Klinkt als denimbleed als je er alleen al naar kijktquote:Op donderdag 3 november 2011 21:03 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Indigo spray-paint on top of blue denim gives a deep, solid shade and a kind of oily, wet hand feel.
Stuk of 12.. Ik draag er nu 6 fulltime..3 als backup en dan nog 3 retiredquote:Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Netjes hoor, hoeveel broeken heb je nou? En hoeveel daarvan draag je daadwerkelijk?
Zit een beetje te azen op een positie bij de Scotch & Soda winkel aan de meend. Misschien dat ik bij de contract onderhandeling zo'n Amsterdams Blauwtje eruit kan trekken.
Was denk ik een Hank Rey.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:03 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nieuwe nudie zien hangen bij de bijenkorf. Weet niet welk model of de serie maar hij had een hele mooie diepe zacht blauwe kleur. Lijkt me interessant hoe die eruit ziet na wat heavy wear.
Wow shitquote:Op donderdag 3 november 2011 21:17 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Stuk of 12.. Ik draag er nu 6 fulltime..3 als backup en dan nog 3 retired
En er komt nog een Sammie aan![]()
En mogen mijn Momo 0701 en Nudie SJDJ dan ook eindelijk in de OP?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:09 schreef T_Fuff het volgende:
Wat mij betreft mag mijn momo uit de OP. Ik heb er dan wel één maar dragen doe ik niet en gaat niet gebeuren dus maak ik er liever iemand anders blij mee.
waar zit de APC store?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:09 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Wow shit. Ik heb alleen nog (qua dry denim dan) die Nudie SJODD. Over een paar week ga ik naar Amsterdam, dan ga ik ff langs de APC store denk ik
.
Edwin Nashville Red Selvage, straight fit, heerlijke broekquote:Op donderdag 3 november 2011 22:27 schreef Gaijin het volgende:
Of heeft iemand nog wat tips voor denim tot ¤150? Slim (straight) fit.
Niet straight. Wel slim, best taperedquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Is een weird guy van n&f niet slim/straight?
BlueOwl heeft hele nauwkeurige metingen staan van de broek:quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hoeveel moet je daarop downsizen?
Hij is uiteindelijk nooit ingekortquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:01 schreef M1stral het volgende:
De 0100 is gebaseerd op de N&F Skinny Guy... Dat zegt wel genoeg, niet?
Maar Atta, waarom verkopen... Je gaat er zowiezo niet heel veel voor vangen gezien de broek ingekort is en al gedragen. Riem erom en rocken man! Desnoods laat je de waist iets innemen bij een kleermaker... Dit is gewoon even een leermoment. Volgende keer strakker kopen i.v.m. stretch.
Ik heb voor mijn sams nog niks betaald..Maar verwacht dat dat gewoon de normale prijs word voor de denim..quote:Op vrijdag 4 november 2011 07:21 schreef Atta-boy het volgende:
Bij frisco verkopen ze ook apc als het goed is. Dat is Arnhem.
Bok wat heb jij nou voor je sams betaald? Als het via zo'n contest goedkoper is doe ik dat ooit wel eens miss
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik heb wel interesse in die japan blue. MIjn true waist is 31 en 33/34 inseam. Kan allen nergens fit pics vinden.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:20 schreef Atta-boy het volgende:
Bij deze wat foto's van mijn japan blue x momotaro.
Misschien kunnen jullie beter oordelen over de fit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Battle Stripes blijven niet m'n favoriet, maar wel echt eenquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:51 schreef bokkepoot het volgende:
Over battle stripes gesproken
[ http://img843.imageshack.us/img843/7479/dsc05631uw.jpg (copy/paste deze link) ]
![]()
Meer hier
http://www.superfuture.co(...)7348&postcount=23399
Neuh, da's geen probleem. Zou je van elk overhemd onderstaande maten voor me willen noteren?quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
He BIgsmurf,
de overhemden zijn overgeplaatst naar Zwijndrecht. Ongestreken is dat een dillema?
Meten is weten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Oeh, mooie fit.
Wat is de inseam? Vraag me af of ik daar met maatje 31 in kom?
Die 0201 heeft denk ik twee soaks en twee wasbeurten gehad. Alleen is het een niet heel strakke fit, dus de wear die ik erin heb gestoken heeft zich nog niet helemaal uit betaald. Maargoed, hij zit nog tjokvol met leven, dus die is nog lang niet afgeschreven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:58 schreef bokkepoot het volgende:
201 had je minder moeten wassen..![]()
Cloudiness is wel grappig
Ah ok thanks.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:15 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn sams nog niks betaald..Maar verwacht dat dat gewoon de normale prijs word voor de denim..
Alleen zitten er wat extra's bij en kan er misschien wat gewonnen worden.
Als je japanse denim goedkoper dan bij BIG wilt hebben moet je Ali maar eens vragen. Die is handig met yahoo.jp etc.
Inseam is echt huge, komt me van m'n schouders tot m'n enkelsquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Oeh, mooie fit.
Wat is de inseam? Vraag me af of ik daar met maatje 31 in kom?
Op de site van BiG staat ook vermeld hoe ze de maten opnemen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:29 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Inseam is echt huge, komt me van m'n schouders tot m'n enkels39 ofzo. De maten had ik geloof ik op de site van blue in green gezien als je wat maten wilt weten. Ik weet nog niet heel goed hoe ik alles moet meten
quote:Op zondag 6 november 2011 12:40 schreef bokkepoot het volgende:
www.highsnobiety.com/news(...)e-denim/#more-218059
nom nom
Och dat zijn we onderhand wel gewend van N&Fquote:Op zondag 6 november 2011 12:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]![]()
Jammer dat het wéér een Weirdguy fit is, en geen Slimguy.
En maar blijven volhouden dat ze ook genoeg special editions maken in Slim Guy. Nou, ik moet ze nog steeds zien komen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Och dat zijn we onderhand wel gewend van N&F![]()
Zoek nog steeds antwoord hierop.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:06 schreef BigSmurf het volgende:
Ik wil aankomende week een riem bestellen bij Corter Leather, de normale blanke, dus 1,5" wide. Nou wil ik er ook een armband bij bestellen, heeft iemand hier ervaring mee (zowel single als double wrap) en hoe moet je die sizen?
APC loopt echt heel veel uit, knopen niet dicht kunnen krijgen in het begin is meer regel dan uitzondering. Heb je 33/34W in andere dry's of in pre wash?quote:Op zondag 6 november 2011 20:22 schreef vault_tec het volgende:
stel ik heb normaal w33 of w34 moet ik dan een 32 halen in APC of 33? Wil hem nu bestellen omdat de jeans die ik nu heb bijna uit elkaar valt... Ik wil een beetje een bagy fit (new standard) of die ik er goed aan om in het weekend toch even te gaan passen?
Had een 34 gekocht en die is niet uitgerekt... Dus ik moet toch opzoek naar een maat 32?quote:Op zondag 6 november 2011 20:25 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
APC loopt echt heel veel uit, knopen niet dicht kunnen krijgen in het begin is meer regel dan uitzondering. Heb je 33/34W in andere dry's of in pre wash?
Als iemand weet waar ik die kan halen let me know. Weird Guy heeft imo een meesterlijke fit. De collab die ik heb met Big John zit perfect.quote:Op zondag 6 november 2011 12:40 schreef bokkepoot het volgende:
www.highsnobiety.com/news(...)e-denim/#more-218059
nom nom
Heb ik bij elke broek last van.quote:Op zondag 6 november 2011 21:56 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb 2 gedownsized. dat was perfect qua waist, maar ik heb te dikke benen en te grote pik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 maanden +quote:Op zondag 6 november 2011 10:33 schreef T_Fuff het volgende:
Die 0201 blijft goed, hoeveel wear inmiddels?
Ergens is het ook wel goed dat ze niet zoveel Slim Guys uitbrengen..Anders had mijn kast wel iets voller gehangenquote:Op zondag 6 november 2011 13:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
En maar blijven volhouden dat ze ook genoeg special editions maken in Slim Guy. Nou, ik moet ze nog steeds zien komen.
[..]
Zoek nog steeds antwoord hierop.![]()
http://www.atriumnyc.com/shopping/clothing/men/item10134199.aspxquote:Op zondag 6 november 2011 22:09 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Als iemand weet waar ik die kan halen let me know. Weird Guy heeft imo een meesterlijke fit. De collab die ik heb met Big John zit perfect.
Dat is ook wel weer zo, dan had ik nu ook al veel meer uitgegeven aan jeans dan gepland.quote:Op maandag 7 november 2011 09:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel goed dat ze niet zoveel Slim Guys uitbrengen..Anders had mijn kast wel iets voller gehangen![]()
Heb geen vergelijk, enige armband die ik had ben ik tijdje geleden al verloren met stappen, en sindsdien geen armband meer gehad. Wil er nu weer eentje terug, maar vraag me dus af hoe ik moet sizen.quote:En over je armband..Meet gewoon een favoriet op en stuur die maten door..Dat had ik tenminste ook gedaan met die van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |