Bij Mikael op school. Stom wijf. Ze vroeg wie de vader was van deze (ook echt zo he!) Want hij lijkt toch wel heel erg veel op Mikaelquote:
Niks dat schrijf je zo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:23 schreef Leandra het volgende:
Maarreh, misschien ben ik al dementer dan ik dacht, maar wat is er mis met "nieuwsgierig"?
Inderdaad, is niks mis meequote:Op dinsdag 8 november 2011 14:23 schreef Leandra het volgende:
Maarreh, misschien ben ik al dementer dan ik dacht, maar wat is er mis met "nieuwsgierig"?
[uit lurkmodus]quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:31 schreef Leandra het volgende:
Het was in RLS een tijdje gewoonte om "walchelijk" te gebruiken, en dat waaide een beetje over naar andere subfora, maar in RLS kwam het vooral door een verschrikkelijk dom en irritant wijf (en die term gebruik ik niet snel, maar op haar is niets anders van toepassing) dat echt dacht dat je het zo schreef.
Wie was het ook alweer Lea? Ik moet me zo vaak corrigerenquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:31 schreef Leandra het volgende:
Het was in RLS een tijdje gewoonte om "walchelijk" te gebruiken, en dat waaide een beetje over naar andere subfora, maar in RLS kwam het vooral door een verschrikkelijk dom en irritant wijf (en die term gebruik ik niet snel, maar op haar is niets anders van toepassing) dat echt dacht dat je het zo schreef.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:06 schreef Mevr_Mus het volgende:
Mijn zoon zit trouwens al 10 minuten met een plant te flirtenIk vind het zo leuk om te zien hoe een baby zo in de ban kan zijn van iets als een plant
Zo hebben wij hier een babyblauw konijn dat heel mooi schijnt te zijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:56 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Seth deed dat gisteren met Alexa's Dora-pop.
todat Alexa dat doorkreeg en het uit zijn handen griste
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:06 schreef Mevr_Mus het volgende:
Mijn zoon zit trouwens al 10 minuten met een plant te flirtenIk vind het zo leuk om te zien hoe een baby zo in de ban kan zijn van iets als een plant
Seth eet ook graag boekenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:25 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
. De boeken in de kast zijn ook favoriet, Simon lijkt nu al op zijn ouders
Ongelofelijk om te zien, toch? Niet te filmen hoeveel die kleintjes ontdekken en leren in relatief korte tijd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:35 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Bartje komt er nu achter dat hij de beestjes van de muziekmobiel bijna aan kan raken... Ook zo mooi om te zien!!
Ja, het gaat zo snel! De gastouder zei vandaag al dat ze denkt dat Bartje zo'n klimmertje wordt, die dan op een tafel een stoel zet, een krukje erop, een stuk speelgoed erop, en dan er bovenop gaat staan zwaaien... Ze vindt dat hij echt snel is met alles...quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:51 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ongelofelijk om te zien, toch? Niet te filmen hoeveel die kleintjes ontdekken en leren in relatief korte tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses voor de grote spam, maar ik kon niet kiezen, dus maar even in een spoiler.
Vind ik logisch hoor. Je gaat met iemand praten om te ontdekken of je je kind aan haar (hem?) toevertrouwt. Dat is nogal een beslissing.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:14 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Over een uurtje hebben lief en ik een kennismakingsgesprek met een gastouder, ben zo benieuwd! En vind het ook wel spannend. Wat een muts ben ik ook.
Pft alles is relatief denk ik dan! Wij hebben een slechte nacht gehad, dwz. ventje kwam om half 3 voor een fles. De dagen ervoor steeds rond 4 uur. Daarvoor sliep hij van 23 tot 6.30, dus dat is een achteruitgang. Ben echt brak nu.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:32 schreef Cyntiaa het volgende:
![]()
Wij hebben ook een prima nacht gehad, meneer werd om 02:00 wakker voor een fles en toen pas weer om 06:30 uur
Met welk soort fruit/groente zijn jullie begonnen toen jullie kleintjes het mochten? En op welke momenten?
Cas drinkt nu 5 flessen van 190 cc.
Goed nieuws! Misschien klopt het echt, dat pap voor haar te zwaar is.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:09 schreef danic het volgende:
We hebben Eva gisteren een normale fles gegeven ipv pap. Ze is 2x heel kort wakker geworden en rond 06.30 werd ze onrustig. Ik heb haar bij mij in de co-sleeper gelegd om nog even een half uur te suffen met zijn tweeën, maar ze is in slaap gevallen en slaapt nog!!
Geniet eerst maar van een paar goede nachten voor je bloemkool geeft...bloemkool geeft bij een hoop kindjes kramp.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:54 schreef danic het volgende:
Cynthiaa, wij zijn begonnen met worteltjes, daarna sperciebonen, dan appel, peer, banaan.
Ik ga vanmiddag eens bloemkool halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |