Ja inderdaad ziet er niet slecht uitquote:Op donderdag 3 november 2011 23:54 schreef Cactus1 het volgende:
Die John die zich nu laat tattoeren, die mag wel langskomen
Geen feest compleet zonder de fantastische ik natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef is gearriveerd, het feest kan beginnen!
DM eerst jouw Facebook maar, dan kunnen we praten.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:54 schreef mrk.n het volgende:
Ik wil graag de facebook van Supersoep en ik wil graag zijn vriendin zien. Ik heb alleen maar haar arm gezien.
Trap er niet in mensen, Supersoep heeft helemaal geen Facebookquote:Op donderdag 3 november 2011 23:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
DM eerst jouw Facebook maar, dan kunnen we praten.
Wat?quote:
Weet je al wat voor?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
Als het me na mijn 20e nog steeds vet lijkt, laat ik een tattoo zetten.
Wel hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Trap er niet in mensen, Supersoep heeft helemaal geen Facebook
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
Als het me na mijn 20e nog steeds vet lijkt, laat ik een tattoo zetten.
En waar?quote:
Ik vind een kleintje die niet zichtbaar is niet zo erg.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat?
Ik vind het niet mooi bij een vrouw.
Als dat vinden al droevig is ben ik graag droevig.
Waarom is dat asociaal?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind een kleintje die niet zichtbaar is niet zo erg.
Hele lichaam eronder of grote vind ik simpelweg asociaal.
Jij hebt nog een 7-cijferig ICQ nummer. Weet je hoe baas.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:57 schreef Sinji het volgende:
Jawel, Supersoep is mijn mattie. Facebook en ICQ alles
Scherp.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom is dat asociaal?
Omdat het niet de norm is?
Asociaal ook weer niet, gewoon lelijk naar mijn mening.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Correctie: vind ik er asociaal uitzien.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom is dat asociaal?
Omdat het niet de norm is?
Tattoos kunnen mooi zijn; ook op vrouwen. Alleen niet je hele lichaam volkalken, en het liefst ook tattoos zonder kleuren. Gewoon zwarte inkt dusquote:Op donderdag 3 november 2011 23:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kleurtattoos vind ik niks inderdaad. Ik heb alleen zwarte inkt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Tattoos kunnen mooi zijn; ook op vrouwen. Alleen niet je hele lichaam volkalken, en het liefst ook tattoos zonder kleuren. Gewoon zwarte inkt dus.
glim leggings zijn geilquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Correctie: vind ik er asociaal uitzien.Net zoals ik van die glim leggings er asociaal uit vind zien.
Jij weet niet man, met de juiste meid schuren tot na 5:30 fapfapfapquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Correctie: vind ik er asociaal uitzien.Net zoals ik van die glim leggings er asociaal uit vind zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |