Ik heb de Lunar Flow.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:19 schreef Fallen het volgende:
Ik wil ook nieuwe schoenen, binnenkort maar eens kijken of ik tijd kan maken om bij goede winkels langs te gaan.
Iemand ervaring met de Nike+ Lunar Glide 3 (plus 36 tot de mach 5, super extreem geweldig v3 ) ?
Bij mij trilt het niet raar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:04 schreef Slickk het volgende:
[..]
Trilt bij iedereen het beeld zo raar of ben ik de enige?
Hmm...sorry... daar heb ik gelukkig geen ervaring meequote:Op vrijdag 4 november 2011 20:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zijn er hier mensen die ook meniscus problemen (+operatie) hebben gehad?
Zo ja, hebben jullie last (gehad) tijdens het opbouwen van het Evy schema?
Wat kun je er tegen doen, tips?
Helpen schoenen met extra demping?
Specifieke oefeningen?
Etc etc.. Ervaringen?
Mijn dank zal groot zijn![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:54 schreef Vincent17 het volgende:
Net terug van les 7. Schoenen lopen super! Helemaal geen last gehad van mijn knie. Les 7 eigenlijk makkelijk uitgerent.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:22 schreef ICND het volgende:
[..]
Ik heb de Lunar Flow.
Het is plus 36 tot de mach 5, super extreem geweldig v3 licht! Het enige wat lichter is is om barefoot te gaan rennen.
Tja, da's voor iedereen natuurlijk weer anders...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:01 schreef Vincent17 het volgende:
Ik heb ook sauchony gepast, maar die hadden zo'n rare afwikkeling...
Hoe kun je pannenkoeken nou goor vinden ?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:10 schreef kruidkoekje het volgende:
Grr hele reactie getypt en die is nu weg. In ieder geval ga ik geen pannenkoeken vreten, dat is echt het ranzigste wat er bestaat.
Ik ga nu les 7 lopen ben benieuwd hoe het gaat.
Ohja vincent, leuke schoenen!
Geef maar gewoon toe dat je bezig bent met het trainen voor een triathlonquote:Op vrijdag 4 november 2011 05:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, laatste meende Endomondo dat ik een halve km door de parkvijver had gelopenach ja, shit happens
1. Het stinktquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:12 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Hoe kun je pannenkoeken nou goor vinden ?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:14 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
1. Het stinkt
2. Het is vies
3. Onsmakelijk vies plat goedje.
4. Ik kan me wel wat lekkerders bedenken.
5. Je vreet er vaak ranzige zoete troep op
6. Ik moet er van kotsen.
7. Einde.
Hehe, jij spoort echt nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:14 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
1. Het stinkt
2. Het is vies
7. Einde.
Dan moet je eens pannekoeken gaan eten bij iemand die ze wel fatsoenlijk kan bakkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:14 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
1. Het stinkt
2. Het is vies
7. Einde.
Nee ik kan er sowieso niet tegen, de geur word ik al kotsmisselijk van. Ik moet dus ook nooit over een kermis lopen of pannenkoeken huis.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan moet je eens pannekoeken gaan eten bij iemand die ze wel fatsoenlijk kan bakken
Ach kan gebeuren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:17 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee ik kan er sowieso niet tegen, de geur word ik al kotsmisselijk van. Ik moet dus ook nooit over een kermis lopen of pannenkoeken huis.
Ik lust het al heel mijn leven niet ;-)
1. Jijquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:14 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
1. Het stinkt
2. Het is vies
7. Einde.
Let wel op dat bij elke schoen de ondersteuning/demping anders is he.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okay, ik heb nog nooit Nike renschoenen gehad, heb dus geen idee hoe dat bevalt. Tot nu toe alleen Mizuno en Sauchony versleten.
Ik heb hetzelfde met knakworsten, als ik die lucht ruik ben ik meteen ziek.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:17 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee ik kan er sowieso niet tegen, de geur word ik al kotsmisselijk van. Ik moet dus ook nooit over een kermis lopen of pannenkoeken huis.
Ik lust het al heel mijn leven niet ;-)
Dat heb ik dus bij hachéequote:Op vrijdag 4 november 2011 21:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met knakworsten, als ik die lucht ruik ben ik meteen ziek.
Gelukkig toon jij wel begrip nog.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach kan gebeuren.
Zo ben ik denk ik de enige pinda op de hele wereld die geen pinda's, pindasaus of pindakaas lust
Ik vind jou nu niet meer liefquote:
Zuurkoolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |