abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 november 2011 @ 22:45:29 #51
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103979355
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:21 schreef danic het volgende:
Even een andere vraag.
In één van die leuke dozen zaten kuipjes met fruithapje.
Nou heb ik daar net naar staan kijken, maar dat is vanaf vier maanden en gemengd fruit, met o.a. aardbei.
Maar ik dacht dat ze helemaal geen aardbei mochten het eerste jaar? :?
het word idd afgeraden als er een (bekende) allergie is of als ouders allergisch zijn. Ik heb Jan (en eerder mijn dochter) ook gewoon aardbei gegeven het eerste jaar en er was niets aan de hand. Nou zitten er in onze (eerste lijn) familie's geen allergieen, dus ik kon het redelijk veilig geven. Andere dingen zoals honing en pindakaas heb ik wel mee gewacht tot hij een jaar was.

Ik ben het maar deels met DML eens: fabrikanten zijn wel ontzettend zorgvuldig met wat ze in de potjes stoppen, alleen ze pakkeen de jongste leeftijd vanaf wanneer het evt mogelijk zou zijn om te geven. Anders zouden de fabrikanten er ook niet zo veel op verdienen. Het blijft als ouder hoe dan ook je eigen verantwoordelijkheid wat je in je kleintje stopt. Niet die van de fabrikant ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_103979772
Daarbij is aardbei 1 van de producten die bewerkt een stuk minder allergeen is dan rauw.

Maar weer eens een Joris update. Die doet het prima, is ondertussen zo'n 5,5 kilo. Hij is zijn waterpokken weer helemaal te boven, en ook zijn verkoudheid lijkt even wat minder gelukkig.

Hier wat Joris foto's.

Ons lachebekje

klein lodderig kijkend krentenbolletje

En een grote broer hebben die idolaat van je is, is soms best zwaar. ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 november 2011 @ 22:56:12 #53
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103979936
oh wat is hij nog klein piglet! O+ die bovenste foto smelt ik gewoon van O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_103980241
Je ziet aan Dottir dat zo'n reactie toch opeens na al een tijd bijvoeding op kan komen zetten. Ik geloof er niet zo in dat de fabrikant het beste met mijn kind voor heeft. Voornamelijk met hun eigen portemonnee.
Ik houd daarom het schema van Kleintjes aan. Beter iets te voorzichtig dan maar. Maar dit schema aanhouden en ook af en toe een potje geven wordt je behoorlijk lastig gemaakt door de fabrikant.

Wat is een joris een snoepje O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103980529
Mijn kind is een voorbeeld O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 5 november 2011 @ 00:11:05 #56
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103983789
Ik zou willen dat Anouk zo happy keek in het badje! Wat een leukerd is Joris! En zijn broer ook!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_103988252
Wat een leuke foto's piglet!
  zaterdag 5 november 2011 @ 09:29:28 #58
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103988652
Joris is een mini-uitvoering van zijn broer, lijkt wel! Lekker blij ook, net als ons manneke. In bad gaan, verschonen, hij vindt het allemaal even leuk. Gisteren was een vriendin hier en die was helemaal verbaasd, zij kent alleen maar gejank bij het badderen.
pi_103988783
Piglet wat is Joris een schatje, mooie foto's.

Wies vindt badderen, verschonen en verkleden allemaal gewoon ok. Zelfs prettig. Bij Mette was het een ramp. Die huilde altijd bij die bezigheden.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103988790
Joris begint qua uiterlijk steeds meer op zijn grote broer te lijken.
Qua karakter zijn ze echter TOTAAL verschillend. zo leuk.

Pepijn is van het intensieve soort, geen huilbaby of lastig, maar wel 1tje die continue vermaakt wil worden, continue prikkels wil. En vanaf zijn geboorte al nooit meer dan 12-14 uur per etmaal geslapen heeft. Nu met ruim 4 maakt hij nachten van 10 uur slaap en kan nog steeds niet meer dan een kwartiertje alleen spelen.

Joris is juist heel makkelijk en rustig, die hebben we de eerste maand helemaal nooit horen huilen, en behalve in de auto of als hij honger heeft hoor je hem nu nog niet. Die kun je rustig een kwartier in de box of wipper leggen. En hij slaapt beduidend meer als Pepijn. De eerste weken was het het alleen eten en slapen, wij waren zo verbaasd :D

Wel zijn ze beide echte waterratjes. Samen in bad (met dan natuurlijk ook ik of papa erbij) vinden ze geweldig.
pi_103989289
Samen in bad is hier ook een groot succes :D

Hoe gaat het met het slapen van Sarah MP?

Ik begin wat zenuwachtig te worden voor maandag, en op elk snifje oid te letten..
pi_103989839
Mrien is maandag DE dag? Ik hoop dat het gewoon allemaal door kan gaan en dat het resultaat gaat opleveren!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103990112
Maandag is het zover inderdaad wickie. Om half 8 melden en vanaf half 2 's nachts nuchter. Wordt een gezellige nacht :(
pi_103990359
Joris O+ wat een schatje zeg, en doe binnenkort eens een goede foto van pepijn!

ik heb hier een klein filmpje O+

O+
pi_103990641
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Joris O+ wat een schatje zeg, en doe binnenkort eens een goede foto van pepijn!

ik heb hier een klein filmpje O+

O+
Zie het kleutertopic voor pepijn foto's van gisteren. Hij hoort hier al even niet meer thuis.

Mrien ik hoop dat het maandag helemaal goed gaat met jelle.
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:54:37 #66
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_103991273
Mrien maandag succes met Jelle!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_103992691
Pepijn en Joris O+ O+ O+
Floris zijn maatjes 8-)

Succes zondagnacht Mrien

leuk filmpje kd
pi_104003166
Hoi :W

Jelte en ik zijn present O+

Hij drinkt niet zo goed, is te veel afgevallen en zit nu aan de bijvoeding.
Verder is hij tof O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 5 november 2011 @ 18:14:11 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104003345
Vlindur, wat een heerlijk frummeltje O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_104003985
Hoi vlindur en Jelte!!! Welkom. Gezellig dat jullie ook mee komen kletsen.

Mijn kleine mini ligt een dutje te doen op mijn buik.lekker knus....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_104006152
Jelte O+

KD O+ je filmpje O+

p_iglet wat lijken je zoons op elkaar! wat een mooie ventjes zo samen <3

muh mijn kleine mup is ziek ;( ze begon vanmorgen met 37.8, getempt omdat grote zus 39,2 had en zij ook een tikje warm voelde. 's middags voelde ze warmer en was het 38.7 -O- Rond vier uur heeft ze een zetpil gehad, en net gloeide ze helemaal en was t 40.2 ;( mn arme prul.
ze ligt nu hard hijgend op mn schoot, ik vind t zo sneu.
:)
pi_104007069
Puck is ook met koorts en zetpil naar bed -O-
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104007109
Jelte O+ O+

Elin :* en Puck :* snel weer opknappen hoor! Beterschap en sterkte voor de mama's (en papa's natuurlijk)
Ik pas hoor :{w
Gaan morgen zelfs al niet naar de verjaardag van m'n zwager...zit er niet echt te wachten dat Jelle daar nog wat te pakken krijgt ofzo. Morgen dus gewoon een rustig dagje thuis :@
pi_104008088
Namen mrien...

:* voor de zielige kleintjes.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104008579
Wat een mooie foto's, zeg! Danic, leuk om je kleine meid weer eens te zien. Al is ze nu een stuk minder klein! Jemig. En de bovenste foto van Joris is zo mooi. Ik kan ineens Ivan weer als kleine baby ruiken. O+

Mrien, ik kan me goed voorstellen dat je geen zin hebt dat er weer iets tussen komt! Laat die operatie maar doorgaan maandag, dan zijn jullie ervan af. Heb je nog geoefend met 's nachts niet voeden?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')