quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappig dat er bij een vrouw gelijk over gevallen wordt, terwijl mannen al jaren een "papadag" of "oppasdag" hebben, en het heel normaal gevonden wordt als ze het zo noemen.
Al even afgezien van het feit dat een man nog steeds bejubeld wordt als hij voor z'n eigen kind zorgt...
Ik zal nooit oppasdag zeggen, want zo ervaar ik dat niet. We hebben gewoon lekker samen een dagje of je dat nu "papadag" noemt of niet. Ik ben geen oppas, ik ben papa.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappig dat er bij een vrouw gelijk over gevallen wordt, terwijl mannen al jaren een "papadag" of "oppasdag" hebben, en het heel normaal gevonden wordt als ze het zo noemen.
Al even afgezien van het feit dat een man nog steeds bejubeld wordt als hij voor z'n eigen kind zorgt...
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:31 schreef Claudia_x het volgende:
Het is geen taalkundige kwestie maar gezever. Ik kan evenzeer vallen over "gewoon lekker een dagje samen zijn", of over allerlei andere termen en beschrijvingen. "Oppasdag" dekt de lading prima, jullie weten wat ik bedoel, slotje.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:06 schreef Mevr_Mus het volgende:
Mijn zoon zit trouwens al 10 minuten met een plant te flirtenIk vind het zo leuk om te zien hoe een baby zo in de ban kan zijn van iets als een plant
Bij Mikael op school. Stom wijf. Ze vroeg wie de vader was van deze (ook echt zo he!) Want hij lijkt toch wel heel erg veel op Mikaelquote:
Niks dat schrijf je zo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:23 schreef Leandra het volgende:
Maarreh, misschien ben ik al dementer dan ik dacht, maar wat is er mis met "nieuwsgierig"?
Inderdaad, is niks mis meequote:Op dinsdag 8 november 2011 14:23 schreef Leandra het volgende:
Maarreh, misschien ben ik al dementer dan ik dacht, maar wat is er mis met "nieuwsgierig"?
[uit lurkmodus]quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:31 schreef Leandra het volgende:
Het was in RLS een tijdje gewoonte om "walchelijk" te gebruiken, en dat waaide een beetje over naar andere subfora, maar in RLS kwam het vooral door een verschrikkelijk dom en irritant wijf (en die term gebruik ik niet snel, maar op haar is niets anders van toepassing) dat echt dacht dat je het zo schreef.
Wie was het ook alweer Lea? Ik moet me zo vaak corrigerenquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:31 schreef Leandra het volgende:
Het was in RLS een tijdje gewoonte om "walchelijk" te gebruiken, en dat waaide een beetje over naar andere subfora, maar in RLS kwam het vooral door een verschrikkelijk dom en irritant wijf (en die term gebruik ik niet snel, maar op haar is niets anders van toepassing) dat echt dacht dat je het zo schreef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |