Kende hem al hoor, leuke gast wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekeme dater. Was het een leuke kerel?
ppff, omdat je 1 tentamen niet haalt? je hoeveelste tentamen is dit uberhaupt?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
Nu begin ik ook meteen weer helemaal te twijfelen over mijn studiekeuze, rottentamen
Relatie materiaal of geassisteerd sop materiaal?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kende hem al hoor, leuke gast wel.
Nee ik weet ook dat het geen logische gedachten zijn, maar gewoon omdat ik sowieso heel vorig jaar enorm heb getwijfeld over wat ik wilde gaan studeren en ik op het laatste moment toch hiervoor heb gekozen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ppff, omdat je 1 tentamen niet haalt? je hoeveelste tentamen is dit uberhaupt?
wat doe je eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik weet ook dat het geen logische gedachten zijn, maar gewoon omdat ik sowieso heel vorig jaar enorm heb getwijfeld over wat ik wilde gaan studeren en ik op het laatste moment toch hiervoor heb gekozen.
Optie 2.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Relatie materiaal of geassisteerd sop materiaal?
Elektrotechniek, maar ik heb vorig jaar nagedacht over hele uiteenlopende richtingen, ik wist niet eens zeker wat voor soort studie ik wilde gaan doen, eerst was ik er zelfs van overtuigd dat ik Frans moest gaan studeren.quote:
Naja, ik kan je iig zeggen dat als je elektrotechniek haalt; je de banen voor het uitzoeken hebt. Met Frans ga je niet veel bereikenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elektrotechniek, maar ik heb vorig jaar nagedacht over hele uiteenlopende richtingen, ik wist niet eens zeker wat voor soort studie ik wilde gaan doen, eerst was ik er zelfs van overtuigd dat ik Frans moest gaan studeren.
haha was jij nou diezelfde als die daar al eerder mee kwam?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elektrotechniek, maar ik heb vorig jaar nagedacht over hele uiteenlopende richtingen, ik wist niet eens zeker wat voor soort studie ik wilde gaan doen, eerst was ik er zelfs van overtuigd dat ik Frans moest gaan studeren.
Ah, nouja dat is beter dan niks.quote:
Frans, elektrotechniek. Zelfde skillset.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's waar, en ook de voornaamste reden dat ik toch voor elektro heb gekozen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja, ik kan je iig zeggen dat als je elektrotechniek haalt; je de banen voor het uitzoeken hebt. Met Frans ga je niet veel bereiken.
Ach, veel TU'ers worden uiteindelijk ook gewoon manager; ook niet bepaald dezelfde skills...quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Frans, elektrotechniek. Zelfde skillset.
Ah madame
Hier bij ASML en Philips staan ze al op te wachtenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's waar, en ook de voornaamste reden dat ik toch voor elektro heb gekozen.
Lol, zou het de moeite zijn denk je?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:37 schreef Capstan het volgende:
Volgens mij is dit trouwens ook voor het eerst dat ik maar vier pagina's of zo heb gemist...dat is nog wel bij te lezen
Ik mis hele topics hier, ben je 2 uur weg en dan zijn er weer 2 verder.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:37 schreef Capstan het volgende:
Volgens mij is dit trouwens ook voor het eerst dat ik maar vier pagina's of zo heb gemist...dat is nog wel bij te lezen
Ik heb het complete topic op een pagina. 4 pagina's kost me toch te veel tijd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:37 schreef Capstan het volgende:
Ik ben jaloers! Ik heb de iPhone, iPad en de iMac, maar dear god, ik wil zo graag een macbook pro.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:41 schreef Keyos het volgende:
Jajajajajajajajajajjaaja straks een MacBook Pro "13 bestellen![]()
![]()
, eerste keer dat ik een Mac aanschaf, ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |