Ja inderdaad ziet er niet slecht uitquote:Op donderdag 3 november 2011 23:54 schreef Cactus1 het volgende:
Die John die zich nu laat tattoeren, die mag wel langskomen
Geen feest compleet zonder de fantastische ik natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef is gearriveerd, het feest kan beginnen!
DM eerst jouw Facebook maar, dan kunnen we praten.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:54 schreef mrk.n het volgende:
Ik wil graag de facebook van Supersoep en ik wil graag zijn vriendin zien. Ik heb alleen maar haar arm gezien.
Trap er niet in mensen, Supersoep heeft helemaal geen Facebookquote:Op donderdag 3 november 2011 23:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
DM eerst jouw Facebook maar, dan kunnen we praten.
Wat?quote:
Weet je al wat voor?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
Als het me na mijn 20e nog steeds vet lijkt, laat ik een tattoo zetten.
Wel hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Trap er niet in mensen, Supersoep heeft helemaal geen Facebook
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
Als het me na mijn 20e nog steeds vet lijkt, laat ik een tattoo zetten.
En waar?quote:
Ik vind een kleintje die niet zichtbaar is niet zo erg.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat?
Ik vind het niet mooi bij een vrouw.
Als dat vinden al droevig is ben ik graag droevig.
Waarom is dat asociaal?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind een kleintje die niet zichtbaar is niet zo erg.
Hele lichaam eronder of grote vind ik simpelweg asociaal.
Jij hebt nog een 7-cijferig ICQ nummer. Weet je hoe baas.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:57 schreef Sinji het volgende:
Jawel, Supersoep is mijn mattie. Facebook en ICQ alles
Scherp.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom is dat asociaal?
Omdat het niet de norm is?
Asociaal ook weer niet, gewoon lelijk naar mijn mening.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Correctie: vind ik er asociaal uitzien.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom is dat asociaal?
Omdat het niet de norm is?
Tattoos kunnen mooi zijn; ook op vrouwen. Alleen niet je hele lichaam volkalken, en het liefst ook tattoos zonder kleuren. Gewoon zwarte inkt dusquote:Op donderdag 3 november 2011 23:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kleurtattoos vind ik niks inderdaad. Ik heb alleen zwarte inkt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Tattoos kunnen mooi zijn; ook op vrouwen. Alleen niet je hele lichaam volkalken, en het liefst ook tattoos zonder kleuren. Gewoon zwarte inkt dus.
glim leggings zijn geilquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Correctie: vind ik er asociaal uitzien.Net zoals ik van die glim leggings er asociaal uit vind zien.
Jij weet niet man, met de juiste meid schuren tot na 5:30 fapfapfapquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Correctie: vind ik er asociaal uitzien.Net zoals ik van die glim leggings er asociaal uit vind zien.
Jij zou je vriendin niet in van die geile laarzen willen zien?!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Of van die hoge nep leren laarzen met hak en dan op de glimlegging.
Stuur die meiden maar gerust door naar mij. Gelukkig: smaken verschillenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Of van die hoge nep leren laarsen met hak en dan op de glimlegging.
Kak ik ook dus.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
Jij bent wel verschrikkelijk kritisch mpj
Weet je axel, wat die meid betreft. Ik moet haar gewoon aanspreken, want tis wel goeie oefening hehequote:Op vrijdag 4 november 2011 00:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Stuur die meiden maar gerust door naar mij. Gelukkig: smaken verschillen.
Nee, wel in echte leren laarzen zonder glans en hak.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij zou je vriendin niet in van die geile laarzen willen zien?!
Is ook wel zo maar je kan niet alles mooi vinden, natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
Jij bent wel verschrikkelijk kritisch mpj
Zij vindt ook wel dingen lelijk bij mannen.quote:
Het gaat allemaal om ervaren en doen. Wat woorden hier op een forum, hoe zeer je ze ook gelooft en denkt te begrijpen; maken nog niet dat je het ook ECHT begrijpt. Je moet het aan gaan voelen. Gewoon wat aanprutsen en geen waarde hechten aan de uitkomst. Je kunt niet iets verliezen wat je toch al niet hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je axel, wat die meid betreft. Ik moet haar gewoon aanspreken, want tis wel goeie oefening hehe
Je hebt gewoon gelijk
Klopt! Niets heb je al, maar het wordt wel lastig voor mij omdat ik niet goed ben in snelle situaties.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om ervaren en doen. Wat woorden hier op een forum, hoe zeer je ze ook gelooft en denkt te begrijpen; maken nog niet dat je het ook ECHT begrijpt. Je moet het aan gaan voelen. Gewoon wat aanprutsen en geen waarde hechten aan de uitkomst. Je kunt niet iets verliezen wat je toch al niet hebt.
Ja maar jij bent minder hopeloos dat ik want veel jongerquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
Dus ik moet maar gewoon lukraak alles wat aanduwbaar is gaan hosselen om te oefenen?
Meer in het moment blijven ipv nadenken. Een lang gesprek hoeft niet sneller/langzamer te zijn dan een korte interactie. Het heeft meer te maken met onwennigheid aan het begin van het gesprek; je moet er even in komen ofzo...quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt! Niets heb je al, maar het wordt wel lastig voor mij omdat ik niet goed ben in snelle situaties.
Gewoon proberen dus!
(Ik ben beter in lange gesprekken)
Klopt, ik moet er even inkomen, hoogte krijgen van de situatie, als het warequote:Op vrijdag 4 november 2011 00:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Meer in het moment blijven ipv nadenken. Een lang gesprek hoeft niet sneller/langzamer te zijn dan een korte interactie. Het heeft meer te maken met onwennigheid aan het begin van het gesprek; je moet er even in komen ofzo...
Hmmm.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent minder hopeloos dat ik want veel jonger![]()
![]()
Waarom? Om FB?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmmm.
Ik vind het toch een vreemde gedachte.
Ze lijkt me niet leuk maar wel lekker dus toch maar hosselen.
Maar goed laat ik Robin maar eerst eens vergeten.
Nee niet daarom.quote:
Je moet het niet zo in extremen trekken. Ik zeg alleen, wat is er mis mee met een keer een leuke meid aanspreken in een bus, op een station, op je school of in een supermarkt? Het probleem is echter dat je dat waarschijnlijk nooit doet, en dan doe je dus ook geen ervaring op. En ja, in 9 van de 10 gevallen dat je iemand in zo'n situatie aanspreekt draait het helemaal nergens op uit... maar hey, als je dat nou 1x per week zou doen; dan heb je in een week of 10 er wel eentje te pakken waar misschien wel wat eer uit komt dan alleen een kort gesprekje in een supermarkt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
Dus ik moet maar gewoon lukraak alles wat aanduwbaar is gaan hosselen om te oefenen?
Waarom dan vergeten? Misschien komt die kans nog wel langs..?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet daarom.
Zie niet echt nog een mogelijkheid om met haar in contact te komen.
Ja als die kans zich voordoet kan ik er voor gaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:20 schreef Sephael het volgende:
[..]
Waarom dan vergeten? Misschien komt die kans nog wel langs..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |