Jij moet de politiek in!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gooi een bom op Griekenland, dan is het ook opgelost.
Meer moussaka etenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen is dat jij geen oplossing voor de Eurocrisis hebt?
Het is geen kwestie van het er mee eens zijn of niet, het is een kwestie van mij geloven of niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens aangezien je dertig bent (volgens mij al over de dertig), dan kan je allang je eigen keuzes maken en moet je niet je ouders of je moeder gaan beschuldigen voor iets wat je allang zelf had kunnen veranderen.
Ah joh, over een paar jaar zijn die Ikea-kastjes toch alleen nog maar waardevol als brandhoud. Nutsvoorzieningen zijn de eerste dingen die eraan gaan bij de totale chaos.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het interesseert me NIKS. Hoe duidelijk moet ik zijn? Ik maak me liever druk over dat ik Ikea zooi niet alleen in elkaar kan zetten
Geef me ongelijk dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:32 schreef Supersoep het volgende:
Dat vind ik nogal ongenuanceerd van je.
Lijkt me niks, daar mag je geen grapjes makenquote:
Het gaat niet om 'geloven'. Ik geloof dat jij er zo over denkt.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van het er mee eens zijn of niet, het is een kwestie van mij geloven of niet.
Wat ik vertelde, was de waarheid.
Het is 'zeiken'quote:Op donderdag 3 november 2011 23:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het is geen kwestie van het er mee eens zijn of niet, het is een kwestie van mij geloven of niet.
Wat ik vertelde, was de waarheid.
Jij de waarheid niet geloven? Touch luck, jouw probleem
heh bah, moet je er nou steeds over blijven doorzijken, MJP??
Goed, geloof je me niet. Wil je nu stoppen want ik wordt een beetje moe van jouw gezanikquote:Op donderdag 3 november 2011 23:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het gaat niet om 'geloven'. Ik geloof dat jij er zo over denkt.
Tot die tijd wil ik er wel op kunnen zitten of er spullen in kunnen stoppenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:32 schreef Axel1988 het volgende:
Ah joh, over een paar jaar zijn die Ikea-kastjes toch alleen nog maar waardevol als brandhoud. Nutsvoorzieningen zijn de eerste dingen die eraan gaan bij de totale chaos.
Die lange en korte eij heb ik altijd al moeite mee gehad, en 't zal ook niet de laatste keer zijn dat ik die fout maak. Maar alsnog bedankt..denk ikquote:
Jij ging toch ruzie op tv kijken? Waarom mag het hier niet dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:34 schreef formerjellybean het volgende:
Blijven jullie beiden doorgaan , pas op hoor of ik bitchslap jullie
Zolang jij mij niet aanspreekt.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, geloof je me niet. Wil je nu stoppen want ik wordt een beetje moe van jouw gezanik
plak een post-it op je beeldscherm.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Die lange en korte eij heb ik altijd al moeite mee gehad, en 't zal ook niet de laatste keer zijn dat ik die fout maak. Maar alsnog bedankt..denk ik
Ga ik eg nie doen op m'n 32in beeldscherm!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
plak een post-it op je beeldscherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |