zijn of niet, het is een kwestie van mij geloven of niet.
Wat ik vertelde, was de waarheid.
Het is 'zeiken'quote:Op donderdag 3 november 2011 23:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het is geen kwestie van het er mee eens zijn of niet, het is een kwestie van mij geloven of niet.
Wat ik vertelde, was de waarheid.
Jij de waarheid niet geloven? Touch luck, jouw probleem
heh bah, moet je er nou steeds over blijven doorzijken, MJP??
Goed, geloof je me niet. Wil je nu stoppen want ik wordt een beetje moe van jouw gezanikquote:Op donderdag 3 november 2011 23:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het gaat niet om 'geloven'. Ik geloof dat jij er zo over denkt.
Tot die tijd wil ik er wel op kunnen zitten of er spullen in kunnen stoppenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:32 schreef Axel1988 het volgende:
Ah joh, over een paar jaar zijn die Ikea-kastjes toch alleen nog maar waardevol als brandhoud. Nutsvoorzieningen zijn de eerste dingen die eraan gaan bij de totale chaos.
Die lange en korte eij heb ik altijd al moeite mee gehad, en 't zal ook niet de laatste keer zijn dat ik die fout maak. Maar alsnog bedankt..denk ikquote:
Jij ging toch ruzie op tv kijken? Waarom mag het hier niet dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:34 schreef formerjellybean het volgende:
Blijven jullie beiden doorgaan , pas op hoor of ik bitchslap jullie
Zolang jij mij niet aanspreekt.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, geloof je me niet. Wil je nu stoppen want ik wordt een beetje moe van jouw gezanik
plak een post-it op je beeldscherm.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Die lange en korte eij heb ik altijd al moeite mee gehad, en 't zal ook niet de laatste keer zijn dat ik die fout maak. Maar alsnog bedankt..denk ik
Ga ik eg nie doen op m'n 32in beeldscherm!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
plak een post-it op je beeldscherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |