quote:Op donderdag 3 november 2011 23:16 schreef Vanyel het volgende:
Naar de huisarts geweest voor Dottirs reactie op de pindakaas en tomaat. Hij vond het matig. Niet licht, maar ook niet ernstig. Verwijzing voor een dietist/voedingsdeskundige meegekregen.
Nu heeft de Mrs. dienst en is de hele avond al aan het werk. Dottir wordt om 10 uur wakker, ik geef haar een papfles, poets haar tanden. Terug in bed blijf ik haar horen. Heeft ze weer uitslag op haar gezicht (maar geen zwelling). Neus verstopt, doorlekluier, ontevreden kindje. Dan denk ik toch even dat ik het me verbeeld omdat ik verwacht dat er iets is. Kan me zo slecht voorstellen dat het nu allemaal ineens overgevoeligheid is.
'Gelukkig' heeft ze ook een temp van 37,9, dus er is in elk geval iets aan de hand. Nu lig ik dus gezellig met Dottir in bed te spelen ipv allebei in ons eigen bed te slapen...
En Danic spamde haar schoonheidquote:Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef wickie het volgende:
FR, ik heb het even nagezocht.
Zitten - 6 maanden: Mette was een snelle zitter. Met 6 maanden zat ze steady los. Niet zelf gaan zitten maar als je haar neerzette bleef ze gerust een tijd zitten, vond ze ook heerlijk.
Rollen - 7 maanden: Ja een late roller
Tijgeren - 9 maanden: toen kon ze ook zelfstandig gaan zitten
Optrekken - 10 maanden
Actief kruipen - 10 maanden
langs dingen lopen - 10,5 maand: Vanaf toen ging het lopen langs dingen en achter alles wat ze kon duwen. Het heeft geduurd lang geduurd voordat ze los ging lopen, dat deed ze pas toen ze een jaar en 4 maanden was. Dat is bijna een half jaar later.
Mette is een licht gewichtje, die zit tegen de onderste lijn aan in de groeicurve.
Oftewel, late lichamelijke ontwikkeling, daarna gewoon gemiddeld. Maar een heel erg verfijnde motoriek. En nu met praten ook weer aan de late kant. Maar zoals DJMO zegt, ze ontwikkelen zich allemaal op hun eigen manier.
Bespreek je zorgen en vragen met het CB, ze kunnen er dan even naar kijken
Danic wat een schoonheid
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:40 schreef danic het volgende:
Ik heb eindelijk de foto's van mijn telefoon op de computer gezet.
Dus hierbij even een voorproefje op de 6-maanden fotospam van volgende week:
Ik had er gisteravond zo eentje. eigenlijk al tijdens het eten dat hij ontroostbaar was, toen in slaap gevoed en op de bank gelegd (met een kussen ervoor). Toen hij wakker werd idd ook weer ontroostbaar, toen maar een kindigest (ik twijfelde heel erg tussen last van krampjes/maag of tandjes) en een chamodent tabletje. paracetamol er achter aan en toen werd hij een minuut of tien rustiger. Hij greep gisterenavond ook enorm naar z'n oortjes, dus ik twijfel over een retourtje huisarts om even z'n oortjes na te laten kijken. Ik moet er toch al heen voor een herhaalrecept voor Jan, dus zou in één moeite door gaan...quote:Op vrijdag 4 november 2011 07:43 schreef Vanyel het volgende:
Wat goed van dat slapen! Ik had niet zo'n fijne.
Geslapen van 0 tot 1, 2 tot 4 en 5 tot 7. Tussendoor een ontroostbaar brullend kind dat wel steeds aan de borst wilde maar dan na 2 tellen losliet om verder te brullen. Vanmorgen brulde het opeens in haar broek en sindsdien is ze niet te houden en gaat ze het hele bed door, tijgerend of op de knietjes wiebelend.
Ik ben na 1 zo'n nacht al gebroken...
klinkt bekendquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:49 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zag er net keileuk uit .. en nu zit ik hier met een witte natte stinkschouderthnx babe
Check. 2x vandaag, waarvan een keer over mijn nieuwe truitje van 89 euro dat alleen gestoomd kanquote:
Dat zou ik zo niet aantrekken met Dottir in de buurt..quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Check. 2x vandaag, waarvan een keer over mijn nieuwe truitje van 89 euro dat alleen gestoomd kan
Hij spuugt vrijwel nooit, en nu helaas dus 2x vlak achter elkaar. Niet op te anticiperenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zou ik zo niet aantrekken met Dottir in de buurt..
Dot is nu gewoon ziek. Zijn tot 38.8 gekomen met tempen, verder maar een hoop paracetamol erin. Mrs. heeft de hele dag gedaan, ik neem haar zo over. Hallo kutnacht
ik was 19 toen ik mijn dochter kreeg, en mensen denken vaak dat ik haar ben op foto's, of andersom, of idd dat ze me kleine zusje isquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:10 schreef danic het volgende:
Dat laatste gok ik dan. Ze is bijna 58, dus volgens mij wel normaal.
Ze was 26 toen ze mijn vriend kreeg.
Maar tot een paar jaar geleden dachten ze vaak dat ze broer en zus waren ipv zoon en moeder.
Geert hapt vrijwel elke keer aan onder de douche. Nu hij wat ouder is, en vast voedsel krijgt, gaat hij ook vrijwel elke dag even onder de douche mee. Zodra ik hem gewassen heb roep ik m'n man, die hem dan komt afdrogen. Aangezien dat altijd even duurt voor hij boven is, en Geert dan eigenlijk niets te doen heeft, gaat hij vanzelf zoeken naar de borst, waar hij dus drinkt tot papa hem komt afdrogenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:10 schreef Jipster het volgende:
Voor Dottir, gaat het al wat beter?
Fijn Mignonne een lekkere nacht! En BJ juist weer niet..![]()
Hier om 3 uur gevoed vannacht en om 7u werd ik wakker en vroeg aan vriendlief, wat doe je? Hij zegt, ik leg J. weer in bed, heeft net zijn flesje gehad..ik heb er helemaal niks van gemerkt, helemaal doorheen geslapen en dat terwijl J. in de wieg pal naast mij slaapt. Ik zal t wel nodig gehad hebben
![]()
Net ging ik onder de douche met J. Hij vond het wel lekker geloof ik. En hij had denk ik dorstHij hapte ineens aan en ging drinken.. onder de douche
Das minder... prettige wachtquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Vanyel het volgende:
Dot is nu gewoon ziek. Zijn tot 38.8 gekomen met tempen, verder maar een hoop paracetamol erin. Mrs. heeft de hele dag gedaan, ik neem haar zo over. Hallo kutnacht
Thanks voor het nazoeken. Ean wordt over een paar maanden even gechecked qua ontwikkeling in het z-huis. Het is meer mijn schuldgevoel dat mee speelt terwijl ik ergens ook wel weet dat ze het goed doet.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:24 schreef wickie het volgende:
En ik zei over het ontwikkelen van baby's en dreumesjes naar aanleiding van FR:
[..]
En Danic spamde haar schoonheid
[..]
waarom schuldgevoel? wat kon jij er in vredesnaam aan doen dat je allergisch was voor je eigen hormonen ?? lieve schat, je hebt er juist aan gedaan wat je kon om ean een goede start te gevenquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Thanks voor het nazoeken. Ean wordt over een paar maanden even gechecked qua ontwikkeling in het z-huis. Het is meer mijn schuldgevoel dat mee speelt terwijl ik ergens ook wel weet dat ze het goed doet.
Vaseline-Lanette creme bij de apotheek werkte eerst goed bij Larissaquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Eva lijkt last te hebben van jeuk op haar gezicht door een droge huid.
Welke zalfjes zijn fijn om te smeren? Ik smeer voor nu met vaseline maar dat trekt niet in de huid.
Voorlopig gaat het primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |